Inter-Juve "Derby d'Italia" 23/1-08
Dags igen, men denna gång i Coppa Italia. Tror inter vinner med 2-1 hemma och 1-1 i returen borta..Hoppas båda lagen ställer upp med det bästa dom har så vi får se en tung match:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Juve tar det och går vidare och vinner Cuppen iår. Tror inte någn av lagen kommer spela med bästa laget.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Detta är inte Derby d'Italia i mina ögon. I alla fall, Juventus vinner och Zlatan lämnar planen tårögd.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
va säger ni jao, inter kommer krossa juve.
inter kissar ner zigenarjuve.
Detta är inte Derby d'Italia i mina ögon. Inte efter att torska i calciopoli.. det var också därför jag använde citattecken..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker nog AC Milan - Juventus är derby d'Italia
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Men CRIK ditt nöt, denna match kallas för Derby d'Italia, ska du då ändra på det?
zlajman Du kanske har missat all hysteri kring zingaro-Zlatan? Vem är egentligen zigenarna? Hahaha. Xtremesia Ni är inte ens värda att kalla er italienare. Varför ska detta vara Derby d'Italia då? CRIK har rätt i sitt inlägg! rätt Varför inte?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Därför ni är inte coola nog att ändra.
Grundar sig inte beteckningen "Derby d'Italia" utifrån att Juventus och Inter (före calciopoli) var de två enda lagen som aldrig åkt ur högsta divisionen i Italien??
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe "Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Jo, men nu är det inte så längre. Och själva termen "derby d'italia" passar bara inte om Inter ska vara inblandat.
jag anser att Milan - Juve är derby d'Italia för att de är de två största lagen i italien. även om genoa kanske borde vara med då de var den första fotbolls klubben i italien
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
chivu är väll också en möjlig "zigenare" (inte för att det spelar någon roll)
Och själva termen "derby d'italia" passar bara inte om Inter ska vara inblandat. Bara för att vi var enda laget som inte fälldes och fuskade i calciopoli
Roma blev väll inte heller dömda?
nej, men roma var inte lika delaktiga i ämnet:P
Xtremesia. Telefonbolaget som försökte sätta dit Moggi genom avlyssningar ägdes av Interägare! Moratti är minst lika smutsig som Berlusconi och Moggi. Så Inter är inte felfria alls.
då kan ju juve köpa upp ett telefonbolag och börja lyssna av moratti:)
Gärna det, så hade Moratti blivit tagen på bar gärning en gång för alla :)
Skandalen uppdagades av en händelse då italiensk polis undersökte
dopingmisstankar mot vissa spelare i Juventus. Under en telefonavlyssning av Juventus sportdirektör
Luciano Moggis telefon hörde polisen att Moggi, i konversation med företrädare för italienska fotbollsligan, diskuterade domare som de tillsatt under säsongen 2004/2005.
skulle vilja ha en källa på att det va inter som ägde telefonbolaget för det verkar vara jävligt mystiskt:P
Läs
här. Kanske inte den pålitligaste källan men jag bara googlade upp "facchetti telecom italia" snabbt och fick upp det.
tycker snarare inter verkar vara fuskarna efter dagens match
haha Moratti VILKEN TJUV!!!!!!!!
Juventus
synd att det aldrig kan vara ärligt i top striden (förrutom Roma)
de där var faktiskt ganska intressant:P.. må jag säga.. det återstår att se om det e sant.. crik, vad vare med dagens match?
Ja undrar jag med, på vilket sätt fuskade Inter?
Vi är överallt!
menar att dommarna dömmer åt dem (tror dock inte att inter har så mycket med saken att göra). att de ger tveksamma domslut till inter medans Parma hade 1 solklar straff situation som inte blev ett piss.
dömer åt dem? om du syftar på straffen som inter fick så tycker jag den var ganska solklar.. han nickar den på sin egen hand ganska klumpigt men straff är det.
jag menar att parma inte fick straff för en enormt solklar straff medans inter fick för en väldigt tveksam straff
juve har alltid varit fuskare.yamokid klart ja menar juve.
zlajman är tveklöst det renaste laget i år.. inter är fan det smutsigaste! vilken plaststraff de fick, det var tydligt att det inte var någon hands !!!!!
yamo_rgpa, killer har själv erkänt att den tog på hans hand, men det var mer olyckligt än med flit.. så som jag såg det nickade han den på sin egen hand när han försökte nicka bort den.. crik, menar du cordobas fasthållning i straffområdet?
alltså det var inte hands.. lovar!!! fyfan vad lack jag blev efter att ha sett inter tilldelas en sån gratisstraff.. fyfan
om han själv erkänner det så var det så, sen kan man diskutera om det var frivilligt eller ej, men straff var det ..
men juve fick ju sådana straffar tilldelade i två säsonger.
det gör det inte rätt att inter får sådana straffar nu
inters straff var fortfarande inte feldömd.. men aja kan vi inte skita i de o blicka fram mot matchen på onsdag?
Jag som dömer fotboll säger såhär... Straff är den när handen söker bollen och inte när bollen söker handen! FRÅN REGELBOKEN!
Highfive anyone, anyone?
Vad är det här för pajastråd? Allvarligt talat. Xtremesia radera ditt konto nu för helvete. Kom sedan tillbaks när du har läst på om ämnet kring vilket du sitter och pissar ur dig ignorans.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
han erkänner ju att han tar med handen.
Ignorera bara
S-oteric P21 , allmänt känt att han är sjuk i huvudet och anser att alla vars liv inte kretsar kring skitlaget Juventus borde avrättas
Nu är det silenzio stampa som gäller för min del iaf.
Dubbelmoral? I love it!
Ignorera bara S-oteric P21 , allmänt känt att han är sjuk i huvudet och anser att alla vars liv inte kretsar kring skitlaget Juventus borde avrättas verkar vara lite så..
Tror förövrigt att Inter kommer köra över Juve.
Vi är överallt!
Jag syftar inte på handssituationen. Jag syftar på fraser som: "skulle vilja ha en källa på att det va inter som ägde telefonbolaget för det verkar vara jävligt mystiskt:P" Jag menar...? Vad i helvete liksom. Har man inte ens koll på grundläggande fakta i den här cirkusen så bör man inte ha åsikter om den. "Juve fuskare ey walla jag läste i aftonbladet" håller inte.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
WORD!
tyckte det va mystiskt då vi inte fälldes och ni, som om jag ska sitta o googla ner mig efter "inter fuskade också i calciopoli" vilket ni verkar ha gjort ganska bra
Du vågar inte googla det, sanningen är hård.