nästan så man hoppas dom torskar =)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
sydsvenskan.se Nu vet vi ju faktiskt inte till 100% vad som hänt, sagts och gjorts egentligen. Men jag tycker varje tillfälle som kan ges där vi kan sparka den där jävla luffaren till förbundskapten, är ett tillfälle vi borde ta i akt!
Väck med bondlurken!
At the gates of Eternity...
eller zoran lukic kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej inte han ta in hammarn som förbundskapten och ge Anders Prytz lagkaptensbindeln då blir det grejer!
Phluphphelicious tss...sella & mourad kan ju vara med på topp! ;) annars långås kanske? ;P
haha nej inte dicken asså.... då är fan bengan bättre... dicken börjar tappa det känns det som
bättre med tvålen isånnafall
Acknowledge Håller med. Som 2002 då vi hade England, Nigeria och Argentina som motståndare. Inte mycket till motstånd, det har du jävligt rätt i. Så vitt jag vet så var det där motståndarna UNDER VM, och jag påpekade ju ganska klart att det var ingen större bedrift att ta sig TILL VM. Då mötte vi lag som Makedonien, Azerbajdzjan, Moldavien...
va var det för lista med lasse avgå???? skicka upp den omedelbart så skriver jag på avgå avgå avgå! hoppas sverige noll nollar mot brö gänget och att Zlatan mellberg och chippen vägrar spela under lagerbäck nå mer
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Acknowledge P19 Jo för fan såklart det är en bedrift att ta sig från den VM-gruppen, det kan ingen ta ifrån honom! Men det "alla" snackar om är att han har tagit oss till fyra raka mästerskap och det var DET jag kommenterade. Det är det jag inte ser som någon större bedrift när man ser på motståndet.
tänkte på en sak...Afonso Alves är väl svensk? varför spelar inte han i landslaget istället för elmander eller zlatan?
Haters gon' hate...
ojj, han var visst brasse...hade fått för mig att han var svensk men var visst fel...
Haters gon' hate...
Kaal P17 Haha, var har du hört det?
ailton är ju också svensk =) och paulinho alla öisbrassar är uppvuxna på min gård i majorna
zidane är också svensk, borde inte han platsa?
Avgå Lagerbäck. Om det är någon som tar sig friheter och ser sig som viktigare än gruppen så är det denna pajas. Ingen vill se ditt gråa nylle igen. FÖRSVINN!
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
Så klart Lagerbäck är sur, dom skulle ju Ha Fiamedknuff kväll så pajjar Melbreg, Slatan och chippen det hela med att gå ut istället för att ställa upp för laget. Lagerbäck börjar gå ner sig lite:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lagerbäck gör rätt, bryter dom mot reglerna så ska dom straffas punkt slut. Det enda som är synd är att han inte sattsar på lite yngre back-up som Sjöhage på topp.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
hörde rykten om att mellberg skulle spela men kanske falska ?!?!
Lagerbäck överreagerade såklart, dom borde ha varit med och spelat ikväll på Ullevi. men det är inte själva grejen med att dom "bara" va borta en timme. dom bröt en regel, det e en principg rej
princip grej skulle jag peka ut
Lagerbäck är kung!
gött med ett fullsatt ullevi i regnet ;D
HAHA, dom gjorde mål!!!!!!!
http://duckdown82.tumblr.com/
Haha, mitt inlägg från tidigare i tråden var ju inte så orealistiskt som jag trodde från början..
Undra om Zlatan kommer få Bänka mot spanien?
Vem bryr sig, sverige kan inte spela fotboll
http://duckdown82.tumblr.com/
varför bänka honom?! Så många lägen allbäck missar är u helt sjukt, turn för honom att han gjorde två..
Katastrof match, är det på den här nivån Sverige ska spela framöver? Då är det liksom bara att glömma EM.
Nån länk till målen kanske.