Inför Barcelona - Werder Bremen
Ja jag vet en vecka kvar, men jag kan inte hålla mig. Matchen är jätteviktig för barcelona att vinna! Annars är vi ur CL redan i gruppspelen, så kan det inte se ut för regerande mästarna! Det kommer bli tugnt för Barca att lira med så många skadade spelare som de nu har. Men laget verkar ändå i toppform om man kollar på marchen mot Villreal. Eidur.G är fortfarande ett stort ? Platsar han verkligen som avslutare? Han har verkligen inte presterat så mkt de senaste matcherna, visst gjorde han mål i senaste matchen men det var inget att hurra för, den bollan hade han ju blivit petad från laget om han hade missat. Nej jag saknar verkligen Eto'o som förvisso är min favoritspelare och bäst i världen i mina ögon. det är därför jag tycker det är så tråkigt att han är skadad! Messi skadad också, ojojoj tugnt att förlora en sån ung talang redan i början! Han är utan tvekan en av de bästa i laget. Jaja vill bara bli av med lite orolighet. Hur tror ni det kommer gå i matchen? Jag tippar : Barca 2 - 1 Werder bremen
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Gudjonsen har gjort tre mål de senaste tre matcherna va? Men troligtvis tar Barca detta, Ronaldinho kliver fram och visar vilken storspelare han är och leder Barca till seger.
1-1
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
3-1 till barca.... forza barca!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
4-0 Barca!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Hoppas vidriga äckliga snuskiga frånstötande osv osv Barca åker ut... vore en sån skön knäpp på näsan på alla true supporters since '03.
barca vinner 2-0 och dom kommer visa varför dom är blivande vinnare i CL ända till slutet
Kan någon påvisa fakta på att barca skulle ha fler medgångssupportrar än något annat lag? Ganska kul att alla som hatar barca håller på lag som dem slagit ut de senaste åren, är det lite avundsjuka här inne? Förmodligen är det så. Måste svida ganska hårt tror jag. Förövrigt så kommer säkert werder att ta poäng här, det bara känns så. Med en ny 9-1-0 uppställning ala chelsea. Så werder och chelsea till cl-slutspel blir det. Försäsongen har varit kass, spelare är skadade, spelare är ur form, äh vi skiter i detta nu och satsar på ligan istället, låt smålagen lira och ha kul i cl detta året. Fast vore det inte ett lite kul koncept att man som regerande mästare vore garanterad en finalplats? Lite som en tungviktsmatch i boxning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
barca tar detta utan problem, tyskar har inget att hämta på nou camp vi ställer upp med dinho-gudis-guily, sen hoppas jag på deco & iniesta andres kommer ha lekstuga vi kan tom sätta in gamle räven ezquerro som kommer leka sönder bremens backlinje
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
fetlyrik Jag har ingenting emot Barca, tycker det är ett rätt så kul lag att titta på. Däremot känns det ganska självklart att dom har fått många medgångssupporters dem senaste 2-3 säsongerna.
Varför?
1.Ronaldinho. Många avgudar honom och verkar tycka att han är världens överlägset bästa spelare och kommer alltid vara (vissa är faktiskt så förjusta i honom) Där ronaldinho spelar kommer det finnas många så kallade medgångssupportrar.
2. Laget i övrigt Barca spelar i sina bästa stunder strålande offensiv fotboll, med artister som Messi, Iniesta, Deco, Etoo och allt vad dom heter.
3. Henrik Larsson En så populär svensk spelar tar med sig svenska fans till laget. Barca är nog det lag i världens som ökat mest bland svenska ungdomar dem senaste 2 åren. Många Började nog hålla på dem när Henke kom dit, för lets face it, Henke är väldigt populär i sverige.
Jag är en inbiten Juve-anhängare, och jag tror även att juve fick en hel del medgångssupportrar från sverige när Zlatan kom dit. Många har nog försvunnit (kanske till Barca) nu när Juve spelar i Serie B. Och vissa har säkert stannat kvar i Juve leden och håller på att bli riktiga fans.
4. Champions League segern Det var så mycket snack om Barca och hur bra dom var förra året och dom levde upp till det. Det har nog värvat en hel del supportrar som attraheras av det lag dom tycker är bäst.
Slutsats: Jag tror inte det går att förneka att Barca har mycket nya fans och mycket så kallade medgångssupportrar. Dock inte sagt att det inte finns många "riktiga" barcafans också.
ja fy för kommunister, rättvisa är ju äckligt! tackar vet jag att de som har det bra får det bättre och dom som har det dåligt får det riktigt kasst! barca - verder bremen 2-0
Ja självklart men barca har liksom alltid haft fans, detta är ingen ny grej, barca har alltid lirat så här bra genom åren, har varit lite av deras grej. Det finns ju lag som ploppat upp de senaste åren som inte en jävel brytt sig om innan, där tycker jag man kan snacka medgångssupportrar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja Lag som Chelsea som har fått mycket bättre lag på senare år har såklart får mer supportrar. Det är ju bara naturligt. Men faktum kvarstår att Barca har fått många nya svenska fans dom senaste åren. Sen kan man kalla dem fansen vad man vill. Och självklart har dom alltid haft många fans. Dock kanske inte lika många i Sverige
jag är ingen barca fan, jag gillar dock barcelona mest i spanien. 1.celtic 2.helsingborg 3.tottenham 4.barcelona så skulle min lista se ut. det är grejer det, sköna lag. den största drömmen är att lunka ut på celtic park och höra det jävla ljudet, fy fan!
Vad spelar det för roll när man började hålla på sitt lag? Är man inte äkta om man inte höll på sitt lag innan de började vinna nåt? Larvigt. Jag har gillar Barcelona så länge jag kan minnas, däremot så har mitt intresse för fotboll ökat med åren och därmed har jag börjat kolla på fler matcher.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
vad menar han med kommunistäcklena? är barca det? förklaring vore tacksamt
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Man är ingen supporter om man inte supportar klubben ekomomiskt. Därför kallar inte jag medgångs"supportrar" för supportrar, vettifan vad dem är egentligen, fotbollsfans kanske men inget mera.
det är väl bara bra om barca är kommunister, ännu ett skäl att hålla på dem isåfall!
imorgon smäller det. kommer bli en krigarmatch intill sista minuterna !
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
vet inte varför det blev en länk dock
går matchen på någon normal kanal? snart smälller det, barca har vilat dinho och kommer vinna med 3-1
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Man kan väl ändå inte påstå att alla nya Barçafans är medgångssupportrar förän laget stöter på motgång, vilket dom inte har gjort nu på ca 2 och ett halvt år. Det ter väl sig ganska naturligt att lag som spelar attraktivt får mer fans. Sen får man döma de "fans" som inte är lika intresserade av Barça när spelet är dåligt och när Ronnie och Eto'o slutar i klubben, Hellre Barcelonista än madridistfacist! 2 -1 Barça, Giuly avgör väl så att man blir tvungen att stå ut med honom lite längre...
Visca el Barça!
om barca bara har medgångs supportrar pga deras spelare borde dom ändån varit fans ett tag med tanke på vilka lirare barca ALLTID har
jag håller med humptyhump ^^matchen visas på viasat sport 1
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
haha jag läste blaze inlägg precisORD!! :D
ja fyfan guily...
gamla ludovic stänker nog dit ett par jävlar puyol kommer dra klose i håret
haha julie kommer dunka in dem
som mot milan i våras fyfan va härligt
LUDO LUDO LUDO LUDOOOOOOOO! VIIIIC GUIIIIILYYYYYY!
Räcker för Wreder att Xa.. Oddsen på X2 är så ljuvliga att man dör.. runt 2.30 fy fan givet.
Wreder B tar det här och det ska bli så skönt!
Jag är en tviiiiivelaktig figur
fattar inte heller oddsen på barca, typ 1.35, skojjar dom eller men visst jag håller på bröderna ikväll tillsammans e vi starka vamos
Barca kommer köra över Werder B... anagligen 5-0 eller 6-0. Bäst när de gäller! BARCA TAR HEM CL I ÅR! Chelsea who? Arsenal who?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
& jag personligen har sattsat mina pengar på Arsenal iår... Deras lägsta nivå ger ändå "bolltempo" ett namn & vad då deras högsta nivå är...det är oförklarigt sjukt! - Får dom bara in bollarna sedan, så kan jag inkasera! Dock vinner Barcelona ikväll relativt enkelt.
wot.
Rapsodisk P18 vad drömde du mer ? ;P
wot> du tänker på hur bra arsenal har varit i år eller, med moskva matcherna och dom otaliga matcher i PL, 16poäng bakom manchester. vi får se om gnuarna ens klarar sig kvar i CL, moskva vinner iaf mot hamburg
palla barcelona, hellre werder bremen :)
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Om Det Finns En Gud.... Så Åker Barca Ut :)
Gud spelar idag på anfallet och nätar
ROB
Viva la Catalunya Biatches!
rajjkjard(stav) lär få sparken om barca förlorar ikväll
Underskatta inte Bremen. Dom är i grym form och leder tyska ligan. Kommer säkert bli en bra match
Första riktiga matchen ikväll för katalanerna denna säsong. Det är ikväll som det gäller, fulla maskiner, adrenalin och fokusering och inget lämnas åt slumpen. 90 minuter av fullt ös, werder komma aldrig få vila, kommer de orka?
Hoppas och tror på Bremen här...Fan vad jag skulle vilja se dehär matchen!gah. Jävla arme'
Mycket fokusering ikväll, hoppas barca tar hem detta. Och hoppa ronaldiniho är på spel humör. annars blir det svårt.
Werder är inget klassiskt tyskt lag, planen är stor de kommer inte ha mycket boll, barca med full gas , för första gången sedan CL-finalen, ska bli intressant.
Jag håller på Olzen s lag!
hade vart skönt o se barca åka :)
någon som vet om dom visar den på nätet någonstans?
http://www.myspace.com/jahgillazkhepera
ååååååååååå ingen jävla frispark