mm då blir det fart tror inte juve kommer hänga med i kontringarna.. längtar redan till returen come on gunners!!!!!
alla förutom buffon,thuram,zambrotta eventuellt cannavaro spelade som ett korpgäng. Delle Alpi är vårt hem och borta matcher suger mkt jag hört idag.. Forza JUVE vad som än händer FORZA JUVE
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Kommer inte bli nån fortsättning av förnedringen, möjligen kan Arsenal gå vidare men lita på att Juve kommer pressa på som fan. Arsenal får lita till Henry på topp igen som kommer lämnas nästintill helt ensam (lyckades iofs. bra på Bernabeu)
det e inte bara henry som juve får se upp med hela laget e bra på att kontra så juve får passa sig
Så det är ingen idé att pressa vad ska dom göra då?
Men Arsenal kommer knappast ha lika mycket folk med sig i anfallen som dom hade idag, matchen kommer likna den i Madrid då Henry i stort sett var helt ensam däruppe ibland med hjälp av Reyes och resten av matchen gick åt att försvara sig. Såklart Juve ska pressa med mycket folk i straffområdet då trillar en boll in till slut.
Överklassbarn P1: Din jävla pajas. Hur längesen var det du hade "Juventus" i din forumsignatur?
Vem är du, tjänsteman?
Skönt att Arsenal vann. Hoppas bara dem går vidare så jag slipper världens tråkigaste fotboll.
cva ?
emiliano e inte mycket juve kan göra dom får chansa o hoppas att buffon e ännu bättre än idag för släpper dom in ett mål o då e det ännu mer kört
Ital_roots: Deras utespelare bör prestera mycket bättre, Buffon kommer inte ställas på mycket prov tror jag.
som sagt henry kommer få mycket ytor o då hänger inte cannavaro eller thuram med
Ja fast så enkelt är det inte han kommer bli hårt markerad, men som sagt det är Arsenals chans att avgöra definivt att Henry gör nåt magiskt på egen hand som han minst sagt är kapabel till. Men Juve kommer inte göra en lika dålig match på hemmaplan.
Redaktionschef
2006-03-28 23:43
Arsenal vann helt rättvist, Juventus skämde ut sig mot slutet med alla efterslängar. Tycker Camoranesi (eller hur det nu stavas) skulle ha haft ett till gult kort också för en eftersläng. Hade en polare som var på plats, stort Arsenal-fan, typ andra matchen han ser med dom i hela sitt liv på plats... snacka om att välja rätt match.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
nej det får man hoppas för deras skull så dom får lite heder i behåll men som sagt det e inte bara henry som kan hitta på nåt dom får även se upp med hleb reyes fabregas eboue o ljungberg Nån som vet när cole beräknas va tillbaka?
Juvetus, italien, zlatan har skämt ut sig. Juventus förlitade sig på taktiska italienska piss-spelet men misslyckades. Arsenal spelade fotboll istället och se hur det sluta. 2-0 Arsenal mot final!
Skulle inte förvåna mig alls om Juve skulle slå ut Arsenal ändå.
ska mycket till om arsenal släpper detta tror dessutom att dom vinner på del alpi jag kommer sova så jävla gott inatt hehe
Hahaha.. såååå UNDERBART!! Smutsigare lag än juventus får man ju leta efter! 2 brilljanta, smarta utvisningar tog man oxå.. Capello måste verkligen mysa nu efter matchen! Vilken härlig fotbollskväll, och tack EE för att du gör den ännu härligare haha!!
CAMPIONI!
Vackert ..
PS. Your cunt is in the sink
Inte en chans att dom vinner i Turin. Men jag hoppas att dom går vidare iaf.
emiliano vi får se alla sa att arsenal skulle torska mot real o få svårt mot juve på highbury o du har ju sett hur det gick arsenal har tokbra form o det kan man inte direkt säga om juve tror på seger på del alpi
EE .. haha min drömmar? kunde jag bry mig mindre om du är laziale eller inte?
CAMPIONI!
Vi spelar iaf med gott samvete.
CAMPIONI!
Vad som än hände då rättfärdigar inte juves smutsiga 90-tal?
CAMPIONI!
Hellre äckliga fans än inga alls. Men det är ju kul att veta att man titt som tätt fuskar till sig alla titlar.. synd att du som håller på juve, är så trångsynt och inte kan (inte vill?) se det.
CAMPIONI!
Underbart att se Juve förnedras, och Arsenal spelade riktigt underhållande, men jag tror att det är över för Gunners efter att de slagit ut Juve.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Precis när man tror att Engelsk fotboll är död på högsta nivån så slår Arsenal till. Det var inte väntat, men kul.
överskattade juve blev krossade på highbury, precis som förväntat. Inte en chans att dom vinner i Turin. Men jag hoppas att dom går vidare iaf. varför inte, tre av juves huvudspelare kan inte spela den matchen, och detsamma sa folk om real borta. arsenal kommer glänsa.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Nja, tror att de har en större chans att vinna mot Barca än Milan (som alltid tar sig långt i CL) och Lyon. Två lag som är stabila båda bakåt och framåt. Barca har bäst offensiv, men spelar Arsenal lika bra anfallsspel som de gjorde mot Juve så kommer det bli svårt för Barcas försvar, som inte är lika tryggt som man vill att det ska vara.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
ajaj, Fröjdfeldt gjorde en grym match, jag orkar inte bedöma några spelares insatser :) Arsenal - Juventus 1 Benfica - Barcelona X Matcherna satt i allafall, hade tre kuponger, nu blir det dock svårare. Inter & Milan måste vinna för att tipset ska gå in, ajajajaj tufffft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äckligt underhållande match, äckligt att se Juve tappa huvet, äckligt SJUKT att barca inte lyckas vinna med 10-0 som matchen BORDE ha slutat..Arsenal och Barca vidare från de två matcherna..och idag tror jag på Lyon!
•pave paradise•
Lyon saknar Juninho, det blir svårt.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
milan kommer spela sänder lyon ikväll.. samma sak kommer villareal göra med inter Roman kommer göra det avgörande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Precis när man tror att Engelsk fotboll är död på högsta nivån så slår Arsenal till. Det var inte väntat, men kul. Hm när spelade ens en engelsman sist för Arsenal? typ ett halvår sen eller nåt så himla pinsamt va..
har du glömt bort cole o campbell nu är båda skadadr men annars e ju dom ordinarie sen har arsenal ett par engelska talanger i laget som walcott gilbert smith garry bröderna hoyte muamba bara för att nämna några stycken men sen är engelska spelare mycket dyrare och wenger har ju som policy att inte köpa dyrt men engelska talanger finns det gott om i arsenal så vänta nåt år så e det nog mer engelsmänn i laget
Men fick Lehman ens röra bollen igår? .. elfenbens tvillingarna skyddade ju honom som om det var deras egna farsa.
mm där har han rätt men som sagt engelsmän i samma klass som srenals spelare e svindyra o många av arsenals "gammla" engelska talanger har floppat vi får hoppas att ett par av dom nya räcker hela vägen fram tror mycket på walcot gilbert muamba garry o smith
Franco din mamma håll käften, så buffon, del piero,camoranesi,cannavaro,chiellini,bal zaretti,giannichedda inte är italienare då eller sug av mig jävla idiot säg inte håll käft. O jo jag är jävligt medveten om att dom har 2 engelsmän som är ordinarie, men snälla gud, 2 engelsmän som är ordinarie 2 . Läs om vad du skrev snälla
Blister.. va snackar du om?
CAMPIONI!
Jag skiter fullständigt i vilken del av engelska kanalen folk kommer från. Arsenal har något stort på gång. Är så jäkla stolt idag. Trodde saknaden av Ljungberg skulle bli mycket större. Och Fabregas, som han dominerar. Vilken diamant Barcelona (tror jag det var han spelade lite i när han var ännu yngre) släppte där. Och lägg ner snacket om engelsmän i laget hit och dit. Det blir bara destruktivt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Skönt om man slipper tråkjuventus iaf. Redig fotbollslektion ifrån Arsenal!
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
räcker med ett mål för arsenal ( som dom kommer göra minst till 100%) då måste Juve göra 4 o de gör dom aldrig mot de grymma försvar !!! och de spelare som de har borta , hur ks adom klara sej ?
ROB
mkt bra, 90 min spelade, om bara vi kan spela lika bra som första matchen så har vi bra chans
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
höll fan på att börja grina igår, så dåliga var juventus och det erkänner jag. Dom verkade inte ha nån glöd eller anfallslust :S
Hojt!
FABREGAS! Oj oj ! Säger inget mera, namnet talar från och med igår för sig själv.
anal: För dom kommer inte gå för seger utan spela på resultatet.
arsenal kommer nog att bli riktigt stora om 1-3 säsonger, dom har ett ung och hungrig lag på gång tyvärr, skulle vara så skönt om juve kunde vända detta
Hojt!