Haven't found a way to say Fuck You politely!
Herregud! Tur att vi möter Liechtenstein... Samma sak hände ju tre av Kroatiens spelare.
wtf
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
seriöst, om dom inte drack, vad är problemet? fattar inte ens varför dom har såna tider för att lägga sig, speciellt inte flera dager före match. dom är ju ändå vuxna män.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
eller hur dom e vuxna, de e fan inte gothia cup
Hur ska vi vinna nu?!?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i get more pussy then panty!
äh zlatan är ändå slut!
blåvitt!
fitt lagerbäck, så jävla töntigt.
There is plenty off fish in the sea.
Å fan. Fick ett samtal från en bekant igår vid 22-tiden, han sade sig sitta på restaurang, 3 meter ifrån ett bord där Zlatan, Chippen och Mellberg satt. Det hela skall ha varit mycket stillsamt. Mer insiderinfo än så har jag inte att bjuda på, men utefter det lilla man vet så får man ändå säga att Lagerbäck gått bort sig här.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Så otroligt jävla löjligt. Det är inte natten före matchdagen, de drack inte.. Förstår inte hur Lagerbäck resonerar, antar att han vill se om han verkligen kan komma undan med vad som helst som han har fått hittills..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
haha gött elmander och allbäck ... BARA ÖISARE!! =P
fan va nice att Zlatan är borta ett tag nu! hoppas att han ångrar det och sen kommer tillbaka värsta spelsugen och presterar nått istället...
Haters gon' hate...
för övrigt...gäller det bara denna matchen eller vad?
Haters gon' hate...
hoppas sverige inte går vidare nu
ROB
Petter Hansson - Kalle Svensson. Smaka på det. VAD I HELVETE SYSSLAR DU MED LAGERBÄCK!?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
hur lång tid gäller avstängningarna?
Haters gon' hate...
Äh vad fan .. Han hade ju satt upp tydliga regler, och dom bör dom ju acceptera. Sen kan man ju diskutera varför dom inte fick vara ute längre. Men regler är ändå regler.
VA FAN detta är en ritkigt tung förlust för den svenska truppen...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
"Äh vad fan .. Han hade ju satt upp tydliga regler, och dom bör dom ju acceptera." Och? Lagerbäck ska träna dem och han ska sätta upp strategier, men det är inte HANS lag. Tycker det är ett patetiskt försök av lagerbäck att försöka imitera tränare från större fotbollsnationer. Det här är mer sjukt än sexförbudet de har i vissa länder. Om Lagerbäck Bestämde sig för att de inte ska få pissa efter 19.00, bör de respektera det också? 1. De var ute i en timma 2. Lagerbäck säger själv att de inte drack 3. Det är 3 dagar innan match 4. De är vuxna män Avstängningen är helt omotiverad. Å andra sidan gör det Liechtenstein-matchen mer intressant.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Sanna min aord. Zlatan kommer inte spela under Lagerbäck igen, knappast de andra två heller. Det enda positiva med det hela är om det leder till Lagerbäcks avgång. Han är en pajas. Att kasta ut spelare för en sådan sak är inte lite drastiskt. De uppges ha varit nyktra och firat en killes födelsedag, tre dagar före match. Lagerbäck har inte auktoritet nog att med ord visa dem att de gjort fel, han måste ta till extrema åtgärder för att vinna respekt.
www.plaingold.com
Vet inte riktigt hur det sköts i svenska fotbollsförbundet, men de borde väl ha fått en varning för att kunna bättra sig. Lagerbäck försöker väl antagligen spänna musklerna för media Sverige och visa att han är en stor ledare, trist och tråkigt. Hoppas de ger den effekten att Zlatan kanske blir lite mer hungrig eller så väljer de att lämna landslaget.. Hur tror ni att efterföljderna blir av detta?
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
hoppas sverige förlorar mot lichterstein hahah
som sagt va, nackskott på lagerbäck! var själv på samma krog som zlatan &co igår! dom drack inte utan åt lite & hade trevligt bara.
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Caliber P21 Men de är ju de jag säger. De var för hårda regler. Men jag tycker ändå det är ett rätt realistisk regel och beslut av Lagerbäck som sagt klart och tydligt att dom inte får vara ute efter 23. Att dom inte får pissa efter 19 är ju inte så realistiskt. Min slutsats är alltså att det var en väldigt hård regel, men att Chippen, Mellberg och Zlatan borde accepterat de.
Tror nästan zlatan kommer tacka nej till spel nu, kanske mellberg också, han börjar ju bli med åren nu...
Regler är regler men det här är larvigt. Avgå Lagerbäck! Vad fan har han lyckats med? Förutom att ta sig vidare från gruppspelet två vm?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Givetvis är det ostrategiskt av Lagerbäck att försöka visa stake vid helt fel tillfälle och helt fel tid med tanke på vad landslaget i dagsläget presterar. Dock hör jag till den kategorin som i egenskap av AIK vet hur stor skada sena utekvällar och loj inställning kan göra.Hade tydliga riktlinjer framförts i ett tidigt skede av dessa ryggradslösa män som leder landslaget skulle detta aldrig inträffad. Bra att det reageras,att representera landslaget är en ära och en uppgift som bör tas med stor heder och vördnad.Man följer utsatta regler oavsett om det gäller att komma i säng tidigt,att inte dricka eller att uppträda med en viss typ av förhållningssätt mot sin publika omgivning. Katastrofalt å andra sidan att en skitnödig Lagerbäck pissar ut tändvätska i media för att visa att han minsann har pli på laget i en situation då detta är det sista som behövs.
neh jag är inte nöjd alls med lagerbäck, sverige skall ta sig vidare det har dom spelare som klarar, det svåra är att ta sig vidare långt i vm/em det gör sverige aldrig förutom 94,a då..neh AVGÅ lagerbäck
skratta på, min åsikt!
hmm... du har dina åsiker
Är Antonsson fortfarande skadad? fatt annars blir det ju kalle - Hansson som mittlås. asså bajs.
nu lär det komma ännu fler och se matchen
Jag undrar vad som hände egentligen. Personligen tror jag på att landslaget kör på en nystart och är trött på divalater. Ljungberg som kapten har antagligen haft stort inflytande. En person berättade för mig om en träning han bevittnade inför landskampen mot Chile innan VM. In kommer tre proppmätta spelare och sätter sig mot en vägg som om de vore kungar. Det var Henke, Zlatan och Mellberg. Den enda som möjligen kunnat ha rätt till det var väl Henke, men inte med VM-facitet i hand. Som Slappet säger, så är det illa timat (och jävligt sent!) av Lagerbäck att agera så här nu. Men bättre sent än aldrig eller...? Men spelarna har blivit för diviga och tar sig för stora friheter. Det märks på resultaten. Vart är engagemanget? Utöver "nån annan får fixa det"? Jag skäms när landslaget spelar nu. Ett fåtal gör bra ifrån sig, men inte alla. Det håller. Vilka spelare har vi "förlorat" nu? Zlatan: Han har varit ganska dålig i både klubblag som landslag länge nu. För divig, och kan han inte ta den här petningen har han inte i landslaget att göra. Jag tror dock det löser ganska snabbt. Bra markering att visa att Lagerbäck inte är rädd för att våga peta en storstjärna. Även om det bara är mot Lichentstein. Mellberg: Är i bra form nu, och det var tråkigt för honom. Han är ändå f d kapten och borde ta mer ansvar än så här. Borde veta bättre. Jag gillar ju Mellberg egentligen, för fightern han var för några år sedan. Chippen: Maken till större wannabestjärna har sällan skådats. Killen är en inflyttad stockholmare ut i fingerspetsarna. Försöker vara så cool men misslyckas hela tiden. Varför? För att han inte är så bra. Han gjorde ett par överstegsfinter för två år sen, men det räcker inte. Han har inte utstrålningen som krävs, han är ingen superstjärna. Det räcker inte heller att hänga med Zlatan och spegla sig i den glansen. Ser ingen förlust i om någon av dessa skulle tacka nej i framtiden. Ingen spelare är större eller viktigare än laget. Kollektivet står sig alltid starkare än individen. Men som sagt, avstängningen har nog sin grund i nåt mycket större än att de smet ut efter läggdags. Antagligen splittringarna där vissa tror sig vara mer än andra.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
finns ingen chans att han skickar hem zlatan eller mellberg.. ni får se att dom kommer spela.
Evolution P22 Håller med dig helt och hållet om de tre spelarna & att han vågar peta storstjärnorna (och Chippen), kunde inte säga det bättre själv. Är dock fortfarande en av de som tycker att Lagerbäck ska avgå. Visst, han tog oss till 4 slutspel men i mina ögon är det ingen större bedrift när man ser på motståndet. Jag vill ha en nystart helt och hållet i landslaget, ledare samt spelare. Nu i dagsläget är det ju perfekt för en liten öppning för de yngre, Lichentstein ska vi kunna vinna över utan Mellberg, Chippen och Zlatan. Så nu är det bara att hoppas att Lagerbäck VÅGAR satsa ungt nu på onsdag! Finns nog en hel del unga, bra spelare på bänken som skulle kunna ta chansen om Lagerbäck vågade!
Förlorar vi mot Lichtenstein så är det en katastrof och största skandalen i svensk fotbolls historia men det kommer vi självklart inte göra, vi vinner utan målvakt mot dem. Tycker det är skönt att vi får testa lite nytt folk och nya varianter, dock måste vi vinna stort för att inte tappa målskillnad mot Spanien och Danmark.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
trist att anton är skadad, annars vore läckert att se honom & kalle som mittlås! gamla goda ängla tider! =)
Då skulle jag spela på Lichtenstein :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
intressant om sverige förlorar nu :S
SKU - SKU - SKULASON!
Efter en natts funderingar så har jag lugnat ner mig lite efter gårdagens inlägg. Det är bra osjysst av Lagerbäck att inte svara på medias frågor så svenska folket får reda på vad som har hänt. Den här tysta muren som har inletts leder bara till massor av spekulationer och ytterst dåligt PR för landslaget. Jag är både för och emot Lagerbäcks beslut, för jag tror han har mer kött på benen för att kicka för en sen utekväll. Hoppas att vi får reda på lite mer och jag tror inte Sverige får några som helst problem mot Litchenstien.
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
om man nu läser aftonbladet lite idag, så är det ju de här tre spelarna som är i sin egen "grupp" och ibland skapar trubbel och dålig stämning dessutom, vilket verkar stämma om man följt landslaget, östlund hörde ju med här också när han var med. Ledningen kanske bara var trött på dem nu.
Tycker det är skönt att vi får testa lite nytt folk och nya varianter, dock måste vi vinna stort för att inte tappa målskillnad mot Spanien och Danmark. Yeah, right. Lars L testa nya varianter och nytt folk...NOT. Han har redan ringt in Teddy Lucic för Mellberg och Allbäck är given istället för Zlatan. Chippen var redan reserv pga en 35-årig allsvensk högermittfältare. Det här blir hans chans att visa att det är de gamla man ska satsa på. Blir Zlatans bojkott permanent så ringer man vill till Henke igen.
www.plaingold.com
Regler är regler. Jag tycker det är rätt. Skulle det sen hända att trion inte vill ställa upp för landslaget i framtiden så kan de dra åt helvete och söka nytt medborgarskap i de länder de bor i. För det är inte för Lagerbäcks räkning de spelar i landslaget, utan för svenska folket. Sviker de folket så kan de dra åt helevte.
Viruz_ bra där, simon bank skriver det klockrent idag (händer inte ofta).
Ställer mig jävligt skeptisk, vad exakt vill han markera? Om det nu blir en bojkott av samtliga dessa tre så spelar inte Sverige EM 2008, det har jag iofs trott hela tiden. Man (läs jag) vill ju aldrig se spelare i MFF ute och svira dagarna innan match, men det här verkar inte varit något svirande och vi skall som sagt möta Liechtenstein. Nä detta ser ut att bli en sista nådastöt för "Lasse" och vi kan kanske snart få den förbundskapten nationen förtjänar, det är inte denna tråkmåns iaf..
Helt pixad
sen är det lite trist att dom inte kan få gå ut & fira (utan alkohol) Mellbergs födelsedag utan att bli utkastade från landslaget.
nu kommer sverige torska med två ex ösare på topp ;P
vilket helvete det kommer bli för jantelagslasse om sverige skulle torska imorrn.
SKU - SKU - SKULASON!
Lucic, Ishizaki och Berglund ersätter