I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zlatan nobbar landslaget

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-09-17 00:26

Zlatan nobbar landslaget

Tycker det är väldigt tråkigt att Zlatan väljer att inte spelade de två kommande em-kvalmatcherna. Ett Sverige utan Zlatan känns bara så tråkigt. Jag tycker det är dags att Lagerbäck avgår. En tränare som inte kan skapa harmoni inom gruppen och inte verkar för lagets bästa ska inte vara Sveriges landslagstränare. Vi behöver en ny tränare, en tränare som vågar mycker med ett nytt tänk. Ingen tränare som är rädd för att satsa på unga spelare. Som är rädd att satsa på spelare som finns i truppen utan hela tiden vänder sig till spelare som redan sagt att de slutat i landslaget(Teddu Lucic och Henrik Larsson).

Jag läste en rubrik på expressen idag där det stod: Zlatan utbuad. Skribenten Mattias Ek syftar då på Inters match mot Sampdoria som spelades idag. Rubriken är verkligen missvisande, men nu efter att Zlatan har nobbat landslaget känns det som att jorunalisterna gör allt i sin makt för att tala om för det svenska folket att Zlatan inte presterar och att han inte behövs. Faktum är att Zlatan inte alls blev utbuad utan var matchens bäösta spelare. Zlatan utmanade, skapade lägen och var väldigt rörlig, en taggad Zlatan! Att försöka ljuga till det hela med att säga att Zlatan blev utbuad och framställa det som att han inte alls var bra under matchen vilket inte stämmer, är verkligen patetiskt. Under de två inledande serie A matcherna har Zlatan visat prov på gammal form och jag tror att han kommer få en lyckad säsong med Inter iår.

2006-09-17 00:33
Jaha, det jag läser på Expressen är "Inter utbuat - Zlatan hyllad".

2006-09-17 00:34
Yammamutto, ja dem har ändrat rubruiken nu.

2006-09-17 00:47
Larger then life! uh

2006-09-17 02:00
one:
kanske därför att en ny tränare kanske inte skulle behandla spelare på sätt som andra spelare reagerat mot/över?
det är ju ingen nyhet direkt att zlatan kritiserat lagerbäck för hur han t.ex. använt chippen...

ska dock tillägga att jag egentligen ställer mig ganska så neutral till lagerbäck. kan inte direkt se att han är en dålig ledare, lika lite som jag kan se att han är en bra sådan.

2006-09-17 07:44
Men zlatan är ju polare med chippen, klart han vill han ska spela.

Jag börjar tröttna lite på fotbollslandslaget, det har blivit så jävla gnällligt från alla håll. Nån j-a pojklagsmentalitet där föräldrarna snart kommer ringa lagerbäck och fråga varför inte deras grabb får mer speltid. Och spelarna surar och hänger läpp.

Det ska vara en ära att försvara sveriges färger i fotboll, man spelar för landet, och "vill" man inte vara med tror man plötsligt att man är större än landet själv.

Då har vi spelare med mer hjärta än zlatan som kan spela för oss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-17 11:54
Zlatan är en diva som vill skapa rubriker omkring sig med att säga att han inte vill spela i landslaget OCH säger jag! Då tar man bara in en utav dessa yngre alla whoa säger att man ska satsa på istället!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2006-09-18 13:11
ett landslag utan zlatan går inte, fatta förstå.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-09-18 14:00
Vem fan tror han att han är, ska HAN straffa lagerbäck??!!!

öhh hallå ursäkta vem är chefen här?

mellberg och chippen kunde ta sina straff som män, medans zlatan beter sig som en liten barnunge i trotsåldern.
shimmy shimmy yo

2006-09-18 15:02
Jo, vi får väll se hur det låter efter Spnien och Islands matchen. Åker vi på stryk mot Spanien och spelar 0-0 mot island så lär folk skrika efter Zlatan och Lasse Liten ligger risigt till. Men så länge landslaget vinner så kommer ingen att bry sig.

2006-09-18 18:19
skit i honom
vi är överallt!

2006-09-18 21:13
Seriöst fattar inte hur alla kan ta Zlatan bakifrån! Sverige har klarat sig innan Zlatan se bronset 94 inte fan hade vi en gudomlig spelare då! Visst Zlatan var väl ett barn då och det är han väl fortfarande. "Ne om jag inte får spela ska jag inte alls spela". Skit i honom! Tycker inte man ska ta in honom senare heller förens han frågar eller bönar och be! Landslaget är inte Zlatan och Zlatan är inte landslaget.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2006-09-19 00:59
gött med två öisare på topp nu då!

2006-09-19 09:28
THE-GLENNFATHER P-1

bra talat.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-09-19 16:24
word up
SKU - SKU - SKULASON!

2006-09-19 18:04

Ja varför har inte föryngringen i landslaget börjat än? Det borde vara en större artikel om det än detta tjafs med zlatan

2006-09-20 05:32
Någon behöver smiska zlatan lite på stjärten.... Eller Rycka honom lite i öronen iaf! Jag är mer förvånad att Mellberg bröt reglerna... fd lagkapten och allt...

2006-09-20 10:32
Håller med glennfather, trots hans fula nick.

Bort med lagerbäck och skaffa en mer modig tränare och fixa en föryngring av laget. Det är pinsamt att de har typ 25 års gräns på att spela i landslaget. Samma skitlag varje år.

2006-09-27 17:48
Ligger nog mer bakom beslutet än att han är tjurig över avstängningen, han har ju blivit farsa och allt... Och han som sa att han bara vill sprida rubriker omkring sig är ju mer än lovligt dum då Zlatan undviker dom som han anser har spårat ur.
Dessutom så var det ett jävligt löjligt beslut, när dom inte ens drack eller något, dom firade en födelsedag helt enkelt.
Sittin sideways...
Rappare

2006-09-27 19:01
jag har hört att det är landslaget som nobbar zlatan. zlatte sa att han ville spela men gav intrycket av att verka något ointresserad, därför beslutade lars-roland att peta honom från truppen.
Rappare

2006-09-27 19:05
ett landslag med en dån diva fungerar inte, matchen mot sampdoria var han inte så fantastisk som det påstods.
zlatan är inte ur form, han är bara dålig. är man ur form så blir man bättre men zlatan har varit usel i över ett år plus att han aldrig varit så jävla bra som många svenskar påstår.
att säga att zlatan är en världstjärna är brutalt pinsamt eftersom han aldrig bevisat detta.

2006-09-27 19:06

humptyhump: då måste mino raiola vara en sjuhelsikes agent som lurat juventus OCH inter att slaska med stora plånboken för zlatan, trots att han är så dålig...

skriv kort, helst inte alls
Sångare

2006-09-27 19:59
Men humptyhump då. Som du säger.

Ibrahimovics formsvacka är över. Den gamle Zlatan är tillbaka. Jag har sett samtliga Juve-matcher dom senaste två åren och samtliga Binter-matcher så här långt i år (dels för skadeglädje, dels för att se Zlatan), vilket ligger till grund för mitt konstaterande. Tjatet om formsvacka är således över efter 1 och ett halvt härliga år.

Zlatan är en världsstjärna, ja. Om hans spel ligger till grund för det eller om det är hans spjuveraktiga image/berömda dribblingsräder i början av karriären som tagit honom dit får du gärna grunna på om natten men att han är en erkänt stor fotbollsspelare världen över är ett faktum. Det blir lätt så om man spelar i Juventus eller Binter. Sen att han inte går i samma kategori som Henry, Ronaldinho och co kan vi nog vara överens om.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-09-27 20:04
S-oteric P20 ... Vilka är co då?

2006-09-27 20:19
latan har varit riktigt bra i de tre inledande matcherna i Serie-A.

2006-09-28 01:47
Han var ju lysande ikväll! höhö

Sångare

2006-09-28 04:45
Vadå? Zlatan visade väl ändå ikväll med all önskvärd tydlighet att han är världens genom tiderna bästa fotbollsspelare.

2006-09-28 09:45
S-oteric P20 said it
SKU - SKU - SKULASON!

2006-09-28 19:45

SÅ SKÖNT OCH SLIPPA DIVAN!! ALLBÄCK ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE PÅ DET EN FORWARS SKA GÖRA. MÅL HELT ENKELT!

Rappare

2006-09-29 10:30
med co menar han spelare som ronaldo, torres, david villa, totti, eto'o, messi och en herrans massa fler. det är därför jag inte anser att han är en världsstjärna eftersom han inte förtjänar att stå uppskriven på samma sida som dessa.

2006-09-29 11:06
Ett landslag som kallar in gamla stötar som Lucic och Larsson förtjänar inget annat än spott och spe, därför anser jag att man kanske bör byta ut Lagerbäck, hela skiten håller på att stagnera. Kom igen, gör nått, gör som Spanien in med ungt blod, sedan låt dem växa in i rollen, chansa, utan risk ingen vinst.

Angående Zlatan så självklar skall vi ha Zlatan, men vafan han får lära sig att vara lite professionell snart och inte blanda in en massa egna känslor och sin egen jävla stolthet i sitt arbete. 
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-09-29 13:25
Ett landslag som kallar in gamla stötar som Lucic och Larsson förtjänar inget annat än spott och spe, därför anser jag att man kanske bör byta ut Lagerbäck, hela skiten håller på att stagnera. Kom igen, gör nått, gör som Spanien in med ungt blod, sedan låt dem växa in i rollen, chansa, utan risk ingen vinst.

såå sant.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-09-29 14:47
sverige borde skaffa en förbundskapten som är allt annat än svensk /skandinav...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-29 14:47
sen är ju zlatan med i landslaget igen..enligt en intervju med kanal 6

2006-09-29 18:50
då har jag frågan VILKA ÄR DOM UNGA? ok lucis kan man skrota där finns det garanterat bättre spelare men att hela svenska landslaget ska bytas kommer ju aldrig funka.. och nej vi behöver inte alls zlatan han e bra på o jonglera o det är allt

2006-09-29 18:57

kommer klara oss galant utan zlatan.......

vi är överallt!

2006-09-29 18:58
att sverige inte skulle behöva zlatan är som om ukraina inte skulle behöva schevchenko

2006-09-29 19:07
blazeandamaze. ok jag tror vi klarar oss lika bra utan zlatan som en kuk klarar sig utan förhud

2006-09-30 00:33
ahaha ok jag gillar Zlatan även om han är ojämn som bergen i schweiz men att jämföra honom med sheva är helgerån
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-09-30 17:19
THE-GLENNFATHER utallade sig bra förutom det där med ljungberg ;)
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2006-09-30 19:47
nu menar jag inte att zlatan är lika bra som schevchenko utan att folk tror att svenska landslaget är bra

2006-10-01 01:49

trots VM-statistik tror jag att Sveriges landslag är bättre än Ukrainas (de var skrällen) och att sheva är fan så mycket bättre än Zlatan. Mellanrummet bli alltfär stort för att man skall kunna jämföra dessa två hur du än menar

2006-10-02 09:50
in med hasse backe i landslaget han hade gjort zlatan till den superanfallare igen som han har visat tusen ggr att han är.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-10-02 16:33
maran när såg du dom där tusen ggr:na?
Sångare

2006-10-03 06:15
Hasse Backe? Ja jävlar. In med Magnus Hedman också. Han är deep. Kanske att Zetterlund skall vara med på ett hörn också. Och Dogge.

2006-10-03 09:21
AAZ 

jag föreslår att du går inte på youtube eller liknande och söker på Zlatan så får du se lite av vad han har presterat sen han blev proffs.

S-oteric P20

mm bra sagt. Hasse backe är en erkänt bra tränare så ditt skitsnack kan du lika gärna lägga ner.
SKU - SKU - SKULASON!
Rappare

2006-10-03 09:56
haha henke är fortfarande den bästa anfallaren, henke och allbäck på topp och skit i zlatan som gång på gång gör bort sig, han är ingen talang nu längre, han är fan 25 år, dags att visa lite nu.

2006-10-04 00:00
maran så du menar att jag ska titta på en ihop plockad video av ett zlatan fan som tagit ihop dom 10 bästa gerjorna han gjort i sen kariär.. Med en sån video kan man framställa raveli som världens bästa målvakt också! 

en sak till zlatan har vart bra, han suger nu, hoppas att han blir bra igen men för tillfället skiter jag ifall han är med eller inte för han tillför förtillfället inte ett skit till landslaget

2006-10-04 01:35
Jag hatar zlatan, jag vill slå han på bollarna med en trumpinne!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-10-04 09:52
AAZ 

det jag menar är att om du hade tittat på ett sånt klipp så hade du fattat vilka jävla saker zlatan kan göra på fotbollsplanen och vid det här laget borde alla veta att han kan blixtra till när som helst och göra dessa magiska saker som räddar landslaget.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-10-05 00:06
Maran  såg tyvär inge blixtar om zlatan under vm men han får gärna börja blixtra igen men tror inte han kommer göra det