svenskar är rätt roliga. Alla säger att Zlatan är dålig för varje match som går. Sen när han nobbar landslaget så blir alla sura på honom - jag förstår inte?
Kul att folk tycker att det är "dags att visa nåt nu" för Zlatan. Han har redan gjort mer än hela svenska landslaget tillsammans.
skötit oss till några turneringer å lite andra bagateller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äntligen lite folk som fattar och respekterar vad zlatan gjort för svensk fotboll.
SKU - SKU - SKULASON!
som jag ser det nu....alla som inte är ifrån sverige indentifierar sig med zlatan och slickar han i röven och hatar sverige i allmänhet för att vi inte är zlatan de som inte gillar zlatan är från sverige och tycker killen som var som bäst när han var 17 bara tar plats i landslaget nuförtiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
öh alla som är imot zlatan är svenskar? bitch please
och alla som gillar han är utlänningar? du är typsik en sån "patriot" som bara inte tål att det står "ibrahimovic" på en tröja som representerar sverige..erkänn
det är en observation, ingen åsikt mannen.
Den här disskutionen har urartat!
Saken är att utan ibra i landslaget finns det inte en enda invandrare som bryr sig om det. Och ibra är allt de bryr sig om, de skiter i inter/juventus/malmö/ajax bara ibra är bra, hur dålig han än är så är han ändå bäst i deras ögon.
Jävligt naivt och dumt att uttala sig sådär, fetlyrik. Det finns folk som tycker om spelaren i sig, och det finns folk som tycker om laget. De som tycker om Zlatan som spelare lär väl självfallet följa honom, no matter what team he represents.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
och zlatan förblir större än laget i deras ögon.
zlatan e keff
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
så dålig som zlatan är nu hade det bara varit en börda att ha honom i landslaget eftersom han hade varit given i startelvan
ja, för anfallet nu är ju ett sånt som håller i dom stora matcherna, vet aldrig vad allbäck kan hitta på
AAZ: Till exempel; Sveriges dyraste spelare genom tiderna, 2 Serie A titlar med Juventus (Ja, jag känner till skandalen), Juventus bäste spelare 2005, Italiens bästa utländska spelare 2005, Guldbollenvinnare 2005, 2 cuptitlar och 1 ligatitel med Ajax. Sen är Zlatan inte dålig nu utan har börjat Serie A på ett grymt sätt, förutom senaste matchen mot Cagliari har han tillhört dom 3 främsta i sitt lag och varit matchens lirare en gång (enligt italienska pressbetyg).
emiliano Marcus allbäck har bäst målsnitt i landslaget... zlatan gör inte en löpning för någon annan än sig själv och när senast gjorde han en bra match för sverige... han är en börda om han inte kämpar eftersom han är garanterad en plats i startelvan... gör han sitt bästa är han given men även en spelare med zlatans meriter måste kämpa!
blazeandamaze Nej... det var ju t.ex. han som ordnade lika mot england
haha "zlatan har tagit oss till turneringar" är det värsta jag har hört. låt mig förklara, om zlatan hade passat bollen någon av de 1000 gånger han står och stampar på den istället så hade sverige kanske vunnit med 10-0 mot ungern, vems fel var det att sverige torskade mot senegal, jo zlatan som inte passade när henke bara skulle haft att bredsida in bollen. den mest patetiska ursäkten är "zlatan är zlatan och han ska göra sånt" och missar någon en straff så är det dåligt medans när zlatan missade mot hollans så var det en torva som låg lite fel eller en jävligt bra straff som tyvärr gick lite högt p.g.a vinden och en massa annat bullshit. FUCK ZLATAN!
Humpty: Ibland blir man ju verkligen chockad över vissa människors dumhet. Zlatan skapade den chansen helt själv genom att dribbla av 2 spelare, han skapade verkligen chansen från ingenting och då säger du att det var HANS FEL? Du måste ju vara efterbliven på riktigt när såg du senast Allbäck rycka förbi 2 spelare ta sig in i straffområdet? Zlatan gjorde mer i VM 2002 på 5 minuter än Allbäck gjorde på hela turneringen så kom inte med såna där jävla pojkförklaringar om att dom hade vunnit mot Ungern 10-0 om Zlatan hade passat mer du gör bara bort dig. Sen har ingen skyllt på nån tova som låg fel du tänker nog på Beckham, sluta hitta på saker rakt ur tomma intet. LordErnst: Zlatan har högre målsnitt faktiskt 18 mål på 42 landskamper mot 26 mål på 61 landskamper för Allbäck.
emiliano allbäck var väll den ENDA svenska spelare under vm som lyckades rycka förbi 2 spelare! zlatan har varit bra tyvär så suger han just nu
emiliano hade zlatan varit med idag hade han stoppat sveriges snabba spel.... dessutom behövdes han tydligen inte när det finns två stycken riktigt grymma öisare som anfallare
När Zlatan gör mål för Sverige älskar alla honom, men när han inte gör mål så är Zlatan kass, dålig o värdelös. Hatar tidningar.
sotarpojken Håller med dig... när zlatan gör mål ska han spela... annars inte... så enkelt är det!.... Däremot är han alldrig petad trots att han till och från gör helt värdelösa matcher!
hej då zlatab hej petter hansson......... hatade petter hansson innan men nu älskar jag han.. medgångare? JA!
Hammarby Alcoholics
Lil_E: Du håller på Hammarby, låt oss veta något nytt om er fans, ingen är förvånad. I Holland är P.Hansson rankade bland de bästa backarna år ut och år in, lite dålig kondis som han un har fixat till genom stenhård fysträning. Lätt o va erfterklok jag vet, men P.Hansson är kung på positionsspel.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Ni sågar och sågar, men när Zlatan räddar er gång på gång kan ni inte låta bli att suga hans kuk.
Livet är en hora och du har inga pengar.
Zlatan kan flytta till Serbien, hans kuk är för liten och hans skills i fotboll räcker bara för Allsvenskan och två tursäsonger utomlands.
mm vi suger han när han är bra medan vissa verkar suga den hela tiden
Mm men P hansson sög pung mot Tyskland i träningskampen som är det enda jag har sett honom i ;) Men igår var han bra elmander också :P
Hammarby Alcoholics
jag kissar på zlatan, och jag har aldrig tyckt att han varit så speciell, det som gjort honom speciell enligt mig är de visioner som ha, med hjälp av tidningar, målat upp om hur jävla bra han är och kommer bli. som sagt, zlatan är inget framtidslöfte längre, 25 år, dags att sluta dalta med killen nu. jags er hellre att allbäck och elmander spelar bra och gör sina mål än att zlatan spelar uselt, som mot ungern, och stänker in en balja i slutet när han redan slarvat bort allt som ens liknar ett spel i matchen men får ändå full pott i betyg av samtliga tidningar med motiveringen "zlatan är zlatan". zlatan är zlatan, allbäck är allbäck, liksom tjena lena är det sant att han är sig själv. han är inte större än landslaget. tack
Tyvärr så kommer inte allbäck hålla mer än två år kanske... Hoppas på att någon annan forward verkligen blir grym!
Zlatan är bättre än både Elmander och Allbäck oavsett hur bra det gick igår. Det finns en anledning till att han spelar i Inter och att tex Allbäck spelar i Köpenhamn.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
wad_up Synd att det dröjer så länge mellan gångerna han visar det?!
emiliano kunde inte sagt det bättre själv.
SKU - SKU - SKULASON!
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Nejnej helt fel, Simon Bank behöver Zlatan pga sin sexuella läggning, inte vi.
Resterande 16 mål han har gjort i landslaget har alltså varit helt värdelösa menar du?
för att inte tala om hans framspelningar (klackframspelningen mot ungern(?) någon)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ja alla hans 27mål han gör mot malta, happarande fc, san marino m.m är jävligt viktiga.
Brunte: Fantastiskt att du alltid hittar nya roliga argument =D tror du inte Allbäck gjort lika många mål mot blåbärsnationer genom tiderna eller?
Hahahahaha. Hela tråden är en parad i klichéer. Ni ältar gårdagens diskussion, gå vidare, byfånar.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län