I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inför Barcelona - Werder Bremen

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-12-05 20:59
Nån stream??
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday."
- Pitch Black

2006-12-05 21:00
ronaldinho har precis nätat...

2006-12-05 21:01
Fy fan vad drygt! Tråkigt att se Ronaldinho fuska till sig frisparksläget och sen grina med hela huvudet när han gör mål.
"Mmm...purple"

2006-12-05 21:04
gudjohnsen 2-0
det suger att följa detta via livescore...
jag har fan lust att åka nånstans och se andra halvlek nu. :/

2006-12-05 21:26
Här om nån har lust att kolla, norska kommentatorer funkar, tryck på "Tv3"

2006-12-05 21:33
bra match ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-05 23:11
tråkigt överkörda bremen blev

2006-12-05 23:32
Galet bra spelat idag, världsklass första halvlek, förväntad andr halvlek; trist på Guilys missar idag, det hade kunnat stå iallafall 4 - 0, men det kvittar; vi är vidare, och det känns suveränt!

Kauf

Visst överdriver han lite, men domarn hade blåst för frispark ändå, för det var kontakt, relativt tuff satsning. rundlurad mur och målvakt, Bremen hade inte en chans idag.

Visca Barca!!

2006-12-06 02:22
Vi var fullständigt överlägsna under 1:a, kunde lika väl stått 4-0 med säkrare toppar än Guddy och Guily. . . Ronaldinhos frispark? Genialisk, INGEN trodde han skulle slå den under muren! Fantastiskt, vi är vidare och nu tror jag det kan gå lite hur som helst för oss (kanske hela vägen till final och guld eller kanske ut redan i kvarten, båda känns lika troliga för stunden). . .

Visca el Barca!

2006-12-06 08:14
HAHA Dinho geniet! fan va grymt spelat av barca, bremen blev helt överkörda i 1a halvlek.
i andra började bremen spela fotboll men kom verkligen inte förbi barcas försvar, när eto'o och messi kommer tillbaka igen så är dreamteamet helt återställt!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2006-12-06 08:31
för oss som jobbar, var finns målen att beskåda?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-12-06 08:51
fan va vi lekte igår
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-12-06 10:13
oj oj oj oj! Till och med Eidur var duktig! Rättvist hade vart 5-0!
Werder who?

Porto vinner ikväll också så är veckan räddad!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2006-12-06 11:02
Skoob

Förnekar absoult inte Ronaldinhos storhet. Han är i en dimension för sig själv när han är på humör. Tycker bara det är krystat av honom att slänga sig som att han blev skottskadad bara för det är ett bra frsiparksläge. Ute på plan hade det nog sett annorlunda ut, för ärligt så var det en smäll som vilken pojklagsspelare som helst hade stått upp för.
"Mmm...purple"

2006-12-06 14:15
Är man socio har man rätt att säga VI när barca vinner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-06 14:17
Nja, nu ska vi inte överdriva, det va ju satsning på kroppen, inte bollen; men visst fan slänger han sig, söke sönder den frisparken! Man skriver "vi" eftersom man har varit en supporter så länge att det känns helt enkelt så nu; jag syftar inte på att jag är med i laget, din horunge.

2006-12-06 17:58
 and-one P24

Mycket kan man säga om the gunners resultat iår, även deras oförmåga att göra mål osv.
Även vissa matcher har varit en fullständig genomklappning där många därefter påstår att det unga laget ej har den rutin som krävs samt Henry´s tänka uppnådda nivå miss.

- Inget av dem påstenden håller jag med om!

Arsenal skall vara i toppen som idag består av Man Utd & Chelski.

Men 75-80% av de matcher dom spelat iår har varit ett i mildare tal "en total utklassning" där boll innehav, chanser, postions spelet m.m. varit 100%...då, IGEN problem som alltid med mål skyttet.

Att påstå att Arsenal inte kommit upp i den standard dom brukar ha kan jag godta, men ditt försök ( upplevde jag, rätta mig om jag har fel) att ironisera ett lag som har förmågan att slå de bästa & som dessutom försöker spela det spel många idag flyr ifrån...det är snarare beundransvärt även om resultaten alltid i slutändan räknas & kanske inte går ens väg
Fotboll är inte ALLTID rättvis!

Man Utd som du nämner är bra iår, väldigt bra. Maskinen är tillbaka men Arsenal visade ändå att dom ej är omöjliga på deras egna hemmaplan. Man Utd - Arsenal 0-1 & då dessutom en missad straff.

wot.
wot.