Arsenal - Juventus
Imorgon smäller det. Kanske viktigaste matchen för Arsenal på mycket länge. Två svenskar på planen, Zlatan och domare Fröjdfeldt. Själv hoppas jag på Arsenal. Men jag tror Juventus erfarenhet avgör. 1-1 på Highburty, tyvärr. van Persie - Henry Reyes - Gilberto - Fabregas - Hleb Flamini - Touré - Senderos - Eboué Lehman Trolig startelva.
Mjaaau
hoppas verkligen och tror på juventus, dom ska rå hem det hära=) forza juve!
Hojt!
juventus - arsenal men mitt arsenalhjärta säger annat =)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
1-1 tror jag det blir, men det kommer bli tufft på borta plan.. Nedved är inte med har jag hört, det blir väll Mutu då?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
ljungberg e jätteosäker till start :( och bissen har nog inte tillräckligt med kött på benen, men visst hade de varit roligt =) hoppas dock att tiger kommer in o springer förbi juves tröga backar ;P
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
sjukt stor match..hoppas på bra spel å snygga mål ;)
Jag känner mig stor, stark och milslång/ Med tio ton på min skivstång/
eboue e i kanonform precis som lehmann o toure =) Jens Lehmann Manuel Almunia Robert Pires Gilberto Alexander Hleb Cesc Fabregas Abou Diaby Alexandre Song Theo Walcott <-------------- <3 :P Jose Antonio Reyes Robin van Persie Dennis Bergkamp Thierry Henry Philippe Senderos Kolo Toure Emmanuel Eboue Mathieu Flamini Johan Djourou truppen till imorrn =)
blir en grym match, arsenal tar det!
japp dom brukar börja kvart i..
Johan Djourou? who? Hoppas Theo Walcott kan få sin sämsta debut nånsin när han hoppar in mot Juve
Franco Tro mig,jag är inte juvenista (heter det verkligen så? såg konstigt ut när jag skrev det..) men håller ändå inte med om att dom spelar tråkigast. Risken finns väl att dom fegar imorgon dock,därav mitt inlägg.
Blastboy P17 alltid lika positiv när gunners ska spela ;) förresten e djourou en ivoriansk talang om du undra...
Johan Djourou Factfile Name Johan Djourou Born January 18, 1987 Ivory Coast men han reprenseterar schweiz
ok hoffa då e jag med. Highbury e väl alltid slutsålt
Ital_roots okokok och ja highbury e alltid slutsålt, de tar ju inte in så många
blir nog en kul match men räkna inte med arsenal vinst juve har förmodligen det bästa laget i världen defensivt lagt. på highburys lilla plätt är det inte svårt o stänga ytor. arsenal passar juve som bollen i handsken
Haha två Eskilstunagrabbar då! Peter Fröjdfelt som domare, han är niice och sen Bissen. Det blir kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vem fan e bissen
ja han har kommer aldrig få lira i alaget lika bra o sälja honom eller låna ut han
Jaha okej okej.. Men han har ingen A-lags rutin så ja han borde bli utlånad..
han har lirat nån match när skadeläget va som värst men han har inte kvaliten som krävs för ett topplag i pl
nu på eurosport arsenal - juve 2001 (tror jag) vinst med 3-1 då de skulle vara mumma med en likadan vinst ;)
Tror på 1-1, Lebben och Trez som målskyttar.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
3-1 igen till arsenal har jag sagt Juventus form är inte den bästa även fast det är en riktigt skickligt & bra lag. Arsenals form är bättre än på länge & fabregas i mitten kan bli jobbigt för ex Arsenal-spelaren Viera. vinst för the Gunners.
wot.
arsenal har en hel del skador, och ibra's formtopp kommer att stiga nu känner jag på mig:P
Hojt!
arsenal har varit grymt skadedrabbat hela säsongen men nu har backlinjen fått spela ihop sig nåra matcher o gjort det grymt bra och många spelare har riktigt bra form tex henry hleb o eboue come on gunners!!!
Har tippat 2-0 Arsenal. JUVE MERDA
maybe you might be more than just a one night lady<br>
Laguppställning Arsenal: Lehmann Eboue Touré Senderos Flamini Pires Cesc Gilberto Reyes Hleb Henry Juves: buffon-zebina-thuram-cannavaro-zambrotta -camoranesi-emerson-vieira-mutu-trez-zla tan
har tippat X.. Benfica - Barca 1a Arsenal - Juventus X Lyon - Milan 1a Inter - Villareal 1a pleaaase =)
tror o hoppas att Juve vinner, dom har större chans att vinna hela skiten , vilket inte Arsenal kan, därför hoppas jag på Juve 2-1 till juve blir det
Vad faan skrev jag nu?!
undrar om Vieira verkligen får ett så varmt välkommnande som alla skriver? Jag tror att han kommer att spela fult och få publiken imot sig! Spelar Reyes? Hans snabbhet kommer att behövas när varken Ljungberg eller Adebayor är med!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
har matchen börjat, såg precis något ztv, men det kanske var repris från nått gammalt?
i get more pussy then panty!
såg nu att att det var gamla bilder dom visade, men freddie var ju grym där.
i get more pussy then panty!
1-0 FABREGAS! HÅll i det här nu! ZLatan osynlig!
Mjaaau
fan hysen håller alltid på engelska lagen: JAAAAAA
faaan va skönt men henry borde tryckt in tvåan precis efter där
YES! pissjuve måste vara ute nu!
detta e att fiasko från Juves sida asså enligt mej.. så fort dom får kontroll över bollen på back linjen så skuter dom en långboll upp mot topparna som inte har en chans mot arsenals backlinje :S och juves mittfältare VAD HÅLLER DOM PÅ MED?? juve skämmer ut sej!! FORZA MILAN!!!
Hate it or Love it im Still nr one!
vilket oväntat rött kort caromanesi fick..... Arsenal dominerade!
Men lika glad är jag för det!
Förstår inte att efter 90 minuter att dom inte lär sig nånting under hela matchen, sämsta Juve insatsen under hela säsongen. Fyfan vilken dålig insats jag är DJUUUPT besviken, hoppas Milan får kuk i röven av Lyon imon då..
fan spelade dåligt idag asså.. riktigt dåligt.. och creds till arsenal som gjrode en riktigt bra match, men här stannar arsenals glädje, i turin så vänds allt
Fan vad ägda Juve blev, tyvärr..helt utspelade andra halvlek. Jag börjar fan tröttna på Zlatans uuuuuuurusla form..
http://www.myspace.com/dirtydonline
herrejävlar, blir ju för fan CL vinst i år om det här håller i sig !
joo ja fattar fan inte hur zlatan kan spela hela matchen, han är värdelös.. Juve och Del Piero säger jag bara..
Haha imorgon skall jag håna min kusin! Den första frågan blir väl, vad var det som hände egentligen? :)
Äh vadå, hela juve sög ju...Det fanns ju en anledning till att trez byttes ut och inte zlatten..fanns juves mittfält liksom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yes nu e det semin för arsenal ser inte hur det här laget ska släppa in två mål en helt kolockren insats från samtliga juve hade ingenting
Juve spelade kasst idag. Finns dock inte mycket kapello kunde göra, byta ut zlatan? vem skulle han byta in?
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
ja jag tror att det e gunners tur nu formen e på topp o nu börjar skadeläget se bättre ut