I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Glöm Zlatan nu...

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Rappare

2007-02-21 12:50
och nej, alla pojklandslags tränare hade absolut inte gjort ett så bra jobb som lasse, inte heller de allsvenska tränarna. för dem, t.ex hasse backe (som enligt mig var den enda bra du nämnde)
tror jag att det mest hade varit "snack men lite verkstad" med alla jävla förändringar han hela tiden påstår att han hade gjort.

2007-02-21 15:55
asb 

spelar det någon roll eller ?
SKU - SKU - SKULASON!

2007-02-21 22:03
släpp zlatan seriöst orka bry sig om han fan vad alla blowar av honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-21 23:30
asb

Finns det några svenskar tycker du som kommer ha en chans att slå sig in under 2007-08... Den enda jag känner till är Pierre Bengtsson i AIK som utvecklas i ljusets hastighet just nu...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-02-22 11:24
asb 

misstänkte det också.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-02-22 12:17
Idioter ni säger att zlatan gnäller som be bebis, det e media som tvisstar allt, han pratar inte ens med hor lars, ska nån kickas från ladslaget e det lars, dom behöver ibra mycket mera. hoppas han kickas o svennis tar över 2008, han vet iaf hur man ska köta ett lag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-02-22 19:40
lägg ner nu, vad fan tror du.

om man sparkar lars lagerbäck så visar man att en spelare är större än ett helt lag, zlatan är absolut inte i position att ställa krav, när sverigr vann mot paraguay var det ingen som klagade, då spelade inte zlatan och lagerbäck var kung, samma sak mot t.ex spanien men det verkar som om alla glömmer var som är relevant, landslaget spelar ju uppenbarligen mycket bättre fotboll utan zlatan, varför ska man sabba ett fläckfritt kval med att sparka en tränare som lyckas vinna matcherna?

alla som vill att lagerbäck ska sluta är fan riktigt kassa i huvudet, om han avgår hoppas jag fan att zlatan kommer tillbaka och resten av landslaget nobbar, då kommer ni tycka att de är omogna, jävla fjollor.

2007-02-22 20:43
word på humpty!

2007-02-23 10:35
Lagerbäck har fan inget med zlatan o göra, lagerbäck ska bort för att han e en inkompetent tränare, han kan inte ta hand om ett proffslag. sen om zlatan kommer tillbaks e väll skitsamma. han ska bort vilket fall som helst. sverige behöver inte en förskole tränare

2007-02-23 14:05
ni får se själva, utan den "bosniern" kommer inte landslaget komma långt..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2007-02-23 16:49
Jag hoppas att Man utd värvar Zlatan, och att Sir Alex Feguson kan se till att tygla den killens attitydproblem.

Jag kanske har en lite skev syn på det här med landslag, men för mig har det alltid varit självklart att en spelar som spelar i landslaget spelar där för att han vill representera något.
Och om Zlatan nu är så jävla motvillig att representera något annat än sitt eget ego, så skiter jag faktiskt fullständigt i vad han presterar i Italien. Säger man nej till att representera Sverige, för att man lackar på en tränare som har bänkat en, så har man inget i mitt Svenska landslag att göra.

va suecia!
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2007-02-24 00:09
Så jävla underbart av Zlatan att skita i svenska landslaget. Visst är det synd, men med den jävla idioten till tränare borde fan fler göra det. Åt helvete med Lagerbäck. Och åt helvete med alla som säger att landslaget inte behöver Zlatan. Zlatan är Sveriges bäste fotbollsspelare, och därmed är det ren jävla idioti att säga att landslaget inte behöver honom.
Ninjutsu kan sparkar och slag!
smack i huvet och i mag -en

2007-02-26 09:33
Vilka nya spelare vill spela i landslaget?

http://www.jadransport.org/articles/4005.htm

När småtalanger inte lyckas övertalas att spela i landslaget för det land som har fotbollsfostrat dem, till förmån för en B-nation i Europa...

2007-02-26 09:36
Sen hyllar alla Lagerbäck. Han är ju sämre än de allra flesta tränare Sverige någonsin har haft. Visst, han har tagit oss till fyra raka mästerskap (wow), men hans största skalper inkluderar 1-1 mot Argentina, vilket förklarar Anders Svenssons ständiga närvaro i landslaget, och 2-0 mot Spanien på hemmaplan.

Annars har ju folk jublat röven av sig när vi vunnit mot B-nationer som Island, Bulgarien, Malta, Georgien, Vitryssland osv...

Hellre ser jag då en Lippi-variant som får laget att skaka mot San Marino i en kvalmatch men vinner mot Senegal i en åttondelsfinal i VM.

2007-02-26 09:41
Instämmer med Kaladzes uttalanade.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-02-26 09:45
Sverige är keffa vad gäller att ge unga talanger chansen i landslaget! I många landslag har 17, 18 och 19 åringar fått chansen att visa upp sig i landslaget medan svenska landslaget insisterar på att ge chansen till värdelösa sopor som rade prica och daniel nannskog.

Rappare

2007-02-26 11:06
calic

visst, dra något gammalt över dig om du tror att zlatan är sveriges bästa spelare genom tiderna, han har egentligen inte visat något speciellt, det finns en rad spelare som är bättre och främst i ledet står henke larsson.

det skitsnacket om att han inte behöver landslaget vad fan är det?
det ska vara en ära att spela, det är inte många som behöver landslaget men de spelar för sitt land, jag fattar inte hur man kan ställa sig bakom någon som inte bevisat något och som tror att han är störst, i landslaget är han fan inte ens etablerad.

frys ute honom, sluta övertalningarna och sluta top 8 i EM.
ta med honom och åk ut i gruppen.
Rappare

2007-02-26 14:10
varför ska man visa zlatan respekt när han inte visar oss någon respekt? kan du svara på det? tänk vad han betytt för många ungdomar från rosengård osv. han pissar för fan på sitt ursprung, en sånn kille förtjänar ingen respekt, en käftsmäll och en låska i ansiktet är vad han är värd. killen har ju inte ett uns av respekt i sin tjocka kropp med sitt fula jävla leende, kan inte med sånna personligheter som honom.

2007-02-26 15:57
Så nu är allas älskade Allbäck eventuellt skadad. Förändras situationen nu? Är det inte så att det svenska landslaget behöver honom mer än vad han behöver det svenska landslaget? Ska bli kul att se om Lasse tar till några åtgärder.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2007-02-27 10:22
Calic P18

"vf ska Zlatan representera Svergie när Sverige trycker ner han"

Kanske för att det är hans hemland, där han är född och uppväxt. Tror knappast att Zatan hade lyckats lika bra om inte hans föräldrar hade fått komma till sverige. Och för övrigt så är det ju knappast Sverige som nation som trycker ner honom, media gör det för att han är ett uppskattat offer för dem. Han är kaxig, säger lite vad han tycker och dessutom så är han en superstjärna. Jag har knappast hört några sånger från svenska läktare om att Zlatan är dålig, eller liknande.

"som när han tog källströms straff. fan d vann med 7-0 vad spelar det för roll, oj zlatan vilken attityd han tog hans straff.. sånt e skitsnack fattar du??"

Kanske för att alla spelare har sin plats i laget. Bara för att killen är så målkåt att han nästan spricker betyder inte det att man kan gå fram och ta en straffspark ifrån någon som har fått som uppgift att lägga den. Fotboll är ett lagspel, och om man inte kan anpassa sig till det, då får man börja lira tennis eller något istället

2007-02-27 21:39
Hmm, Calic har noll koll.

Och jag kan bara hålla med de kloka ord som _Spanky säger.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-02-27 21:42
Hehejapp 

och han fortsätter att sätta de i mål med ;)

varför ska man visa zlatan respekt när han inte visar oss någon respekt? kan du svara på det? tänk vad han betytt för många ungdomar från rosengård osv. han pissar för fan på sitt ursprung, en sånn kille förtjänar ingen respekt, en käftsmäll och en låska i ansiktet är vad han är värd. killen har ju inte ett uns av respekt i sin tjocka kropp med sitt fula jävla leende, kan inte med sånna personligheter som honom.

hahahahaha roligaste jag hört på länge, tror inte att vi rosengård bölar som de flesta här gör tror mig vi hyllar han mer för att han står på sig.

2007-02-27 21:44

bara i whoa alltså!

2007-02-28 11:46
Jag har deltagit, kolla upp.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-02-28 13:28

"Ni" zlatan e målkåt o självisk bla bla, Roberto Mancini sa själv te zlatan att han måste bli mera självisk o egoistisk för att bli så bra han kan bli.

2007-02-28 13:46
om ni verkligen tycker att han e så jävla kass varför slösa så mkt energi på honom? han vill inte ens spela för ert land så varför bry sig?

Personligen så tycker jag att han e bäst vill han inte spela så låt honom vara

2007-02-28 16:27
Aldrig sagt att han är kass... Han är en skicklig fotbolls spelare.

Att han är en dryg, divig, barnslig, mål kåt lallare dock, det står jag för. Och sånna behöver vi inte i vårat landslag.

2007-02-28 22:54
Jag får spel på er jävla nördiga svenska attityd. Bölar över att killen är kaxig. Han är kaxig för att han är bäst och ni vet det. Därför stör ni er på honom. Dumma zlatan ignorerar jantelagen tänker ni och försöka prata ner honom. Men ni är skit och zlatan är king. Och ni vet det.

Problemet i sverige är att man sätter uppförande och diciplin före fotbollsskills. Det är därför allsvenskan är skit, och det är därför svenska landslaget aldrig når några framgångar trots det spelarmaterialet. I alla andra länder jobbar man med spelares attityd vid sidan om fotbollen, alternativt skiter i den och prioriterar fotbollen helt.
Ninjutsu kan sparkar och slag!
smack i huvet och i mag -en

2007-03-01 10:45
ninjutsu 

word up.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-03-02 03:32
Svenska spelare som Ajsel Kujovic, Denni Avdic, Gabriel Özkan, Henok Goitom .
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2007-03-02 13:27
Nu är han tillbaka :D

Ska bli kul att höra Zlatan eller Lasse kommentera vad de har kommit överens om.

2007-03-22 01:35

dom som säger att zlatan är skit kan suga , allt han har gjort för sverige ? mot ungern , mot italien ? vem skulle kunna göra dom sakerna i hans ställe då ? tänk om lite för fan ! håller med om att de är lite barnslig att grina för att han blev hem skickad , men men han har inte riktigt mognat än i sånna sammanhang men men ,

ZLatan<3

pppekka

2007-03-22 15:09
ninjutsu

du kan inte ha mer fel fotbollens värderingar går ut på att det är en lagsport och att alla är lika värda de har de alltid varit de du som kommer och börjar blowa av en spelare som varit helt ok ( hur mkt han presterat för sverige spelar egentligen ingen roll ) och låter han stå över det svenska landslaget, jag tycker hanteringen av zlatan har varit rent löjleväckande i den aspekten att man varit för mild mot han, säger han nej till landslaget kan han suga kuk vem fan e han som tackar nej till den nation där han växt upp och sviker publiken som verkligen vill se honom spela fotboll..riktig stropp asså

2007-03-22 15:11
med detta menar jag inte att man ska sätta uppförande framför fotbollsskills, men så som jag förstod av ditt inlägg så ska vi ignonera uppförande totalt, zlatan är ingen kung och kommer aldrig vara det

2007-03-22 15:55
zlatan är bäst i världen nu

2007-03-22 16:10
sån jävla bra tråååååd.......big up!

fuck zlatan..

bäst i världen???enligt vem? media?

ja skulle nog säga att Puyol e fan så mkt bättre än zlatan om man ska va såå....

men media bryr sej bara om dom som gör mål, inte dom som hindrar målen.....
vi är överallt!

2007-03-22 16:25
Jo, zlatans markeringsspel överskuggas av Puyols, jag menar, båda två är ju mittbackar......

Jag menar, en bra back blir aldrig uppsnurrad på läktaren, fråga Maldini, han vet.

2007-03-22 16:31
d ja mena e att ja tycker d e synd att media inte uppmärksammar backar....d e bara forwards som gäller......

vi är överallt!

2007-03-22 17:03
vad har mediauppmärksamhet av backar att göra med zlatan ?
SKU - SKU - SKULASON!

2007-03-22 21:53

_NoVA_ P21

Preach brotha, preach!

Att spela back och spela defensiv mittfaltare ar mycket jobbigare an att spela en anfallare som bara springer nar ar pa motstandarnas sida av plan. Ytterbackar ex springer sonder fran hornflagga till hornflagga. En mittfaltare knullar sonder sig, dom ar inprincip overallt. (Kanske inte alla mittfaltare men kolla pa brushan stevie G:p)
Men anfallare har storst press pa sig. Gor han inte mal sa ar det hej da, aven om han spelar fran till 20 mal.

Shuu

2007-03-22 23:33
maran P2

ingenting förutom att ja sa att ja tycker att puyol, som e back, är en bättre fotbollsspelare än zlatan
vi är överallt!

2007-03-23 00:19
"Ajsel Kujovic, Denni Avdic, Gabriel Özkan, Henok Goitom"
Vilka??

haha no fence men är vi inte lite väl pro-juggar nu?
shimmy shimmy yo

2007-03-23 00:56
_NoVA_ P21

Du kanske missade att Cannavaro fick pris som årets fotbollsspelare 2006, så nej, backarna blir inte bortglömda.

Du får gärna förklara vad som rättfärdigar jämförelser mellan backar och forwards.

2007-03-23 08:56
_NoVA_ P21

Du kanske missade att Cannavaro fick pris som årets fotbollsspelare 2006, så nej, backarna blir inte bortglömda.

exakt. haha ok du tycker puyol är en bättre fotbollsspelare än zlatan.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-03-23 09:34
frost

kan inte jämföra mellan positioner men man kan ju ändå jämföra individuella spelare, hur dom jobbar för sitt lag? hur ofta håller dom samma nivå? osv..

zlatan kan göra 10 dåliga matcher sen gör han en match där han sätter 2 baljor å genast är han e fotbollsgud å bäst i hela världen...

medans..hmmm...a ta ett annat exempel....vi tar Steven Gerrard på mitten...medans han jobbar så han nästan dör i varje match...han gör sitt jobb så jävla bra..varje match...han sliter för sitt lag, han skulle inte bry sig om d va han som gjorde mål eller inte.bara laget vinner.

så tänker nog inte zlatan..kan jag tänka mig.

men även puyol som ja sa..han sliter arslet av sig i 90 minuter varje match...d gör inte stropparna uppe på forwardsplats..

sen att cannavaro fick priset tänkte ja faktiskt inte på...bra att ni tog upp d =)
men d e inte media som har blåst upp d det e UEFA......å d va media ja pratade om förut
vi är överallt!

2007-03-23 10:20
_NoVA_:

"han sliter för sitt lag, han skulle inte bry sig om d va han som gjorde mål eller inte.bara laget vinner.

så tänker nog inte zlatan..kan jag tänka mig."

Du har inte läst någon intervju med Zlatan sedan han spelade i Malmös eller?

2007-03-23 11:39
_NoVA_ P21

Tycker fortfarande att du skriver helt substanslösa meningar. Känns som att du inte har hängt med alls den senaste tiden.

2007-03-23 11:55
"zlatan kan göra 10 dåliga matcher sen gör han en match där han sätter 2 baljor å genast är han e fotbollsgud å bäst i hela världen..."

Det där är så jävla verklighetsfrämmande!

2007-03-23 14:07
så tänker nog inte zlatan..kan jag tänka mig.

gång på gång i de senare intervjuerna så har ju zlatan framhävt laget och kollektivet framför sin egen insats
SKU - SKU - SKULASON!

2007-03-23 17:36
"Du kanske missade att Cannavaro fick pris som årets fotbollsspelare 2006, så nej, backarna blir inte bortglömda."

Å andra sidan så är han den första backen som vinner priset på typ 20 år. Så det är helt klart så att anfallande spelare oftare vinner priset. Dem enda defensiva spelarana som har varit med på topp 3 de senaste 15 åren är Cannavaro och Maldini. Defensiva spelare får mindre cred än vad killen som gör 20 mål på en säsong får.