nova. jag tycker mer man ska se det som att vilka lyckas bättre över en hel säsong av elfsborg och aik. förrförra var aik i superettan, förra kom elfsborg före, denna kommer elfsborg komma före. det säger en hel del.. elfsborg försökte inte ens, dem var för rädda. istället för att ha taktiken om att gå ut och vräka så gick dem ut med att hålla nere siffrorna, okej dem höll nere det till 3-0 men enligt mig ligger dem i pissrännan nu, dem skämde ut svensk fotboll men sitt kärringspel, vågade inte gå in i närkamperna och hålla i bollen, därför tror jag att brommapojkarna hade gjort det bättre, kanske inte bättre resultat, men med hedern i behåll.. och om jag inte minns fel så rensade aik inte bara bort bollen när dem mötte valencia utan försökte vara ett spelande lag!? när ifk var som bäst i CL så vann dem inte matcher för att dem rensade.. givetvis skötte aik det bättre än elfsborg gjorde, men dem hade en annan inställning men inte så mycket bättre lag. "aik som klubb hade bättre resultat alltså är klubben bättre än elfsborg." så du menar om bolton slår man utd 2 gånger på en säsong.. och arsenal förlorar 2 matcher mot man utd. är bolton bättre än arsenal då? går inte tänka så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.