I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Återuppta NHL-intresset

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-04-08 07:03
dem gjorde det. bögen klarade sig. :)

2007-04-08 15:11
New York Islanders har väl en match kvar?

2007-04-08 21:50
Japp dom måste vinna mot Devils inatt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-09 09:47
...och Islanders vann, vilket betyder att man inte får (=behöver) se sudden i stanley cup! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-09 10:09
Yes!!! Jag sa ju att Isles skulle komma till slutspelet :D In your face!!!
Omae wa jowai

2007-04-09 15:54
Känns lite deppigt att Detroit kommer åka i första ronden igen.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2007-04-09 16:04
What? Flames lär ju knappast slå ut Detroit....

2007-04-09 23:08
sa man om nashville oxå för något år sen :P men detroit klarar det hoppas jag
Omae wa jowai

2007-04-10 11:30
va de inte Anaheim?

2007-04-10 12:31
Jag tror att antingen åker Detroit mot Calgary eller så vinnar dom hela skiten. Om Zetterberg, Datsyuk, Bertuzzi, Lidström, Hasek etc spelar så bra som dom kan så är det ju ett förjävla bra lag. Men jag tror några kommer underprestera faktiskt.

2007-04-10 13:24
dock så brukar inte Hasek vika sig en tum under slutspel... när hans lag åker ut brukar det bero på att resten av laget vek ner sig... och jag tror inte slutspelet kommer handla om zetterberg och dasyuk... det kommer handla om spelare som Cleary, Bertuzzi, Draper, Lidström, Calder, Maltby etc sånna spelare som e typiska slutspelsspelare
Omae wa jowai

2007-04-10 16:01
RedmoonShinobi

Det kommer inte alls handla om spelare som redan har bevisat att dom klarar av att prestera i slutspelet. Det kommer handla om ifall stjärnspelarna kan göra det. Bertuzzi och Datsyuk är nog två av de största playoffchokers som finns. Och utan dom i bra form är det golfbanan som gäller för Detroit om två veckor. Så enkelt är det. Slutspelet handlar inte bara om att vara fysisk som Bertuzzi, det handlar också om att prestera över sin förmåga.
Cleary, Draper, Maltby etc är inget som helst frågetecken. Dom kommer göra sitt.

2007-04-10 16:17
hehhe, Peltonen och Belfour festade lite inatt. Länk Stackars brandbil...

2007-04-10 16:39
haha, Belfour har ju misshandlat en tjej för några år sen sen när snuten kom spotta han i ansiktet på honom:D

2007-04-10 19:56
med tanke på att detta är ett hiphopforum kan det vara värt att länka Lil' Jons NHL-sida

Längst ner på sidan har han skrivit lite om hockey, Thrashers osv, rätt kul läsning.

Synd för honom att hans lag åker i första omgången ;)