Alla förutom juventinis sannning: juve fälldes juve är skyldiga och det vet du själv lika väl som vi alla vet! din och andra juventinis sanning: vi gjorde inte ett skit inter är skyldiga och ovärdiga vinnare av alla scudettos på senare tid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du, detta är SANNINGEN, även om folk inte vågar se den: Juventus fälldes och har fått sitt straff. Inter har fifflat med bokföring, deltagit i Calciopoli och gömt sig bakom att sätta dit andra. När FC Skitzionale blir tagna är bara en tidsfråga :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
yamo,visa källor tack. juve är fuskarna jag är ledsen men så äf fallet.
Behövs det några källor? Jag trodde alla visste om att Inters ledning fifflade med Recobas och flera utländska spelares pass för att få in fler spelare i truppen än tillåtet! Att Facchetti var ägare över Telecom Italia och Inter är en självklarhet. Inter hade inte vunnit ligan sen '89, inga CL-titlar för den delen heller. Att Inter hade råd med en värvning som Zlatan eller Vieira är konstigt, hur fick dem till de pengarna? Bedrägeri är vad jag ser framför mig. Inte så svårt att inse detta!MERDA INTER SANNINGEN KOMMER FRAM EN VACKER DAG
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
nah, det jag tolkar det som är att du säger att itner hade absolut inga millar fram till att juve fälldes och exakt då fick man råd att köpa zlatan o vieira.. ? gå och beskyll alla klubbar som gör nyförvärv för bedrägeri du också.. sanningen är som zlajman sa: Juve är fuskarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
juve kommer föralltid att ha fuskar stämpeln inristad i klubbmärket.
Jaja. Tänker inte sitta här och tjafsa med de mest okunniga interisti nånsin. Det gäller att bevisa, inte bara rabbla ur skitsnack som "juve är fuskare". Bring facts!
silenzio stampa. visa respekt för klubben alla interisti. ikväll sluter vi oss samman!
Dubbelmoral? I love it!
Det gäller att bevisa, inte bara rabbla ur skitsnack som "juve är fuskare". Bring facts! Faktan är att ni blev straffade och torska för fusk och som du vet åkte ner i serie b, de e du som ska hämta faktan om att vi fuskat:D
mario balotelli! hoppas han får speltid, vore roligt
Vilka bevis hade de som straffade oss? Inter lyckades vinna två ligatitlar i rättegången tack vare deras egna telefonbolag. Vem är fuskarna i den sekvensen?
två titlar? trodde det bara var 1 den andra fick ingen
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
crik, vems sida e du på egentligen??:P, yamo de bevisen som straffade er var bevisen som fällde er till serie b o de kan du bättre än mig khalassss
orka 2-2 juve ska va nöjda
BOUM BOUM BOUM BOUM - I WANT YOU IN MY ROOOOM
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
CRIK Jag räknar andra ligatiteln som 'plastscudetton'. Genom rättegången fick de möjlighet att köra över alla lag i Serie A. Deras största motståndare, italienska mästarna, la grande juve var inte med ju. Xtremesia Hursomhelst så är Inter det smutsigaste laget i år. Juve är kanske det renaste, att få nio straffar emot sig och fortsätta kämpa är verkligen guld. F.ö, tror det var '99 eller liknande, så var Inter 1 poäng från att åka ner till B men tack vare Morattisvinet lyckades ni hålla er kvar. Vem är fuskarna? Hur jävla dum är du? "orka 2-2 juve ska va nöjda". Du får det att låta som om Inter gav bort två mål till Juve. Faktumet är att Intersmutsarna kämpade hela matchen fast inte lyckades behålla en 2-0-ledning. Som Juventus kvitterade. Hahahaha
Inte lyckas vinna med en man mer nästan hela matchen, keffa juve.
Jag är på Romas sida´Xtremesia
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Belardi sög ju. Juve saknade de flesta spelarna. Inter har en bredare trupp och det finns alltid någon som kan fylla i ifall någon blir skadad. Nästan hela Juves backlinje var skadad och Buffon var ej tillgänglig!
de flesta spelarna = buffon o nedved? o som sagt, vi ägde nästan hela matchen med en man mindre på plan from 7e minuten. belardi sög o juve saknade de flesta spelarna? okej men ni tog det bästa ni hade, ska vi börja räkna upp spelarna som inter valde att BÄNKA? Ja vi har en bredare trupp och det finns någon som kan fylla, men valde vi att fylla med BÄSTA manskapet? nej.. jag tycker matchen var våran men ni lyckades kvittera i slutet grattis.
de flesta spelarna = buffon o nedved? o som sagt, vi ägde nästan hela matchen med en man mindre på plan from 7e minuten. Ägde nästan hela matchen? Juventus kontrollerade mestadels. Lite otur i avsluten men La Grande Juve skapade mycket! belardi sög o juve saknade de flesta spelarna? Vi tog knappast det bästa vi hade. Det var inte bara Buffon och Nedved som var skadade. Det var Andrade, Chiellini, Zebina, Salihamidzic och Camoranesi också!okej men ni tog det bästa ni hade, ska vi börja räkna upp spelarna som inter valde att BÄNKA? Vi tog inte det bästa alls? Alla spelare jag nyss nämnt är givna startmän i truppen och jag bryr mig väl fan inte vilka spelare Mancini väljer att bänka. Ert fel, inte vårt.Ja vi har en bredare trupp och det finns någon som kan fylla, men valde vi att fylla med BÄSTA manskapet? nej.. jag tycker matchen var våran men ni lyckades kvittera i slutet grattis. Skyll all skit om att "ni inte tog bästa valet" på Mancini och ingen annan. Du får ha din åsikt och tycka att ni ägde matchen, även om de flesta inte samtycker. Vi hade kämparglöd och vilja att besegra smutsarna, och vi var jävligt nära. PÖJS!
Ägde nästan hela matchen? Juventus kontrollerade mestadels. Lite otur i avsluten men La Grande Juve skapade mycket! Att det knappt märktes att inter hade en man mindre på plan säger nog allt, Vi tog knappast det bästa vi hade. Det var inte bara Buffon och Nedved som var skadade. Det var Andrade, Chiellini, Zebina, Salihamidzic och Camoranesi också! om du tänker räkna folk som var skadade på förhand så har inter också många, walter samuel o dacourt t.ex. det jag syftade på var det BÄSTA manskapet man hade att gå på. Skyll all skit om att "ni inte tog bästa valet" på Mancini och ingen annan. Du får ha din åsikt och tycka att ni ägde matchen, även om de flesta inte samtycker. Vi hade kämparglöd och vilja att besegra smutsarna, och vi var jävligt nära. PÖJS! Jag skyller inget på mancini, in fact så var det bra att han lira ut juniorerna, och att ni hade kämpaglöd? vilket lag är det som kämpat bäst om man tar 2-0 ledning med en man mindre mot det bästa juve har att bjuda på? ni kanske ägde första halvleken då vi precis fick en man utvisad, men andra halvleken styrde vi spelet, och jag ser det fortfarande som att ni är smutsarna då ni blev dömda:)
o btw, det var mer så att det var vi som var JÄVLIGT nära att besegra er
Att det knappt märktes att inter hade en man mindre på plan säger nog allt, Det går inte att säga att ni hade det svårare att lyckas pga en utvisning. Ska alla lag få en spelare utvisad under varje match för att ha något att skylla förlusten på? Det är ert smutsiga lag och er spelare Burdissos fel, inte vårt. Tills nästa gång kanske ni lär er att spela fotboll istället? ;) om du tänker räkna folk som var skadade på förhand så har inter också många, walter samuel o dacourt t.ex. det jag syftade på var det BÄSTA manskapet man hade att gå på. Det är ren fakta att Inter har en bredare trupp och har någon att fylla i när en spelare blir skadad. Tyvärr är inte läget så i Juve, och nu är det extremt svårt när MÅNGA är skadade. Juventus hade många skadade, kvittar om det var på förhand eller inte. De var iallafall inte tillgängliga. Och slutligen, kämparglöd är när man lyckas vända en 2-0 ledning på 20 minuter. Det är kämparglöd. PS. Nu orkar jag inte diskutera mer kring matchen utan vi får vänta tills returmötet på onsdag :) DS.
okej, om de ändå inte kommer svar så får vi väl vänta till på onsdag, shu
Xtremesia P15 Du måste ta i beaktning att Juventus strippats på en hel startelva av världsklasspelare. Ibrahimovic, Vieira, Cannavaro, Zambrotta, Emerson, Mutu, Thuram. Jag menar...? Att då bara en säsong senare kunna spela oavgjort med Inter två matcher i rad är lite skämmigt för deras del. Det är samtidigt en bedrift att det lag vi ställer på benen med mediokra spelare som Molinaro, Grygera, Boumsong, Bellardi osv lyckas betvinga er poängen. Säg såhär: hade ni förlorat Zlatan, Cambiasso, Zanetti, målvakts-Cesar, Cruz, Maicon och Samuel, samt bytt ut HELA ledningen i klubben så hade ni INTE spelat oavgjort i två matcher mot Juventus á la 05/06 om man säger... Snarare hade vi nog fått se siffror i stil med 5-0 x2. Sug nu ordentligt på den här uppläxningen och släng inte ur dig ett ignorant svenskafans-inlägg i stil med "min pappa är starkare". Du måste börja tänka innan du postar inlägg.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
tänkte de va dags att uppa tråden för att matchen spelas imorrn;) ni har strippats på en massa spelare ja, men ni har bra material kvar visst?, bedrift?när vi ställer upp med juniorer och har en man mindre efter 7 minuter tycker jag inte men tyck som ni vill. Och jag skall säga det att det er faktiskt er juventinis fel också att jag o andra interistis blir stolta när vi tar poäng o spelar bra mot er? varför? för att ni kör ändå den stilen att "vi kommer vinna" och jag ser inte er trupp som särskilt medioker, hade den vart så dålig som du påpekar att den verkar vara med alla "mediokra" spelare så hade ni inte klarat X mot inter utan som jag ser det så har ni en bra trupp. Jag tycker att vi spelade bäst i förra matchen till sätt från startelvan och vad som hände i matchen, men alla tycker inte lika.. o Sug nu ordentligt på den här uppläxningen och släng inte ur dig ett ignorant svenskafans-inlägg i stil med "min pappa är starkare". var det fulaste jag har hört i hela mitt liv, du måste verkligen digga att hänga på svenska fans ?
kan vi lämna de där lite nu? o fokusera lite inför morgondagen? saxar lite från just svenskafans inför artikel,(nej s-oteric jag hänger inte i forumen o e ingen aktiv användare där) På onsdag kommer bland annat Buffon att saknas, vilket tacksamt tas emot när man vill se blåsvarta mål. Däremot är tjecken Nedved tillbaka , liksom Salihamidzic och Camoranesi . Grygera är avstängd. Om camoranesi kommer spela har jag ingen vidare koll på, men jag vill inte att han ska spela för att han är fett bra o e lite oroväckande, att buffon inte står gör mig bara glad, ja diggar belardi:) Hoppas att inter vågar spela med pele, cambiasso, vieira på mitten och jimenez som trequartista med zlatan o cruz på topp, cruz som alltid lyckas sätta in en boll på juve. Bakom med cordoba o materazzi som mittbackar, zanetti som högerback och maxwell på andra kanten, eventuellt ge nelsson rivas chansen som spela bra förra omgången.. tror inter tar sitt bästa lag till turin för att de helt enkelt inte vill åka ut mot juve för att juve är juve, kan ni juventinis fylla på lite
HAHAHHA smutslaget inter leker Moggi-era med sin silenzio stampa... vilka jävla förlorare!! imorn piskar vi skiten ur er på olimpico och bered er på stenkastning mot er fula buss som förra gången!!! DRUGHI!!!!!!
Juventus
Ikväll smäller det. Stendardo avgör på nick ^^
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
los_krillos, vi har inte torskat en enda match denna säsong:).. inter har lagt ut sin trupp på inter.it :
Mancini's squad for Juventus v Inter :
Goalkeepers : 1 Francesco Toldo , 22 Paolo Orlandoni.
Defenders : 2 Ivan Cordoba, 4 Javier Zanetti, 6 Maxwell, 13 Maicon, 23 Marco Materazzi , 24 Nelson Rivas, 26 Cristian Chivu.
Midfielders : 5 Dejan Stankovic, 11 Luis Jimenez, 14 Patrick Vieira, 19 Esteban Cambiasso, 21 Santiago Solari, 28 Maniche, 30 Pelé.
Strikers : 9 Julio Cruz, 29 David Suazo, 45 Mario Balotelli.
Dom fetstilta e dom jag tror kommer starta, ingen zlatan alltså och ingen crespo.. hoppas på balotelli men annars kan suazo göra ett o annat mot juves lite halvintakta försvar.. tycker vi har tur att chiellini och buffon inte är med
Juves trupp 2 Birindelli 6 Zanetti 7 Salihamidzic 8 Camoranesi 9 Iaquinta 10 Del Piero 11 Nedved 12 Belardi 13 Vanstrattan 17 Trezeguet 20 Palladino 23 Nocerino 25 Stendardo 28 Molinaro 30 Tiago 31 Novembre 33 Legrottaglie 36 Castiglia 38 D’Elia 43 Ariaudo
Camo :')
vafan i helvete tv4sport ska ha sin jävla fitteftersändning av matchen för HOCKEYALLSVENSKAN vad i helvete är de
balotelli född 1990 0-1 inter:D:D
1-1 del piero
2-2 cruz o iaquinta
Hoppas camo hoppar in för då vinner vi med 6-2, Interisto pezzo di merda!! Forza Juve!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
camo hoppa in o fick ett rött kort för ett fult överfall på pele!! YEEESSSSSS va händer grabbar;) balotelliii
fy fan asså, balotelli! ser redan en trident med cerci - okaka - balotelli i gli azzuri. det bättre laget gick vidare
Inter vinner eftersom dom har en bättre andremålvakt.
fanns inget han kunde göra på målen insane M, däremot var han osäker annars men just målen kunde han inte göra ett skit på! inter vann för att vi spela bättre, o lyckades samtidigt lufta reserver samt folk som kommit tbx från skada.. ;D
så gött me vinst, xtremesia :)
Dubbelmoral? I love it!
fuskarna måste vänja sig vid att förlora nu. Nu är de på platsen de hör hemma på.
Lol? 3 interister man aldrig sett innan dyker upp vid seger? Oväntat... Hur som helst, det var väntat att vi skulle åka med det försvaret och den målvakten. Den svarta italienaren såg intressant ut för Inter. Han kan nog bli något.
Xtremesia: ja alltså Bellardi var ju inte bra men jag syftade mer på att Toldo var bra: räddningen på Trez volley var grym och tyvärr hade det ju varit mål där 9ggr av 10. Det var en del tillfälligheter som avgjorde men jag är ändå rätt nöjd med Juves match.