I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-04-29 22:29
hej det var ett tag sen vi hördes men jag tänkte bara höra hur ni har det

STAT
skriv kort, helst inte alls

2007-04-29 22:36
Miami, spelade inte bra, men Bulls gjorde dom ganska dåliga! Jäklar va aggressiva dom va när dom gick ut på spelarna efter att ha droppat bollen inside! Sedan "stoppade" dom faktiskt Dwyane Wade ganska bra! Jag vet inte hans stats, men han kan få göra assisst så länge han inte gör så sjukt mkt poäng å dominerar TOTALT!Hinrich va riktigt grymn i försvar,framgör allt i första quartern!

Nu blir det tufft, skillnaden på Pistons å Miami e ju att Pistons e lite mer åt Bullshållet! 5 spelare utan nån superstjärna!
Billups å Hamilton e ju riktigt bra, men inte i Kobe,LeBron å Wade-klass! Prince e också grym!

Vilka tror ni vinner!?
Billups blir nog grymmt viktig att stoppa!

2007-04-29 22:48
hmm... måste nog välja Detroit även fast mitt hjärta vilar hoss Chicago... Pistons har med kaliber i sitt lag, och är mer erfarna... de flesta i nuvarande chicago har inte spelat speciellt mycket i playoffs o så, och är ganska unga...

Suns-Laker halftime
Nash med 15 assister redan, sjukt vad bra han är MVP!!
Stoudemire spelar riktigt bra han oxå, fast det är fortfarande väldigt jämt, phx skjuter dåligt..

Soulchild det är bara bra, tack själv?
Get Random!

2007-04-30 00:00
Los Angeles Kobe! Shit asså, från första halvlek var alla highligts från PHX...2 st va från lakers, båda stod kobe för! Och dom va där bara för att minimigränsen va säkert 2 lr nått!

Lakers behöver ut å signa free agents!:P!

2007-04-30 00:20
Nash missade rekordet med 1 assist... 23 assist, hade han =) ... ser kört ut för Lakers... Eyes on the prize, som Magic sa nu när Amaré är frisk o spelar som han gör, samtidigt som Nash gör detta är det inte omöjligt
Get Random!

2007-04-30 11:41
23 assist??? hahah fyfan va sjukt!!
Men lika glad är jag för det!

2007-04-30 12:40
Warriors-Mavs 3-1!

2007-05-03 14:25
It's going down! Spurs - Suns i semin!

Vad är grejen med Vince Carter? I New Jersey är fan han Kobe-bra, men i Toronto så spelar han så jävla passivt.
PS. Your cunt is in the sink

2007-05-03 22:20
det är ju allmänt känt att vince inte orkar spela hårt jämt. han är på lite dåligt humör i toronto för att alla hatar honom där, så då ba säger han fuck it, jag skjuter 20-footers istället för att gå till korgen.

seriöst, warriors-mavs-serien är den roligaste basket jag sett på år och dar. hoppas nästan mavs vinner nästa så vi får sju matcher.

spurs stoppade ju dock nuggets rätt effektivt. inte en enda lätt layup för varken AI eller Melo, och inga fast breaks. då är det kokta fläsket ute ur playoffs för nuggets.
http://wifebeaterlove.blogspot.com

2007-05-03 22:45

NBA's bästa defensiva lag mot NBA's bästa offensiva lag... det är bara att hoppas på att STAT har förändrats till det bättre, och att allt annat klicka... Anfall är bästa försvar :D

Get Random!

2007-05-04 09:51
Fan vad skönt att Warriors lyckades slå ut Mavs! Ska rocka mitt Baron Davis linne hela helgen som hyllning.

Nu verkar även AK-47 ha vaknat ur sitt koma, kan han hålla upp gårdagens försvars insats mot McGrady i sista matchen borde Jazz ta sig vidare.

Hoppas att Nets vinner inatt, Toronto känns alldeles för svaga för att kunna hota Cavs även om de inte imponerat. Såvida Chris Bosch inte inser att han ska vara en franschise player och börjar bidra med lite seriösa insatser...
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...

2007-05-04 14:12
Jag lägger fan ner att se NBA om Rockets åker ut.
Dom måste ta de!
Avgörande imorn tror jag. Måste se den på något sätt.

2007-05-05 10:03
Minst sagt ett jävla mirakel att Golden State slog Dallas, men trodde aldrig att de skulle avsluta det hela med att återskapa våldtäktsscenen i Irreversible.

New Jersey slog Toronto inatt, så Cavs - Nets i semin. Utah - Houston spelas inatt.
PS. Your cunt is in the sink

2007-05-05 13:29
Najz, nu ska bara phx åka ut så är jag nöjd !

Synd att nuggets tagga

2007-05-05 21:07
warriors! älskar warriors. shit vad dirk sög i sista matchen!!! om ni undrar varför han aldrig spelade aggrasivt och drivade så är det för att han var rädd för stephen "psycho" jackson.

2007-05-05 22:58
Såg nyss att jag hade en Warriors-sticker på en sak i mitt rum :) Hade totalt glömt bort den och inte sett den på kanske fem år. Passar bra att den kommer fram nu :)

2007-05-06 12:49
STAT

2007-05-06 19:14
Fan va skönt att Dallas är ute ur spelet, Härliga tider!!!

2007-05-06 19:53
Chicago!!!! =D

fan att de torskade så stort mot Pistons.. men jag tror ändå att de kan bidra med mycket mer än så, och kanske t.o.m gå vidare till round 3....
Get Random!

2007-05-06 20:00
Detroit e riktigt farliga nu! Dels har dom rutinen, sedan är deras backcourt "off the chain"! Defensivt är dom ju "pistons"! Hur gick det mellan Phoenix å Detroit i serien!?

Grymmast vore om Warriors går hela vägen!!!

2007-05-06 21:58
kollar på Phoenix-SanAntonio just nu!... Phoenix spelar väldigt bra försvar och Duncan har inte lyckats stoppa Stoudemire riktigt än så detta kan gå riktigt bra för Phoenix =)
Get Random!

2007-05-07 00:28
satte spurs till +4.5 och nets till +6.0 ikväll.

men det var ju fan att man inte spelade spurs rent till 2.50 istället, man vet ju att suns ändå aldrig kan vinna en slutspelsserie mot spurs... ;-)

2007-05-07 00:58
nej precis, ödet är - som alltid - på spurs sida. nash bara rååååkar börja blöda så han missar slutet av matchen. sånt där händer alltid för spurs, därför ska man aldrig betta mot dom.

men också viktigt var ju den där bogus-foulen på STAT i slutet av andra quartern, som gav honom tre fouls och tvingade suns att ändra hela sitt defense i tredje quartern, då spurs tog kontroll över matchen. sen såklart filmningen av tony parker i slutet... jag kan inte uttrycka i ord hur mycket jag hatar den mannen.

så nu börjar allting gå åt helvete. suns kommer bli ägda av spurs, utah jazz slår ut rockets, detroit pistons har en blowout mot chicago...

2007-05-07 01:09
har aldrig någonsin gillat spurs, aldrig aldrig. Men ikväll så kände jag att jag håller fan på dom mot suns :D

2007-05-07 01:13
fyfan. jag lovar att du håller på klimathotet också.

2007-05-07 02:23
Haha! Spurs spelar så sjukt tråkig basket. Hur gick det för Cleveland? Dom spelade väl ikväll eller?
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe

2007-05-07 02:42
Såg nu att dom vann :)

2007-05-07 12:06
ja, alla vet ju att suns förlorade för att nash satt i slutet...vit kille ut + svart kille in = domarna emot sig, matchen förlorad...

2007-05-07 13:50
vad är 4-11, ungdomar?

2007-05-07 16:16
4-11 låter som suns playoff record mot spurs de senaste åren. och det är inte ens kul. så här ser prognosen ut för de närmaste veckorna: suns åker ut i fem matcher, jag slutar titta på basket för i år. eller tills dallas tradear dirk för kevin garnett.

2007-05-07 17:19

Phoenix kommer att ha 9 vinster mot Spurs innan sommarn är slut!!! jag litar på mina solar! STAT kommer att tända till, Bell slutar foula för mycket, dommarna dömmer som de ska, och phoenix spelar Suns basketball.. THIS IS SUNS!!!!!

Get Random!

2007-05-07 20:33
Nash är ju så jävla bra så det är äckligt!

GO CLEVELAND!

2007-05-07 21:53
¨någon som vet var man kan köpa team shorts i sverige?? hemsida osv går bra åxå ifall det är billgit :)))))))))))

2007-05-07 22:01
elle vf inte hela outfiten? den "dyraste" då? authenic elle vad det heter.. .de som de spelar med iaf =)
Get Random!

2007-05-07 22:05
har inte basketballshop lite sånt? dom har iofs nästan bara tanks.

2007-05-07 22:23
"fyfan. jag lovar att du håller på klimathotet också."

HAHAH så jävla word! 
Snälla Suns slå ut spurs, vinn snälla!

2007-05-07 22:23
javla kuk-mavs...

Aja.. det blir Suprs som tar hem det hela.

Sa var det med det.

2007-05-08 00:23
4-11 är suns overall record mot spurs under nash-eran. bygg er inga illusioner, barn.

2007-05-08 15:44
Vänta bara!!! tänk på att STAT är mycket mer rutinerad nu efter 1 år av att ha studerat sina fel o sådant...med hans hjälp kan vi vinna det här!
Get Random!

2007-05-08 16:29
pistons första quarter igår, riktigt sjuka : ) synd att man somnade i 3dje

2007-05-08 17:19

Pistons asså! Dom dominerar i east! Billups å Rip!

JAg vet inte avd som har hänt med mej, men i söndags höll jag på Spurs..:S
Jag fattade inte va det va!?!?!
Men jag vill andå att SUns tar hem serien!

Men hoppas att Golden state går hela vägen! det vore bäst!!!

Golden state-Suns! hur bra som helst!

2007-05-08 17:54
+5 på spurs inatt...man är ju frestad. men tror faktiskt suns vinner ganska klart i match 2. annars får de ju skämmas ögonen ur sig, era hjältar!

2007-05-09 00:37
hehe suns hade noll (0!!) dunkar i game 1...

2007-05-09 01:54
nu börjar det!

http://myp2p.eu/NBA.htm

2007-05-09 02:06
tog båda bortalagen till +5.0.

är det ingen annan här som bettar på matcherna?

2007-05-09 11:58
eh, cleveland cavaliers har inte förlorat en match på över en månad nu. du kan inte betta mot dom, soulchild!! what are you, stoopid?

2007-05-09 12:02
jag lyckades med exakt samma spel i förra omgången brushan. that's the beauty of the spread. men jag kände ju att nattens båda spel var fel i ungefär samma ögonblick som jag släppte bekräfta-knappen - andra hemmamatchen var ju som noterat ovan livsviktig för framförallt suns - men mitt storhetsvansinne efter en bra period, kombinerat med en vilja att trotsa min betting-kompis, föranledde detta dåliga beslut.

nog nu, nya tag inatt.

spurs in 6, by the way.

2007-05-09 12:13
hah, ett klassiskt fall av Högmod Går Före Fall, motherfukka. där fick du för att du bettade mot mina hjältar. STAT!

men visst, om jag ska betta mitt liv på en utgång i suns-spurs-serien så blir det spurs in 6 för mig med. goddamn it.

nu vill förresten kobe ha "major changes" i lakers, han är trött på att åka ut i första rundan. det sägs att lakers management kan tänka sig tradea vad som helst. sen ryktas det om att garnett vill bort från minnesota (Äntligen!!) och att mavericks vill ha in någon ny spelare som kan förhindra den totala kollaps dom visade upp i slutspelet. jason kidd sägs vara högt på önskelistan. det kan bli en jäkligt intressant off season i år. lägg till en draft som verkar bli awesome, med trades både hit och dit.

2007-05-09 12:43
kobe vill ha "major changes"...tssssssss...det var ju han själv som låg bakom den "major change" som gjort att dwyane wade och inte kobe själv kan titulera sig regerande mästare 

2007-05-09 12:55
word, hoppas att lakers inte tradear till sig garnett, så man blir tvungen att heja emot honom.