fyfan hur ska dom lyckas med det. det skulle bara bli han och kobe kvar då. men kul som en krydda i väst
skriv kort, helst inte alls
underskatta inte kevin mchale! det var ju han som gjorde sig av med alla potentiella vinnare i timberwolves. han kan säkert tänka sig att tradea garnett för andrew bynum, kwame brown och en hög med grus.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
jag ska be anders jansson ringa mchale. garnett till dragons!!
vad sägs om garnett för marion, så kan idioten shawn marion få vara "the man" på ett dåligt jävla lag precis som han önskar i sin efterblivna hjärna och garnett vinna en titel.
hehe jaså det är shawn marion som är felet med phoenix nu. du verkar så bitter jakpuk.
om kevin mchale gör den traden så borde han tvångsavsättas av david stern
-3.0 på utah är SÅ taget.
hah, nej det är inte shawn marion som är problemet, han är sjukt värdeful för suns. men han är fortfarande en idiot eftersom han vill vara the man i ett dåligt lag hellre än att vara sidekick till nash.
Garnett å Kidd vill till Västkusten, Jermaine O'neal vill spela med Lakers. Tinsleys, bibbys kontrakt går också ut! Frågan är vad Lakers satsar på, Inside eller en point guard?? VEt nån hur deras löneutrymme ser ut!?!? bäst hade ju varit om dom fick både en PG å en grym insidespelare!:P!
king-phil, men jag har ju såklart linnet, så jag vill bara ha matchande shorts. var köper ni ere shorts nånstans??? får abs, vill hitta ett par sköna men det verkar ju omöjligt. sthlm lr internet whatever
Shawn Marion får väl spela bättre då! Nash,Bell,Diaw,Thomas,STAT,Marion,Barbosa och Jones är "theman" i mina ögon! =) föresten så spelar det ingen roll om SUNS aldrig dunkade i game1 de piskade dom ändå i game2, nu räcker det bara att vinna 1 match borta i nästa 2, så har vi segern i en liten ask!
Get Random!
bara?? haha
och det är klart det spelar roll, det var ju genom att dom kom ut så flata i game 1 som dom kommer förlora hela serien.
nej! dunk eller lay-up spelar absolut ingen roll?... och de kommer inte förlora... vänta bara... Rising Suns!
Get Random!
skojar du? det är ju en gigantisk skillnad i psykologisk effekt mellan en layup och en dunk rakt i fejan på motståndaren. vad var anledningen till att du blev kär i STAT från början, knappast hans saucy finger-roll?
nej, men poäng mässigt.... om ett lag som har spelare som alla kan dunka i möter ett som ingen kan dunka i så kan det laget som ingen kan dunka i mycket väl vinna... och ja! det var delvis hans dunkar som gjorde att jag började gilla han, men inte nu längre... nu är det hans akrobatik, och han jumpshot... + att han helt enkelt är ostoppbar just nu! =)
Get Random!
Hehe... De gånger Timmy D levererat en pyskologiskt förnedrande dunk kan man ju typ räkna på en hands fingrar... Spurs borde låta James White få komma in bara för att kunna få några ordentliga highlights. Känns iofs inte som Spurs är ett gäng som går igång på feta dunkar utan blir mer upphetsade över ett solidt försvars spel. Känns bisarrt att Jazz smiskar Warriors på deras eget spelsätt, blir nog annat ljud i pipan nästkommande matcher i Oakland dock. Läste att Jazz hemma facit i the playoffs var typ 75 V - 25 F. Dock så är deras borta facit bakvänt så det jämnar ut sig...
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
På tal om Spurs, totalt onödig fakta,men San ANtonio måste va ligans minst tatuerade lag!:P Duncan har en på ryggen, sedan vet jag inte vilka fler som har nån!:P Va bara tvungen att få det ur min hjärna! Det e trist att Utah har 2-0 nu! Men som du säger, så blir dt nog tuffare i Oakland! Har mna slagit ut Dallas, så borde man fixa Jazz!;)
killar utan tatueringar spelar bättre lagbasket
haha! ja det stämmer faktiskt..och dunkar mindre... eller inte alls:P!
GSW vann =) riktigt nice dunk av B-Diddy i slutet ! inyo face AK47
Get Random!
ja men den var ju bara värd två poäng...han borde ha gjort en layup istället och sparat energi............
=P jag sa inte att dunkar var dåliga, jag sa bara att dunkar vinner man inte matcher med...
Get Random!
haha bruce bowen vilken jävla chef. whatever it takes man
hahah buuuuU! =) kollar Nets Cavs nu... helt okej match
Get Random!
är 5 3or verkligen rekordet i en playoff match eller bara för Nets?
Get Random!
fö nets! Jordan vet jag hade iaf 6 i nån match väl!?
joo, det var ett franschise rekord... fortfarande nice mtach ändå.. otroligt att Varejo bara blev draftad 1th i Round 2... han är sjukt bra om man jämför med draft platsen
Get Random!
jadu nasty nu kör vi. hoppas bruce bowen sätter ett knä i låret på STAT så snart som möjligt nu
Faaaan!.... =( skit samma, VI TAR NÄSTA MATCH!!! varken STAT eller Barbosa kom igång..
Get Random!
STAT kan ju få behålla sitt smeknamn så kallar jag tim duncan för WIN istället
lol!.. Standing Tall And Talented, slår nog både Timmy D och Win =P
Get Random!
herregud. jag blev faktiskt arg av att se den där matchen. tim duncan kom, efter sin tredje foul i tredje quartern, undan med ungefär nio solklara fouls resten av matchen. om han plockar upp En enda av dom är det en helt annan match, istället fick han göra lite som han ville på hemmaplan. det var riktigt dåligt av domarteamet. istället fick stoudemire sin fjärde foul på en uppenbar flop från fabricio oberto. den här matchen gav domarna till duncan och spurs.
fan jakpuk du låter som en fotbollssupporter trodde du stod över det där skitsnacket besviken på dig
han säger ju bara som det är, egentligen skulle det stått 2-1 till phoenix... don't be such a hater Soulchild!
Get Random!
hur kan en vinnare vara en hater? kamma dig nasty.
vi får allt se vem som är vinnare när Spurs och Suns spelat klart..
Get Random!
Soulchild: har du sett matchen? Nej? Lita på någon som gjort det istället. jag vet att det kanske låter otroligt för någon som inte sett matchen, men det var verkligen så illa. jag har inte klagat på domarna förut, inget jag gillar att göra, men den tredje quartern var travesti, straight up. kan vara det värsta jag sett i domar-väg i nba. kikade in på ett annat nba-forum, och där säger de allra flesta (inte spurs-fansen så klart) samma saker. där klagas också över att bowen foulade nash på varje drive, något jag inte uppfattade under matchen. för mig var det duncans no-calls som var det värsta. se matchen och döm själv sen!
måste bara säga en sak... Derek Fisher, när han kom in i 3de perioden efter att ha varit på sin 10månaders unga dotters cancer operation och sedan spela efter det, hela publiken ställer sig upp... sikken känsla... måste kännas helt sjukt... jag skiter i vad ni säger men det känns säkert bättre för han, än att vinna allt... Detta är vad jag pratar om
Get Random!
sjukt långa spelare i draften föresten... runt 2 stycken under 6"8 i top14
Get Random!
jakob, jag såg matchen och tycker du har fel. du låter seriöst som en verklighetsfrånvänd fotbollssupporter. du och nasty behöver vakna upp och känna kaffedoften som skriker att spurs är bättre än suns och att steve nash aldrig kommer bli nba-mästare. ursäkter är för förlorare.
ursäkter är för förlorare. då är det väl bäst att komma på några?
Get Random!
Soulchild: jag hatar den där kaffedoften, och tänker ignorera den så länge jag kan. men hade duncan fått Någon av de där foulsen så hade matchbilden blivit en annan. det är obestridbart.
nu är det match igen! suns verkar ha stått upp bra inatt, istället för att bitcha och vika ner sig.
Verkar som om Big-Shot-Rob kommer att bli känd som Body-Check-Rob istället efter denna serie. Nu är frågan om Suns kommer att drabbas oxå eftersom folk lämnade bänken när tumultet uppstod. Jaja, ser ut som det byggs upp en ordentligt hat-stämningen mellan lagen i western conference just nu... Sorgligt att se att Vince Carter helt slutat att gå på korg och bara skjuter jumpers nuförtiden. Inte direkt rätt sätt att försöka imponera på framida arbetsgivare nu när han blir free-agent.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
JJJJJAAAAAAAAAAA IN YO FACE Soulchild!! Suns ftw!
Get Random!
grattis till segern, som sagt, suns verkar ha hittat slutspelsattityden i den här matchen. ser framemot resten av matchserien.
först: jeezus, vad skönt! jag trodde inte att suns skulle kunna komma tillbaka i fjärde quartern mot rutin-spurs, men det gick! påpekas bör dock att suns fick de flesta calls på sin sida, så på sätt och vis fick de tillbaka en match av domarna. men jag hoppas att ingen blir avstängd för femte matchen. kollade på espn en video med jalen rose där han påpekar att tim duncan lämnade bänken i andra quartern efter att francisco elson dunkat och ramlat över james jones. så antingen borde de stänga av både amare och duncan, eller ingen alls. boris diaw klev ju aldrig ut på planen, så det borde inte ens vara med i resonemanget. robert horry blev utslängd från matchen, och jag tycker inte han förtjänar något utöver det. eller kanske...
jakpuk P23 vet du om Stoudemire's tekniska fouls fortfarande gäller?, i säsongen hade han ju redan 14, och alla efter det blir man avstängd en match... =( inte bra iaf
Get Random!