I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Larsson klar för Man U

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-12-01 15:36
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2006-12-01 15:37
ojoj ni som dissade min tråd om att han skulle till barca

vad säger du nu maran, ska du gråta

riktigt fett säger jag
ronaldo-larsa-rooney

vilken dröm
hoppas dom möter barca i CL
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-12-01 15:40

Haha, helt sjukt, jag blev väldigt överraskad när jag hörde detta. Aja, hoppas det går bra för honom.

2006-12-01 15:41
svårt att misslyckas skulle jag säga
han kommer bli serverad som aldrig förr
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-12-01 15:41
Skulle vara så sjukt kul om de åkte ur CL nu.
•pave paradise•

2006-12-01 15:44
ja dom har väl benfica borta nästa vecka, inte världens lättaste uppgift

2006-12-01 15:58
Känns inte som Hedman och Henke är värvade av samma anledning där nazkar.

Sjukt otippat med väldigt roligt dock. 1 jan-12 mars ska han vara utlånad tror jag...hehe Skönt för Henke att slippa hela försäsongen i sverige som är sjukt lång och trist...

2006-12-01 16:04
Bara jag som tycker Henke börjar bli en cirkus.
Han drar till barca å har allt där sen ska han hem till sverige av en anledning jag aldrig förstått. Sen nu ska han till Man U. varför stannade han inte i barca? girig cirkus är vad henke är.

Det var samma sak i landslaget förut. henke slutar sen ville han köra igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-01 16:05
Sant där, jävla velig är vad han är!

2006-12-01 16:08
Lebanner P21

word, han är en mediahora :P

and-one P24

haha ja jag trodde jag skulle dö av skratt när jag läste det. Men han är en hora. "jag har flyttat hem för alltid nu" när han kom till helsingborg. Men när united viftar med punden så drar han för att han tycker "det är för kallt och jobbigt med försäsong"

vafan är det för jävla krigare liksom, stå upp för ditt lag istället och gå in för RL och hämta hem cashen till Helsingborg. Istället för att dra till United där han antagligen inte kommer få nån speltid.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-12-01 16:09
Han kommer säkert få göra en del inhopp men han kommer ju inte vara en stor del av Uniteds anfall. Bara en säkerhet.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2006-12-01 16:15
Exakt, ifall han änndå har tänkt o spela en säsong till kan han lika väl spel i Man Udt under vintern. Fullsatta matcher på Old Trafford vs fysträning i Bårslövs sporthall.
PS. Your cunt is in the sink

2006-12-01 16:41
King of kings... Sonen vi aldrig hade har kommit. Välkommen hem!
Are you not entertained?

2006-12-01 16:46
Asså detta är sjukt. Han spelade i Barca en säsong, med CL spel och allt. Sen var det dags för VM, sen Helsingborg och royal league och sen ManU utan paus? Killen är ett monster.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2006-12-01 16:48
Fullsatta matcher på Old Trafford vs fysträning i Bårslövs sporthall.

HAHAHAHA det där har du visserligen jävligt rätt i :P
SKU - SKU - SKULASON!

2006-12-01 19:26
visste han är en mediahora och kan vara lite över pretentiös när det väl gäller pengar

me vad fan som united fan så är det här sjukt jävla spännande och se vad han fortfarande går för , Helsingborg får ju nån sorts av privilegium av dte här i och med den summa pengar de kommer in få av den här dealen

Go henke

2006-12-01 19:52
hjärtat fick en chock...

hoppas han inte spelar när dom möter arsenal bara så e jag nöjd ^^
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2006-12-01 20:09

Hoffa ta det lungt, manchester vinner utan han, han kommer nog vara bänkad med några inhop efter halva tror jag... men om nån blir skadad (hoppas inte) så får han nog speltid, fast då har vi Ole Gunnar, men spela kommer han nog få göra

Get Random!

2006-12-01 21:49
Henke kommer säkert få en massa speltid och bli äckligt hyllad när han slutar...typiskt Henke liksom..
•pave paradise•

2006-12-01 21:51

Han lär väl få nummer 17. Eller? Enligt wikipedia var det ledigt...

2006-12-01 21:54
10, 12, 17, 21 ledigt.
•pave paradise•

2006-12-01 21:57
Då blir det väl 17.

2006-12-01 22:32
Jag undrar vad han fick säga tilll sin fru för att övertala henne om att han skulle få åka iväg..

Han är ju som sagt ett barn och det är hans fru som bestämmer allt han gör och inte gör.. hon hade förmodligen kompisar eller släktingar där därför han fick åka iväg..

men men allas fruar tar ju över ens liv en vacker dag;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-01 23:29
kul för pölken hoppas han får spela mykke o gör mykke mål så Man Utd sänker blåmesarna....men mo Arsenal kan han stå över.
Vad faan skrev jag nu?!

2006-12-02 00:03
Fan vad kul! Synd bara att det inte blir säsongen ut, men om han åker hem den 12e mars blir bortamatchen emot Liverpool på Anfield hans sista i United (om han kommer få spela). Det kan ju vara kul att gå ut till YNWA igen, fast åt motståndarlaget denna gång.

Fan, kan verkligen tänka mig hur han och Rooney skulle spela - Fotbollsporr!

Sångare

2006-12-02 13:06
Mediahora? Är ni mentalt efterblivna? Henke är väl den som hatar media och visar det mest öppet av alla svenska spelare, tillsammans med Zlatan.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-12-02 16:16
S-oteric P20

Håller med. Avundsjuka jävlar som bara försöker hitta fel.. Den svenska avundsjukan vet inga gränser.

2006-12-02 16:27
•pave paradise•

2006-12-02 18:19
Haha, han får tian :)

2006-12-02 19:17
Mediahora? Jo, tjena!  Så stor skillnad det var på hans ansiktsuttryck igår på presskonferansen. Ena sekunden snackades det med media, och han såg måttligt road ut, andra sekunden med oss supportrar, och han sken upp som en sol.

Jag ser inga problem med att han sticker iväg i 10 veckor och lirar med Man U. Han bevisade att han klarade att leverera i Allsvenskan trots att han spelat i Barca under en längre tid, plus ett VM-slutspel.
Pengar till oss, bra marknadsföring för klubben, och perfekt uppladdning för Henrik själv.  
Win/Win-situation, som Baxter sa!
1907

2006-12-02 19:29
Hoppas som fan att han gör succé. Då kommer Ferguson verkligen inte vilja släppa honom och Helsingborg kommer inte kunna tacka nej till den blanka checken Man Utd glatt lämnar över.
•pave paradise•

2006-12-02 22:54
Inte mediakåt snarare bara jävligt pengakåt å velig. Han har ju blicit en riktig cirkus. Jag slutar i landslaget sen några dagar senare jag stannar?!

2006-12-02 23:36
fränt :D

2006-12-03 11:00
Tror inte att han gör det för pengarnas skull. Då hade han väl knappast kommit hem till Allsvenskan i somras? Kan man tacka nej till 18 miljoner från Barca är nog pengarkåt de sista man är.
Han kommer spela i Man U fram till och med den 12 mars, sen kommer han hem till Helsingborg igen.  Han sätter sin familj först och främst hela tiden, och dom finns här i stan. That´s it!
1907

2006-12-03 12:36
Tycker han skulle stannat i barca, mer speltid iaf skulle jag tro eftersom eto är skadad.
men som ni säger, han är velig. Henke ta och bestäm dig!

2006-12-03 13:59
tycker det är fult att han tackade nej till barca och åker till man u bara några månader senare.. tycker spelare borde ha mer kärlek för ett lag än att bara åka och spela i lite över två månader

lite lojalitet tack

2006-12-03 13:59
känns som att han stressar för fult för att bygga på sin meritlista nu såhär innan pensionen

2006-12-03 14:04
men tyvärr passar nog hans spelstil nog man u bättre

2006-12-03 20:31

Stressar? Med vad?
Vad har han att bevisa, och för vem?  Killen älskar sin familj, och fotbollen. Som han själv sagt hade han aldrig åkt iväg om det rört sig om en längre period. Det hade inte HIF sagt ja till heller, eftersom han står under kontrakt.

1907

2006-12-03 20:49
Han kommer stanna längre.
•pave paradise•

2006-12-03 22:30
1,7miljoner i VECKAN.

2006-12-03 23:03
Enligt Aftonbladet, ja.

Enligt flera engelska tidningars nätupplagor så sägs det bli £55.000/veckan, sen att Mail on Sunday skriver att Henke skulle tjäna £125.000/veckan vet jag inte vad dom grundar det på men Aftonbladet verkar tro på dem iaf.
Inte så troligt att han skulle få mer i lön än t.ex. Rooney och Ferdinand.

Rappare

2006-12-04 12:28
jag tror inte att det är pengarna som spelar roll. jag kan inte heller förstå hur i helvete man kan säga att henke är en mediehora! han är väl raka motsatsen. jag tycker att han är för bra för allsvenskan så det ska bli roligt att se honom i man u, kom ihåg att helsingborg däremot ville att han skulle sticka dit för pengarna!

forxa lársson!

2006-12-04 16:35
Han åker dit för att slippa försäsongen i Sverige.

2006-12-04 16:36
Det som engelska tidningar skriver, de apar ju bara Aftonbladet efter. Varför ska det komma ut hur mycket han kommer att tjäna? Vem berör det, mer än Henrik själv? Just det, ingen.
Tänk på att han lånats för att hjälpa United då dom just nu har problem med sina anfallare. Vad händer när alla i friska och speldugliga? Då har dom ju inget problem längre...
1907
Rappare

2006-12-04 18:26
sant, och det är ju man u som ser henke som ett kanon-tillskott så jag fattar inte varför folk ska hålla på att ifrågasätta henke.
jag tycker att det ska bli riktigt kul att se honom lunka runt på old trafford och peta in några bollar!

2006-12-04 18:44

hörde ett rykre om att han kanske kommer forsätta spela där?.. är det sant

Get Random!

2006-12-04 18:53
KinG-PhiL
Vad han själv och klubbarna har sagt ska han bara stanna där i 3 månader, men man vet ju aldrig med Henke.

2006-12-04 22:12
KinG-PhiL >Källa?

Själv hörde jag ett rykte på bussen om att Brommapojkarna övertalat Zidane om att göra comeback i det franska landslaget.

1907

2006-12-05 00:22
Spelar han bra och gör mycket mål, då har jag svårt för att tro att han återvänder till Hbg innan PL säsongen är över. Delvis för att United kommer att fortsätta vilja ha honom, och delvis för att de kommer erbjuda Hbg pengar som de inte kan tacka nej till.

Stå på South Stand och sjunga "Larsson Larsson!!" när säsongen är slut och vi står som segrare? Jatack :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2006-12-06 00:33
humtyhump

varför all energi på att hata zlatan? han är ju lugnt bättre än alla i landslaget (kanske med undantag för ljungberg) om man ser på spelarmaterialet. har han legat med din syrra eller vad är problemet?