I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elfsborg - (Valencia)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-08-15 20:17

Blåvitt   spöade Manchester United, Milan, Barcelona, Psv Eindhoven, Glasgow Rangers och Porto under perioden 1994-1997. Så, Elfsborgare, Djurgårdare och AIKare skryt om gjorda mål, oavgjorda matcher och hedersamma förluster bäst ni vill, ni ligger ändå i lä.

2007-08-15 20:23
chrillon:

Det finns en anledning till varför ingen nämnde IFK här, smartskalle ^^. Alla vet att IFK är det största svenska laget någonsin ur europeisk synvinkel.
•pave paradise•

2007-08-15 20:26
Ihabia

Ok, ja, det är väl så. Blev bara så road nåär jag läste.
Jämför med om du som gnagare skulle se en diskussion mellan några som skröt om publiksiffror på 5000-7000.

2007-08-15 20:30
chrillon:

Hahaha..ja, exakt. De siffrorna är ju skrattretande om man jämför med vårt snitt på runt 19-22k per match, precis som DIF-Juventus inte är något speciellt jämfört med vinster mot vansinnigt stora lag som Man U, Barca etc.
•pave paradise•

2007-08-15 20:34

Ihabia

Nej, dock är väl DIF:s 2-2 mot Juventus det bästa de senaste 5 åren.

2007-08-15 20:38
Sant..tror jag.
•pave paradise•

2007-08-15 21:12
svart på vitt..gnaget e betydligt bättre än elfsborg..kolla gnagets resultat mot valencia...
vi är överallt!

2007-08-15 23:01
Håller med Evolution, BP hade gjort det bättre. Men ärligt talat, finns säkert andra lag i årets allsvenska som hade gjort det bättre men med den moral Djurgården visat upp i år hade jag riktigt gärna velat se dom mot Valencia. Tror faktiskt vi hade gjort det otroligt mycket bättre än Elfsborg.
DIIIF

2007-08-16 10:37
Läsvärt angående elfsborg, men även svensk fotboll får sig en dänga.

LÄNK!

2007-08-16 11:08
Väldigt visa ord.
•pave paradise•

2007-08-16 11:45
_NoVA_ P21

"svart på vitt..gnaget e betydligt bättre än elfsborg..kolla gnagets resultat mot valencia..."

svart på vitt, kolla tabellen. aik är mittenlag, kom ner på jorden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-16 11:58
Och du såg inte ironin i det där uttalandet?
•pave paradise•

2007-08-16 12:04
ihabia. nej, faktiskt inte.. vart med om det många gånger att aik:are  har noll självdistans..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-16 13:16
Tack detsamma :)
•pave paradise•

2007-08-17 06:20
chana_masala P19

okeej men d va inte d ja mena..kolla resultatet mellan AIK - Valencia...

gick lite bättre va?

aik som klubb hade bättre resultat alltså är klubben bättre än elfsborg.

sen att det inte är samma spelare i nuläget som då så är fortfarande klubben densamma eller hur.
vi är överallt!

2007-08-17 10:29
varenda jävla lag har ju bättre historia än jävla ellos.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-08-17 12:45
nova.
jag tycker mer man ska se det som att vilka lyckas bättre över en hel säsong av elfsborg och aik. förrförra var aik i superettan, förra kom elfsborg före, denna kommer elfsborg komma före. det säger en hel del.. elfsborg försökte inte ens, dem var för rädda. istället för att ha taktiken om att gå ut och vräka så gick dem ut med att hålla nere siffrorna, okej dem höll nere det till 3-0 men enligt mig ligger dem i pissrännan nu, dem skämde ut svensk fotboll men sitt kärringspel, vågade inte gå in i närkamperna och hålla i bollen, därför tror jag att brommapojkarna hade gjort det bättre, kanske inte bättre resultat, men med hedern i behåll.. och om jag inte minns fel så rensade aik inte bara bort bollen när dem mötte valencia utan försökte vara ett spelande lag!? när ifk var som bäst i CL så vann dem inte matcher för att dem rensade.. givetvis skötte aik det bättre än elfsborg gjorde, men dem hade en annan inställning men inte så mycket bättre lag.

"aik som klubb hade bättre resultat alltså är klubben bättre än elfsborg."

så du menar om bolton slår man utd 2 gånger på en säsong.. och arsenal förlorar 2 matcher mot man utd. är bolton bättre än arsenal då? går inte tänka så

2007-08-17 21:44
tycker du fick fram bra saker i inlägget..

har inge o tillägga =)
vi är överallt!