I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
JÄMO-bojkotta fotbolls vm!
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2006-04-06 16:05
Subdominant_ P17
Och om någon skulle be dig att ge upp rappen. Eller ställa in din största föreställning någonsin som garanterat skulle leda till otroligt bra möjligheter för dig och som sedan är något du alltid drömt om. Skulle du gett upp det för att vissa vill visa en ståndpunkt mot prostitution. Trots att det egentligen inte kommer göra någon skillnad och på alla andra delar av samhället så bojkottar man inte detta landet?
Och jo! Även om det inte skulle ändra på så mkt skulle jag offra det för att visa att jag är emot..
Men ja. Ofta att du skulle.
pellepotter P17
Ja visst. Men eftersom det är den lagliga prostitutionen som vi pratar om, o jag tvivlar starkt på att barn anställs på lagliga bordeller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Puserb P44
2006-04-07 16:07
Jag? Trångsynt?
Vad som behöver göras är att ta bort skuldkänslorna från sex, få bort det smutsiga som härstammar från årtusenden av kristen förnekelse av den mänskliga sexualiteten. Då skulle ingen behöva göra det olagligt, alla skulle acceptera att alla har en sexdrift, och att vissa behöver betala för att få det dom inte får annars. Precis som med vilket annat behov som helst. Prostituerade skulle inte ses som smutsiga och utnyttjade, utan som välgörare. Det skulle inte behöva vara olagligt, och ingen skulle bli ett offer för trafficking.
Nja, jag håller fortfarande på att du är trångsynt.
Sittin sideways...
Puserb P44
2006-04-07 16:19
Jag har empati, allt du snackar om går inte hand i hand med det du tycker. Ingen säger att sex är fult, visst, men alla tycker det innerst inne.
Vad är det som gör just sex så otroligt fult att sälja?
Sittin sideways...
Puserb P44
2006-04-07 16:30
Det finns den sidan också, att folk tycker det är för fint... det är varken fint eller fult, det är bara sex! Kom över det.
Sittin sideways...
Dahla P39
2006-04-07 17:21
HAHAHA!
"Svenska fotbollsspelare tror inte att JämO Claes Borgströms vm-bojkott hjälper mot den tyska prostitutionen.
Och fotbollsexperten Peter Antoine är rasande:
- Han ska inte lägga sig i en tysk livsstil."
"JämO:s största kritiker är kanske fotbollsexperten Peter Antoine:
- Han ska tamejfan inte blanda sig i saker han inte förstår, säger Peter Antoine.
Peter Antoine tycker att bordeller är bra:
- Jag är emot de som bor i husvagnar eller går på gatan, men är det organiserat gör de sin nytta mot män som helt enkelt inte har någon annan möjlighet, säger han."
Subdominant_
2006-04-07 17:45
Lynguistic P20
vi verkar vara väldigt olika! jag känner mig inte ens konfronterad av frågan, svaret är solklart: ja.
Puserb P44
2006-04-07 18:11
Tobbelito: Vilka 99 %? Är du galen? Ni lägger allt för mycket vikt vid sex. Jag säger inte att det inte är en sak som kan vara väldigt fint, men det måste inte alltid vara så bara för att ni säger det. Varför ska du, och dom "99" % lägga er i vad andra ska göra?
Sittin sideways...
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»