I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Liverpool-Inter Tisdag 20:45 på 6an

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-02-17 11:02

Liverpool-Inter Tisdag 20:45 på 6an

Dags att skapa tråden om matchen, liverpool senast med en förlust mot barnsley hemma i FA cupen, inter kommer med en 2-0 vinst hemma mot livorno där man också lyckades vila några viktiga spelare som zlatan, o cruz.

Tror att inter startar med zlatan o cruz på topp, men det skulle vara kul o se om mancini vågade spele 4-3-3 med suazo också vilket skulle skapa ett väldigt giftigt anfall. Bra för inter är att vi har högerbacken maicon tillbaks från skada, vilket gör att vi kan använda El capitano som högerytter.

Vet inte så mycket om pool, då jag inte följer premier league men det ska bli kul att se matchen två grymma lag som möts. Värt att notera är att inter inte har torskat sedan första CL matchen mot fenerbache.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-17 17:41
Blir en underhållande match, tror matchen slutar 1 - 3 till Inter.
Vi är överallt!

2008-02-17 23:20
blir nog en riktigt fin match, kan fortfarande inte mycke om pool, vem mer än gerrard är värd att notera, och vara lite skrajj för
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-17 23:37
pool åker på rådäng

2008-02-17 23:42
Xtremesia
Torres kanske?

pool spelar apdåligt just nu. dock hade det inte förvånat mig om deras "vi-vinner-cl"attityd räcker mot inter som inte bruklar ha det lätt mot PLlag (läs Arsenal :P). hoppas att inter vinner  men jag vågar inte sätta nån definitiv vinnare

2008-02-17 23:45
torres vs cordoba o materazzi, cordoba vs torres = intressantare än os final på 100 meter. Båda är snabba som djur. Materazzi täcker av långbollar o allt.. skulle vara bra om inter spelar med vieira för att ha stabiliteten på mittfältet, men han har sätt seg och klumpig ut:)

2008-02-18 08:35
Jag är livrädd för torres (om formen är bra, såg inte efter skadan) och som alltid gerrard. Kuyt är sämst och honom fruktar jag minst.

Kommer vara riktigt nervöst att följa detta. Och jag tror och hoppas att Mancini INTE kör 4-3-3. Här är det inte anfallet som är nyckeln utan kampen på mittfältet, trots att liverpool är sämst i england för tillfället så är de alltid ett starkt cup lag, medan vi har champions league cursen som egentligen är den största fienden!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-02-18 09:53
Tror Liverpool går vidare med sin tråkfotboll. 0-0 på tisdag och 1-1 på San siro om två veckor.

2008-02-18 15:22
skulle inte tro på 1-1 på san siro vid 0-0 borta för inter, san siro är san siro och där händer magiska saker.

Shunare, jag förstår att du tänker så, jag tänker mer i form att vi ligger under och behöver ett vinstmål så slänger manicni in suazo tillsammans med zlatan o cruz. Det är 3 spelare som kompletterar varandra ganska väl.

Hoppas bara inter kan fixa första målet borta så går det väl:D

2008-02-18 15:50
Torress är ju värdelös med tät markering, vettifan hur han gör mål egentligen.

2008-02-19 09:54
kommer bli extremt roligt det här, hoppas rafa vågar spela ut på anfield o inte kör med sitt tråkiga spel, som dock oftast bär frukt..men va fan...

de går inte o säga hur detta slutar, dom har ju inte mött varandra på ett bra tag...

men men..weee shall not be moved

2-1 till liverpool o sen 0-0 i milano...the liverpool way..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-02-19 12:11
Får hoppas på att Inter går vidare med tanke på att det ger oss större chans i ligan :)

ODIO LIVERPOOL
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-02-19 12:26
Ikväll kommer följa den här matchen på Tv sen blir det As Roma. vs. Real Madrid.
Hoppas Real åker ut tidigt nu! Visca el Barca!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-02-19 13:17

2-0 liverpool gerrard torres

2008-02-19 14:24
Hoppas Liverpool startar med Gerrad-mascerano-Levia på mitten. Då tror jag dom käkar upp inters fjuniga mittfält och vinner.

Viera är slut som spelare, Cambiasso däremot - erkänner jag motvilligt, är en riktig stjärna.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-02-19 15:06
hoppas inte mancini startar med vieira. han har sätt seg och klumpig ut, däremot är han stark och bra defensivt. Hoppas mycket på högerkanten, maicon/zanetti och att benitez inte har gjort något för att stoppa deras framfart. Mycket farligt, och jag hoppas fan inte att sopan solari får spela han är så jävla kass.

2008-02-19 15:21
Fortsätter Rafa med sitt jävla rotationsspel så är pool doomed.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-02-19 21:16
Fruktansvärt dåligt av domaren, vad är det för jävla saker han delar ut två gula för? Löjligt...
•pave paradise•

2008-02-19 21:21
helt sjukt
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2008-02-19 21:22
Alltså...visst, jag har hållt på Inter väldigt länge nu och likaså Arsenal men jag gillar verkligen hur Liverpool spelar ibland. Men det här? Man ogillar ju bara Torres mer och mer för varje sekund som går när man ser sånt här, som en yngre Guti (och jag avskyr verkligen Guti). När domaren hjälper är det inte kul att Liverpool vinner.
•pave paradise•

2008-02-19 21:32
fan va vi kommer vinna de här, jag sätter min whoa existens på det

2008-02-19 21:34
torres lägger sig som ett äckel.
tycker han ska börja spela i italien.

2008-02-19 21:35
spel mot ett mål, på sätt o vis en tråkig match hittills
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2008-02-19 21:37
Torres är fööör snabb men hårt dömt som fan

in med crouch och pennant och ut med lucas och kuyt, garanterat att det blir ett par mål då
Shuu

2008-02-19 21:38
Skulle vara väldigt typiskt om Zlatan fick två chanser, gjorde två mål och dödade matchen.
•pave paradise•

2008-02-19 21:41
Torres, härre jävlar vad han lägger sig hela tiden.

skitmatch..ingen av laget skapar nåt..

zlatan kommer & gör 1 mål snart :D
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2008-02-19 22:26
jävlar va partisk han är glenn, jävla göteborgare ;p
IFK Göteborg
Juventus

2008-02-19 22:27
1-0. Visst har Liverpool totalt ägt matchen, det ska jag inte säga något om, men om det är välförtjänt? Njae. 1 mål efter 54 minuters spel 11 mot 10.
•pave paradise•

2008-02-19 22:33
det blev visst 2-0 nu? vad sjutton det blev just tufft för inter helt plötsligt inför returen ändå. :s

2008-02-19 22:34
Ja, såg jävligt konstigt ut med det där konstigt...antar att det är därför jag gillar Gerrard. Fast Inter kan ju alltid vända det här, ett icke decimerat Inter är i mina ögon starkare än Liverpool vilken dag som helst. Men utan Cordoba och Materazzi...jagvetinte.
•pave paradise•

2008-02-19 22:36
Gerrard! ojojoj tur han har som får in den där.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-02-19 22:36
skitdommare...  tycker synd om matrix idag =(

2008-02-19 22:37
Om Kuyt sköt så med vilje däremot...jävla smart.
•pave paradise•

2008-02-19 22:37
weeeeeeeeeeee shall not wee shall not be moooved we shall not we shall not be moved
we are the team that gonna win the european cup wee shall not be moved

sikken nörd jag e, men fan va gött..

2008-02-19 22:40
Materazzi - Avdankad söndertatuerad medelmåtta som blev rankad världsback efter mål i en VM-final.

Synd att innte Real fick med sig oavgjort som dom verkligen förtjänade. Aja, Roma blir en lätt match på Bernabeu. Synd bara att Ramos är borta då, känns inte sådär 100% med Salgado trots hans fina prestationer nu på sistone. Iof är väll Robinho tillbaks då.

2008-02-19 22:41
Rastasite:

Det verkar som att du tycker att domaren gjorde rätt. Säg att du inte tycker att domaren gjorde rätt.
•pave paradise•

2008-02-19 22:43
Så jävla vackert!

Hangaround

2008-02-19 22:51

Hade varit roligt att sett matchen 11 mot 11.

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Sångare

2008-02-19 23:03
Materazzi skämmer ut sig som vanligt. Gatubarn och råskinn. Merda.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2008-02-19 23:06
Materazzi - Avdankad söndertatuerad medelmåtta som blev rankad världsback efter mål i en VM-final.
Aka, en grym mittback som inte allt för ofta gör misstag.
O för helvete, okej pool förtjänade en vinst, men inte fan förtjänade vi att få materazzi utvisad och cordoba skadad. 2-0 blir svårt, och nu hoppas jag för fan på 4-3-3.. Om man vänder på myntet så missade också domarn en solklar hands på vieira som borde ha blivit straff.

2008-02-19 23:08
Ni som anser att Materazzi gjorde fel behöver lära er lite fotboll.
•pave paradise•

2008-02-19 23:15
ojoj, fan vad glad man vart då. inter fick äntligen den kuk dom behövde och roma vände och vann

2008-02-19 23:16
Torres borde åkt istället för materazzi.

2008-02-19 23:22
trist match alltså. tråkigt eftersom man ville se lite klass!

domarens insats på utvisningen...nja, kändes väääldigt billigt.
däremot skapade ju inter i princip ingenting framåt. blir hårt om två veckor att ta igen detta men allt kan väl hända på san siro, aight?

2008-02-19 23:23
förtjänar man inte skador?

2008-02-19 23:24
då, cordoba gjorde en jävla hjälteinsats och höll försvaret i schack då den andra mittbacken materazzi var utvisad, så tycker jag inte han förtjänar det. Tycker torres förtjänar att bryta benet så han kan få känna på riktig smärta, o ni som hela tiden skyller på att italienska lag filmar, kolla ba torres..

2008-02-19 23:25
Gnäll hur mycket ni vill på domarn och Torres som kanske faller "lätt". Men seriöst Materazzi borde fan veta bättre i andra situationen, att när man har ett gult så kan man inte ta tag i en motståndare som man ligger bakom på det där sättet. Fruktansvärt slarvigt.
Och vi ska inte glömma att Liverpool skulle haft minst en straff (vieiras hands) men överlag var det en välförtjänt seger, Inter gick in för att spela 0-0 och därför förlorade dom.

Cred till Inters försvarsspel, kanske lite väl pessimistiskt med 9 spelare i eget straffområde större delen av matchen men de gjorde det ju bra, till minut 85.

Liverpool ser ut att smiska upp ännu ett italienskt lag i CL, gott.

2008-02-19 23:33
man såg ju redan på dom 10 första minuterna att liverpool skulle ta detta, utvisningen hjälpte väll till men sånt jämnar ju ut sig, vi gick ju miste om två straffar...

men ja tyckte domaren blåste på tok för mkt åt båda hållen, de e tråkigt o se på...

gerrard e snygg

2008-02-19 23:43
han må vara hatad men mkt bra back är han, sen gör han klumpiga saker ibland men denna match skulle han bara haft 1 gult kort, lider med honom!
IFK Göteborg
Juventus

2008-02-19 23:50
så jävla enkelt!
You'll Never Walk Alone

2008-02-20 00:01
Slarvigt, men inte utvisning i mina ögon ändå. Grattis Liverpool, nevertheless.
•pave paradise•