I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Larsson klar för Man U

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Moderator

2006-12-06 00:41
kul att han får lite tid i premier leauge också. det har tjatats så fantastiskt mycket om att henke inte skulle fixa premier leauge innan han gick till barca. det är sista grejen han har att bevisa om han ens tänker i dem banorna, vilket jag har svårt att tro. Utlånet av Larsson är bara positivt för klubben, en nära relation till Man U är något man bara kan drömma om.
betala med en match på Olympia som jubileumspresent!

en henrik larsson!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2006-12-06 02:58
Han kommer staaaanna
•pave paradise•

2006-12-06 10:02
mediahora
vi är överallt!

2006-12-06 11:19
vi vet alla hur larsson funkar, Vill united förlänga kommer dels HIF inte att ha råd att tacka nej och henke kommer skriva på utan att blinka.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-12-06 13:11

Och flytta hela sin familj till England när de precis byggt klart sin "lilla" villa vid Mariapark? Helt ärligt, tror du själv på det?
Vad var anledningen till att han valde att lämna Barca?

1907

2006-12-06 13:36
Seventhstate P22

jag vet allt det där, men han har sagt det där förr. När han tackade nej till landslaget för att det var ett "familjebeslut" sen vips så var han tillbaka i blågult.
SKU - SKU - SKULASON!
Rappare

2006-12-06 18:07
jag hatar inte zlatan och jag har ingen syrra home boy!
det jag menar är att alla är kvicka med kritik förutom när det gäller zlatan, am I right ot am I right?

2006-12-06 19:15
min källa till att han kanske fortsätta där är *host* .se *host*

det stod att han kontrakt går ut efter den här säsongen så han kan skriva nytt med dom och spela i allsvenskan o royal league eller spela i manchester och ta Champions League... jag kanske har ändrat lite på det, är inte riktigt säker på att det var det här som stod i .se men liknande
Get Random!

2006-12-07 10:04
humptyhump P0

helt fel ju ? det är ju tvärtom så fort zlatan misslyckas hatar sverige han men när han vinner matcher på egen hand åt sverige då hyllar alla "zuuper-zlaataan" och det kan du inte förneka ?!
SKU - SKU - SKULASON!

2006-12-07 12:50
maran

word up!  zlatan har helt klart större press på sig än resten av landslaget, vem bryr sig om allbäck missar öppet mål 3-4 gånger på en match? det är ju ganska normalt, men om zlatan därimot inte gör mål på några matcher så ska man ifrågasätta hans plats i landslaget
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-07 13:34
blazeandamaze P20

exakt, sjukt störigt.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-12-07 14:39
KinG-PhiL 

Mycket riktigt går hans kontrakt med HIF ut efter säsongen 2007. Men han är ju fortfarande HIFs spelare under hela nästa år, och således är det dom som bestämmer var han ska spela.
Senast idag har det kommit uppgifter om att United helst inte vill att Henrik ska spela ikväll. Men som sagt, han är vår spelare, och det är HIF som bestämmer om han ska spela eller inte.
Henrik spelar i en röd tröja from med den 12/4 2007, och det är inte Uniteds.
1907
Rappare

2006-12-08 10:08
amen sluta, det med att han avgör matcher på egen hand är största bullshit.

zlatan har inte gjort något bra i landslaget sen målet mot ungern, och i den matchen var han inte heller speciellt bra. det är fan först nu folk har börjat säga att han inte är bra för tillfället. sen gör han ett mål och så är han tillbaka som den store målgörare han aldrig varit.

han sparkar och flaxar hejvilt omkring sig också, fötter och armar och armbågar och allt i huvudet på 10 spelare per match.

men men, det är väl så, ni avgudar zlatan medans jag diggar killarna som alltid kämpar!

2006-12-08 10:27
jo det är ju rätt glasklart att du hatar zlatan.
SKU - SKU - SKULASON!