Glöm Zlatan nu...
Fan jag är så less på detta. Det är rubrik på rubrik. Dag ut och dag in, allt om denne Zlatan i sin miljonlya i Milano som gnäller som en liten jävla bäbis om att Lasse L skickade hem honom eftersom att han föredrog att vara ute och parta istället för att vila upp sig för en landskamp. Visst, detta kanske inte är hela anledningen, men varenda jävla tränare på planeten skulle agerat likadant! Det hajjade Chippen, det hajjade Mellberg, men Zlatan, Zlatan är Zlatan och han är en 25 årig jättebäbis som gnäller om skitsaker! Nu tycker jag att Sverige, såväl supportrar som medier som tränare ska ta ett gemensamt initiativ och skita i honom. Sluta skriv långa artiklar och fråga Raffe Edström vad han tycker, sluta whina när han säger att han inte vill spela och sluta bry er! Istället tycker jag vi ska lägga fokus på de nya spelarna, dom som skulle se det som en ära att dra på sig landslagströjjan, spelare som Ajsel Kujovic, Denni Avdic, Gabriel Özkan, Henok Goitom med flera. Dessa grabbar vill kämpa för att visa vad dom går för. Låt dom göra det också! So what om vi skulle missa det där jävla EM slutspelet för att jättebäbisen i Milano inte vill vara med, Elmander gör ett hästjobb i hans ställe, Rosenberg verkar vara på g, Allbäck levererar ju alltid. Missar vi EM så gör vi det, hellre det än att våran ärade journalistkår skriver massa skit om Zlatan varenda eviga dag!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
zlatan kan dra åt helvete nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vem fan tror han att han är som sviker landslaget som hjälp han så mycket på detta vis? han kan va hurjävla bra som helst han borde ändån inte få komma tillbaka, är landslaget som ska säga till han att han är oönskad och inte tvärtom, jävla diva med storhetsvansinne är det..får fan klara oss utan den idioten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
går inte att förneka, zlatan är vår absolut bäste fotbollsspelare för tillfället, frågan är om sverige någonsin fått fram en spelare med samma potential (dra inte upp nordahl eller gunnar gren, det går inte att jämföra). även om allbäck alltid levererar så ligger han många klasser under zlatan. om han vägrar spela för lagerbäck så skall lagerbäck snabbt som fan lämna in sin avskedsansökan, allt annat är tjänstefel
p.s har lirat i samma lag som Ajsel Kujovic i 3 år =)
blazeandamaze Då kan du väl vittna på att han är en sjukt duktig lirare...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
zlatan är lång ifrån henke-klass.
ajsel är gryyyymt duktig..riktigt bra teknik har han.. hans lillebrorsa emir e också riktigt bra fast har ett lite annat spelsätt
Zlatan är KUNG! och det har jag alltid tyckt så jag blev riktigt ledsen när jag såg det här jag tycker det är lite dåligt av Zlatan men ändå så tycker jag det är Lars L fel. HAn är så jävla dålig tränare. Svenska landslaget är faktiskt inte roligt att titta på utan Zlatan, det händer inte särskilt mycket förutom att Anders Svensson blir tunnlad och får en stämpling på bollarna. FUCK YOU LL
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
fan man borde prova goitom i någon landskamp, han verkar vara en spännande speltyp.
Haters gon' hate...
va har lars lagerbäck gjort för fel? behandlat en spelare som alla andra? du vet själv att mancini, Koeman, Capello eller vem fan som helst hade gjort samma sak
Visst han skulle få ett straff men inte att bli bortskickad från truppen. Kom ihåg att de hade gjort upp reglerna men inte vilka konsekvenser det skulle bli om manm bröt de och därför tycker jag LL tog i jävligt hårt med det straffet. HAn hänger ju ut 3 personer som att de e värsta idioterna 0och är uppe och festar hela tiden när de har match, för hela svenska folket vilket jag också tycker är jävligt dålig stl av han
Zlatan är kung, håller med, tycker det är synd att vi inte får se han mer i landslaget men jag förstår det samtidigt. Hur hade det kännts att vara överlägsen alla i laget på alla punkter. Vem fan har nåt att relatera till Anders Svensson och helyllegrabbarna när man är en helt annan sorts person. Han lirar med världens bästa dag ut och dag in och dessutom blir behandlad som skit, av media, av egna tränaren och av spelarna. Det är en fet mentalitetsförändring mellan Zlatan och spelarna, media och även svenska folket. Alla verkar avsky Zlatan så fort han gör nåt litet fel, ska vi inte försvara honom om han lägger en fel pass? Han är ju vår spelare. Dessutom har han nyss fått barn och vill kanske ha lite fritid då han lirar i ett lag som förmodligen har lite mer press på sig än Elfsborg och Köpenhamn. Klart som fan han bojkottar.
Själv så gillar jag Zlatan som spelare, som person är han ett stort jävla skämt. Tack vare Sverige (för inte fan var det i krigets Jugoslavien(bosnien muslim) han lärde sig spela fotboll) blev han den han blev, och det betalar han tillbaka genom att vara långsint? Tss.. tänker aldrig ta hans landslagsbojkott i försvar.
Men han kan dra, han gör bort sig. Är 100% säker på att ifall zlatan fick byta bort sverige mot italien skulle han göra det direkt. Han har inget hjärta för landet och tror att han är för stor för oss, kommer han nånsin tillbaka ska jag gå på min första landskamp på över 10 år och skapa en hatkampanj med burop hela matchen, han bryr sig inte om det finaste man kan göra att representera sitt land, han har tur att han gör det i sverige och inte tex argentina eller liknande då hade han legat riktigt illa till, önskar dig all otur i världen bryt benet!
haha, det är en bra idé... få typ kamprad att köpa upp nå skitlag som cagliari eller nåt, ta in stefan schwartz eller nån annan hård svensk för en match och ge honom en mille för varje ben i zlatans kropp han bryter... vore inte mer än rätt åt den jäveln
Fyfan vad det är trådar om pisset varje dag. Lönt att älta. Tyst nu.
hahahahahaha... shit vad ni gråter och att ni säger att vi inte behöver Zlatan är det dummaste jag hört, jag förstår honom till 100% vem vill spela för ett lag som ogillar han och även folket som kallar han för barnrumpa medans han ses som bland de största i italien. hoppas han fortsätter bojkotten hela EM så vi inser hur mkt vi behöver killen, vi lär nog inse det tidigare, men men.. vi svenskar är trots allt lite........
wadodo Spela roll om Sverige tar sig till slutspel, kommer aldrig vinna ett EM eller VM med eller utan den där skånska divan.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Jag tycker på fullaste allvar inte vi behöver Zlatan, visst är han en fantastisk spelare i sina bästa stunder men hans ego är så massivt så det gör att det han tillför till landslaget är ungefär lika mycket som va Rade Prica gör... SLÄPP FRAM HENOK!!
Hangaround
2007-02-17 15:40
Zlatan bryr sig bara om namnet på ryggen, inte färgerna på flagstängerna.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
vi behöver zlatan enligt mig, men jag kan fatta att han inte vill spela kvalmatcher/träningsmatcher hela tiden. som sagt var låt de nya spelarna spela dem matcherna så får dom en chans att slå sig in i laget.
Hur fan kan ni vara så dumma i huvudet och säga att vi inte behöver Zlatan. VIsst vi klarar oss utan honom i matcher mot Liechtenstein och Lettland, men i ett mästerskap är vi ju helt körda om vi inte har en Zlatan i bra fom. Och om ni säger att vi ändå aldrig kommer vinna ett mästerskap med Zlatan så kn vi ju lika gärna lägga ner hela verksamheten om man inte strävar efter att vinna. Lagerbäck gjorde ett stort tjänstefel när han hängde ut Chippen, Olof och Zlatan i svensk media. Han visste ju säkert vad det skulle få för konsekvenser så jag fattar in hur han kan göra så. En idrottsledare får inte hänga ut någon/några spelare så där. Så jag har full förståelse för att Zlatan är sur på Lagerbäck
hehe bra att ni nämner att dom ska testa nya spelare och alla ni nämner är svartskallar!, vart är svenskarna..????
saaaru..
FuckingBajs P20 Jodå jag hejjar på sverige, men jag ser mycket hellre att sverige lös ett långsiktigt bra resultat än att man har spelare som tror att dom är större än laget. Andrasidan P20 nämn en helsvensk talang som skulle kunna va nåt för sverige just idag... i dare you, no i double dare you
Batrat_XL P20 jag säger inte att det finns nån för jag är inte insatt i landslaget... tyckte det bara lät kul när dom säger att 4 eller 5 typ bosnier ska får chansen i sveriges landslag? ok dom är säkert svenskar och bra men det låter bara fel, som att en larsson ska komma och spela i spanska landslaget..
saaaru..
som sagt, vill man ha ett landslag där alla myser tillsammans och går på varandras bröllop och är gudfar till varandras barn så röstar man på lagerbäck. vill man ha ett lag där spelarna får tänka själva utan att daddas runt som en jävla högstadieklass, och framförallt VINNA. så röstar man på zlatan. zlatan är enligt varenda ansedd tidnings omröstnignar VÄRLDENS bästa fotbollspelare just nu tillsammans med ronadinho som bara är där på gamla meriter. det har aldrig och kommer aldrig att hända igen, och han vill det egna landslaget inte ha för att han inte gullar runt med alla och säger "bra kämpat mackan!" när allbäck tar en helt meningslös defensiv alibi-löpning. idioter..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
och lägg ner "representera sitt land", "hjärta för sverige" och allmänt patriot-bullshit. om ni nu älskar sverige, är det inte viktigare att att laget vinner (och blabla vi slog spanien det betyder jack skit när et är mästerskap och det bara går "hyfsat") än att alla mår bra och myser runt? fyfan för svensk pissmentalitet.
Jag har varit borta fran Sverige for lange och brittisk press skiter allt utanfor England sa det har med Zlatan tacka nej till landslaget, hur kommer det sig att han tackade nej, for andra gangen? Vad ar hans problem?
Shuu
Det har jag vetat lange men finns den nagon anledning att han dissa landslaget. Ar han osams med Lagerback?
Shuu
glömde skriva: extremt få tränare, om ens några, och ABSOLUT inte Lagerbäck, är oersätterliga. det finns minst 20st jag kan nämna på rak arm som kan göra jobbet han gör för samma penning (eller änne mindre). medan en spelare som zlatan ÄR oersätterlig i ett litet land som sverige.
Jag håller med om att Lagerbäck borde väck, har aldrig gillat hans filosofi. Men i längden är det fanimej bättre att vara utan någon som tror att han är värt särbehandling, Zlatan har alltid varit sån här, kolla på Blådårar 2...
zlatan är en diva som svenska landslaget klarar sig utan!! tack för mej!
fan vad jag engagerar mig i detta men jag måste flika in en sak till: här går zlatan och skaffar sig status som en av världens top5 spelare i världens största sport, och det som vi svenskar är gladast för är att henke larsson jagar boll och gör ett par hyfsade inhopp i man U. inget ont om henke, det är starkt av honom, men så stor som zlatan är i världen just nu har ingen annan svensk fotbollspelare varit sen typ gunnar nordahl.
Zlatan är kung, håller med, tycker det är synd att vi inte får se han mer i landslaget men jag förstår det samtidigt. Hur hade det kännts att vara överlägsen alla i laget på alla punkter. Vem fan har nåt att relatera till Anders Svensson och helyllegrabbarna när man är en helt annan sorts person. Han lirar med världens bästa dag ut och dag in och dessutom blir behandlad som skit, av media, av egna tränaren och av spelarna. Det är en fet mentalitetsförändring mellan Zlatan och spelarna, media och även svenska folket. Alla verkar avsky Zlatan så fort han gör nåt litet fel, ska vi inte försvara honom om han lägger en fel pass? Han är ju vår spelare. Dessutom har han nyss fått barn och vill kanske ha lite fritid då han lirar i ett lag som förmodligen har lite mer press på sig än Elfsborg och Köpenhamn. Klart som fan han bojkottar. GUANO SA DET! så jävla rätt! när snubben gör mål är han "vår" zlatan, annars är han bara den lilla jobbiga blatten från rosengård som tror att han är något.. vilket e ganska tydligt att han är.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
släpp fram Henok Goitom ... han kan lira!!! och zlatan kommer snart släppa till...han njuter ju i italia nu.. he'll be back...they always do!
um dois...
henok goitom e en jävla dussinlirare i division 2 i spanien!
en spelare som zlatan ÄR oersätterlig i ett litet land som sverige. det där sammanfattar det hela ganska bra, Hur fan kan ni sitta och säga att vi inte behöver zlatan i landslaget ? Han är top 5 i världen och det är ingen överdrift. ni vet om det. Sverige är nog det enda laget i världen som inte klarar av att hantera spelare av zlatans kaliber. Som sagt kolla på italien, spanien, england osv osv osv. Där kryllar det av stjärnor. Sverige har EN ta vara på han då för i helvete!!!
SKU - SKU - SKULASON!
utter, nämn 20 som hade hunnat träna sverige, tänk på att lagerbäck tjänar 1,3 millar om året, sätt igång.
Japp, Zlatan och hans ego väger inte tungt längre... Jag ser hellre att vi loosar än att vi låter den lilla gnäll fittan "vinna" genom att vara tjurig.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Haha, för Henke kunde alla slicka o jaga i år, men för Zlatan så "kan han dra".....Zlatan ÄR landslaget nu, får se hur bra det går utan honom.... för alla som säger att han är diva, ego osv.....sure, han har ett stort ego...men dags för sverige att lära sig hantera spelare med ego, för om 10 år kommer det inte finnas nått lag som inte har flera sånna egon...och varför är han divig? för att han är bäst? han har aldrig klankat ner på någon och sagt att han är bättre, han har en spelstil som kan tyckas divig, men det är Zlatan, i Juventus/Inter syns hans stora "divighet" inte till för att det finns 10 till sånna där, ska han helt plötsligt ändra sig när han spelar för sverige? haha...Han har ett självförtroende som är större än alla i landslaget tillsammans, men det är skillnad på självförtroende och divighet.
Så du menar att Henke vara anses lika mkt invandrare som Zlatan? haha..
fan alltså det finns många som försvarar Zlatan, soft finns trots allt hopp för mitt svenska folk.
humptyhump, well, förutom alla nedåt i leden, som till 99% säkerhet kommer ta över (u-21, ungdomslandslag osv. där har vi väll kanske 5-10st.) så har vi ju sen tillexempel ALLA allsvenska tränare, och vips, nu är vi uppe i 20. plus hasse backe och vi har 21. jg säger inte att dom skulle göra ett bättre jobb. men åtminstånde ett likvärdigt. så poängen kvartstår: Antal Lars Lagerbäcks i sverige: 20-40 Antal Zlatans i sverige: 1 (en)
och förresten, efter zlatans senaste landskamp hade han högre målsnitt i landslaget än både allbäck och henke. så "han måste prestera också" kan linderoth ta och stoppa upp i rumpan.
"han måste platsa också". hahahahahahaha, min mage, fuckin Linderoth allstå, jävla fjant.
THE-GLENNFATHER Jag håller med dig, som jag redan sagt så vill jag ha bort Lagerbäck, han är bara en jävla nolla i träningsoverall som gillar stabil fotboll, men faktum kvarstår: Zlatan kommer till landslaget med en attityd som utstrålar "jag är bättre än er". Spelare och ledare hade gemensamt satt upp en regel: Ni går och lägger er vid den tidpunkten (om det var tio eller elva kommer jag inte ihåg) Zlatan, Chippen och Mellberg bröt mot den regeln, dom blev hemskickade och Zlatan rasade. Chippen och Mellberg kanske inte blev så glada men dom hajjade till och kom tillbaka. Zlatans åsikt verkar vara "Inte en jävel ska få göra så mot mig!" och det är det jag har ett problem med!
utter inte konstigt att zlatan har ett bra målsnitt när han aldrig är med mot "bra" motstånd, han har bara gjort mål på en bra nation och det var italien. zlatan är inte en spelare som kan lyfta ett lag, henke är definitivt en sådan spelare, det är sjukt att sverige över huvud taget har en så stor spelare som henrik, vi svenska inte nog inte hur jävla stor henke är i hela jävla världen, han är t.o.m ronaldinhos idol och det säger inte lite.