I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
AIK - göteborg (läggmatch?)
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
and-one P44
2007-10-23 09:46
då mötte grekland tror ja, men nu ser det inte ens ut att bli europa spel för aik, pinsamt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
lhabia
2007-10-23 09:50
Så..."då mötte grekland" är svaret på min fråga om vilka IFK och DIF mötte i Europa i år?
I rest my fucking case. Öppna inte käften om du inte har något vettigt att säga. Det är så jävla tragiskt att två lag som inte SPELAR fotboll slåss om guldet.
•pave paradise•
JP P42
Admin
2007-10-23 10:27
Synd att Obolo var avstängd, det hade varit kul att se en målgörare igår istället för en massa upplägg som slutade som skott rakt på Bengt Andersson.
Jaja, någon läggmatch spelade ju inte AIK i alla fall, synd bara om hela serien avslutas så där snopet med ett mål som ingen riktigt vet om det var ett mål.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
DjBrunte P40
2007-10-23 10:35
Ihabia:
Sluta vara så hetsig, du försöker ju inte ens förstå vad jag menade. Det förväntades från AIKlägret(dvs i princip alla supportrar och säkerligen ett par spelare) att AIK skulle förlora vilket de också gjorde på ett snyggt sätt, inget mer med det. Jag anser att norra stå förväntade sig att AIK inte skulle vinna ja.
Nej ni ligger inte där ni gör ga missberäkningar och otur utan pga av att ni helt enkelt spelat sämre och sålde bort guldet när ni sålde Wilton.
Ja IFK och DIF har varit katastrofala i år, och trots det ligger vi flera poäng före er vilket enbart tyder på att vi spelat minst dåligt och att inget lag har imponerat i år. Elfsborg och Helsingborg spelar i Uefacupen, två lag som spelat miserabelt i Allsvenskan men trots det svarat för stundtals starka insatser. Kalmar förlorade två raka matcher med 0-5 och har trots det en teoretisk chans på guldet. AIK började väldigt dåligt, precis som IFK medans DIF började halvknackigt och höll sig runt 3-6 och har egentligen inte kommit igång alls, anledningen till att vi ligger där vi gör är att Qurre har kommit igång och i princip gjort 90% av målen senaste 6-7 matcherna. Precis som Argentina gjort för er och Wernblom för IFK(iaf delaktig i det mesta).
and-one:
Du håller på 5-6lag så sluta argumentera mot hängivna supportrar. Satt inte du i BP"klacken" i premiären mot DIF?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
and-one P44
2007-10-23 10:38
har biljett till sektion F, rad 11 (säsongsplåten) till avslutningsmatchen så där hittar du mig
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
planet P38
2007-10-23 12:46
hihi
FÖRORT
rkellyone
2007-10-23 23:30
lhabia
Ni tog sm-guld senast 1998 så ni har missat sm-guld de senaste nio åren inte de senaste två åren. Sen kan du snacka om vacker fotboll hit o dit det är antalet poäng som räknas inget annat. Som vanligt är ni bara dåliga förlorare. Pinsamma råttor!
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
lhabia
2007-10-23 23:58
rkellyone:
Du är bara korkad, snälla sluta någon gång. Jag börjar seriöst frukta för vafan du kommer avla fram en gång en hemsk dag.
•pave paradise•
rkellyone
2007-10-24 01:45
lhabia
Haha det var nog den grövaste förolämoningen jag någosin fått. Seriöst det är du som är den korkade av oss. Bara att titta på vilket lag du håller på.
Swagman P41
2007-10-24 03:48
Det där var nog den "grövaste" förolämpning
lhabia X0
fått.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death
shunare P43
2007-10-24 09:23
Råttorna la sig inte iaf. Domaren förstörde vår fest.
Quirinho gör minst 4 mot BP, och om det ändå går åt helvete är jag mer än nöjd med säsongen. Jag är stolt. Riktigt stolt över grabbarna och djurgården. Vem trodde det här? Varenda råtta i sthlm gick och sjung SM-GULD innan säsongen ens startat. Vi har satt varenda råtta på plats, och i till nästa säsong kan ni ju gå runt och skrika royal league, för att sedan missa det.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
lhabia
2007-10-24 10:19
swagman:
Ja, usch..den sved verkligen..:( hihi
•pave paradise•
rkellyone
2007-10-24 12:30
Swagman P22
Jag var inte direkt seriös med min "förolämpning" sa i princip samma samma sak som han för att poängtera hur lam han är.
För övrigt kan jag bara hålla med Shunare i det han sa, riktigt stolt över att vara Djurgårn i år, har verkligen visat prov på karaktär och slagit ur underläge.
lhabia
2007-10-24 12:30
rkellyone:
Och han poängterade bara att "grövaste" inte är ett ord. Hur lamt är inte det på en skala egentligen?
•pave paradise•
DjBrunte P40
2007-10-24 12:40
Blir det något RL? Får de igenom att bara köra RL med Sverige och Danmark?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
lhabia
2007-10-24 12:46
Turneringen verkar ju vara väldigt nedlagd, och vem är egentligen förvånad? Det är en turnering som drivs av kapitalistiska ändamål
, och när ingen vill köpa TV-rättigheterna är man rätt körd.
•pave paradise•
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»