I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Arsenal - Middlesbrough, 7 - 0

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-01-17 10:44
Det fanns fan inga fans för chelsea utanför sin lilla hörna i london innan 2002, nu har massor med folk konverterat till att kalla sig chelseafans?

- Värsta jag hört.
dingrinn.blogspot.com

2006-01-17 11:43
krs-one
nej, dom kommer säkert inte köpa fler spelare....däremot spendera mer cash....
jaja, jag vet att det kanske var så du menade....men det återstår att se...dom kan mycket väl köpa ett par riktigt dyra spelare för att mer eller mindre ha på bänken...det har dom ju gjort tidigare så...

klart att folk blir förbannade för att man inte pallar att se chelsea som nya laget på "tronen", just eftersom dom tagit sig dit på det sättet dom gjort; att byta ut hela laget för hutlösa pengar under 2 år. När ska ni fatta det egentligen? Hade dom spenderat lika mycket som Arsenal, Utd och Pool (inte tillsammans) under samma tid och ändå vinna skulle alla ha enormt mycket mer respekt för dom...just face it.

wille har så dum jävla logik så jag inte ens orkar svara.

angående medgångssupportrar så är det ju faktiskt så att man ser och hör mycket fler chelseafans nu än förr....men det kan väl ha å göra med att dom var i princip ett medellag då och många supportrar inte visade sig...det är ju dock ungefär lika dåligt.

2006-01-17 14:52

Det fanns fan inga fans för chelsea utanför sin lilla hörna i london innan 2002, nu har massor med folk konverterat till att kalla sig chelseafans?

- Bästa jag hört.
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2006-01-17 16:19
Om du saknar han så mycket borde du veta hur hans namn stavas "Vieira" :).
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.

2006-01-17 19:23
sucker

vadå dum logik, vad spelar det dig för roll? har man pengarna och vill göra klart med spelaren snabbt innan andra klubbar blandar sig in i spelet e det väl bara bra? det rör ju ente roman speciellt i ryggen att dom lägger en 100 miljoner mer än spelarens värde så varför rör det dig så mycket!?

2006-01-17 23:49
Grejen med Chelsea å deras pengar är att det INTE är ett bra lag av tradition, som t ex andra storklubbar som jämt vunnit ligan eller kommit topp 3, gått till Champions Leauge osv osv...
Chelsea har jämt varit medelmåttiga...och nu snackar jag modern tid inte stenålder...
alltså flera skriver att alla andra klubbar köpt sin framgång, jag förstår inte vad som menas då riktigt, Arsenal med flera klubbar, har dom köpt sin framgång, nej det enda laget som gjort det är Chelsea, andra klubbar har genom framgång fått pengar.
Chelsea har genom pengar fått framgång.
är inte skillnaden tydlig, alla andra storklubbar har jämt varit bra, dom har inte köpt sin framgång...
Chelsea däremot har på 2 ynka jävla år köpt sin framgång på ett sätt som aldrig funnits tidigare...så mycket spelare, så höga priser... vad var chelsea innan det, en fa cup vinst för några år sen, några femteplatser i ligan....
Roman kunde lika gärna köpt Charlton, resultatet skulle bli det samma....
det är därför folk reagerar så starkt på skiten.
Sin-it-all since day one!

2006-01-18 01:30

my man sin-it-all satte spiken i kistan, som man brukar säga på svensk husmanskost... lusekoftor.
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2006-01-18 10:55
sin-it-all
Du tror Roman är den enda privata finansiären som pumpar in pengar i en fotbollsklubb? Så funkar det i de flesta klubbar.

är inte skillnaden tydlig, alla andra storklubbar har jämt varit bra, dom har inte köpt sin framgång...

- Du har inte direkt någon koll, eller hur?

infamous, du kan inte vara 21, ärligt?
dingrinn.blogspot.com

2006-01-18 11:07

trimmad P19

Jo, det är just det jag är, 21 år och använder whoa för att skratta och njuta av patetiska människor som du, som tar det mesta på blodigt allvar... Du måste verkligen vara 19... De ända du har att svara åt alla som säger att Chelsea här inne är ett skämt och köpt sin framgång inte har nån koll på fotboll... ÅÅÅÅH yttligare ett Chelsea fan som är så pass narrow-minded att han inte ser vad andra skriver... Om du hade kollat vad sin-it-all skrev, så skrev han att, av tradition är Chelsea inte ett topplag, som t.ex. Arsenal och Utd, utan att det lika gärna kunde varit Charlton som hade köpts av Roman, då hade resultatet som sagt varit nästan exakt samma...... Jävla stjärt, sluta skriva och påstå att ingen har koll....... I'M DONE WITH YOU!

2006-01-18 11:20

just de jag sa på slutet, im done with this topic helt enkelt...

2006-01-19 12:34
Nej klart han inte är den enda privata finansiären som pungar in med pengar i en klubb, men den enda på det sättet...som sagt hade inte han kommit hade Chelsea fortsatt som en medelmåttig klubb, kan du säga detsamma om något annat lag, nej ...
kunde lika gärna varit Charlton som sagt...
Sin-it-all since day one!

2006-01-25 19:31
WHO ARE YOU!! WHO ARE YOU!!

soooooooooooold to the usa, soooooooooooooold to the usa!!

kan inte bara ALLA här se på sina inlägg att de argumengterar FÖR sina favoritlag och MOT sina "motståndare", därför kommer denna diskussion ALDRIG bli objektiv och ni kommer aldrig komma någon vart alls. så jäkla o ni alla är.

mångas förmåga att diskutera på whoa får mig att känna att man borde göra ett test om man får vara medlem här. folk verkar ju mer vara 12 än över 20.

2006-01-26 06:39
Jag älskade Chelsea, tills ryssjävlen kom och förstörde hela min vackra familj. Jag har nu konverterat till en bättre religion, Everton FC
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-26 16:40
klart du älskade chelsea, det är ju inget fel med att byta lag då och då... :S