haha AIK....uddlösa ;) rättvis seger för peking!
fan vad skönt om peking går upp så man kan se DIF på parken nästa år
DIF!
vi älskar er ändå..
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
fan va skönt att IFK vann över Aik med 2-0! Äntligen satte IFK råttorna på plats, stackars aik supportrar som dundrade in i vår vackra stad och trodde att dom ägde oss och pissade överallt och svinade ner allmänt och så krävdes det bara två mål från vårt stolta lag för att skicka hem dessa kretiner med svansen mellan benen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gnaget i tvåan 2006!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
undrar om IFK norrköping kommer hålla den här klassen eller va man ska säga... ja har iofs noll koll på fotboll men de vore soft om ifk vann eftersom man bor i norrköping, och snart även granne med idrottsparken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jääävla skit... Ähh orka klaga 2 matcher in i serien ffs! DIF spelar också piss nu. Blir seriöst lack på de fega krypen som inte visar sig på Råsunda på söndag. De va väll inte så svårt att lista att vi kunde torska borta mot ett favorit tippat Norrköping, när vi lirat 2 riktiga matcher med ett helt nytt spelsystem. Adde saknades, Östlundh skulle ha lirat def, Adreas E skulle lirat offensiv mitt (FRÅN START ) och Hoch skulle ha börjat på bänken. O framförallt VAD FAN GÖR RUBARTH PÅ TOPP??? Stå upp för AIK och gå på matchen på söndag, GÅ PÅ ALLA MATCHER , iaf hemma.
kom just hem o e besviken över resultatet men samtidigt glad över den trevliga resan :) btw.va fan gör rubarth på topp? btw2.ni som satt hemma o kollade, skulle inte Rubarth ha fått straff strax innan Ifk's 1-0mål?
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Nyss hemkommen, förfrusen och ruggigt seg. Vilken värdelös dag. Vart var Lukie? Vart tog Alexslappet vägen?
Allmänna Idrottsklubben
jag e så jävla otroligt jävla förbannad vad gör mitt aik i superettan & hur fan kan de förlora mot peking!
wot.
jävla skit match och varför ska det avslutas med aik fans som bråkar med varandra? fan.-..man var så jävla taggad innan...
yeah o sånt fan...
vilka stekare det var vid harrys haha
DIF!
Webmaster
2005-04-27 12:16
Fett att Rubarth kunde hålla sig nästan 25 minuter innan han tog dagens gula kort. Vi är helt klart på rätt väg! Eh.
hogski P22 du måste vara en sann fotbollsälskare som redan efter två omgångar kläcker ur dig detta... lösnäsa och clownskor - P A J A S!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
ang matchen så är det inte mycket att säga... vi spelar uselt. ang staden peking... lika tråkig som vanligt.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
hogski P22 "Efter två omgångar i.... vart då?.... ojsan, superettan... " bär du fortfarande blöja? vad jag menade fotbollsälskare var att du inte verkar vara allt för insatt i sporten fotboll. jag skyller varken på spelsystem eller Adde, tycker personligen att han blev alldeles för upphåsad efter degerfors matchen. att vilka allsvenska lags juniorer skulle slå degerfors är befängt, eller du kanske rent utav är så dum att du själv tror på detta?
-----------Adde--------Marklund/Arash... ....... -----Rubarth----Östlundh-----A. Eriksson-----Moström-----Haynes ---------Karlsson-----------Carlsson/Tje rna---------------Arvhage --------------------------------Örlund-- --------------------------------- Möjlig startelva?
hogski P22 bara så du vet är aiks juniorer svenska mästare!!!!!
synd, peking var inte bättre rent spelmässigt, iaf inte det jag såg (missade första 20 för jag var o spydde >_<). De fick ett mål på en frispark och det andra när vi försöker pressa i slutet. Vi borde haft en straff. Ut med rubarth!! (på kanten!)
Tidig seriefinal månne? hahahaha! smaka på superettans ångest hoppas den håller kvar er 4-5 år till så ni kommer ner på jorden och inser att ni är en skitklubb.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
www.nt.se så såg det ut i norrköping ett tag innan matchen
saaaru..
sluta knäll på peking, som tråkig pisstad, och sluta klämma ur er korkade saker som om ifk inte var det bättre laget. AIK var ju totalt uddlösa..såg ju bara fånigt ut när anfallarna sprang omkring på plan...nä ni gnagare borde börja gnaga på hur dåliga ert lag spelade istället för o skylla på oss, som gjorde vad som behövdes för o sänka er. inte mer.
Jag var där med en korv i högsta hugg. Lovar! Krädd: Internbox. Skitlag: Vi. Skönaste bussen: The Sol Invictus. Lättare matcher väntar nu, tar mig själv snart lyxen att börja kräva målkalas. Gnaget, jag vill upp i år.
salan: Jag drack Newcastle igår. Bara för din skull. Lovar!
På www.solinvictus.se finns bilder! Så jävla ruttna. Laget alltså. Bilderna är fina.
Javisst ja, icke att förglömma! jag blev sparkad i magen av nån (YB?) iklädd camo jacka nere vid bråket när jag bad han lugna ner sig. vaaafan liksom
QanA P19 nej, YB fanns inte representerade iklädda camo-jackor, och nej, inte FB heller... Däremot var det en snubbe iklädd camo-jacka, rätt överförfriskad efter att ha halsat alldeles för mycket kir utanför idrottsplatsen... han blev dock vänligt men bestämt tillrättavisad dryga 7 minuter in på andra halvlek. bråket handlade om i princip ingenting...förutom de snubbar iförda lösnäsor och clownskor som trodde de ägde det mesta. AIK i tvåan, vänligt men bestämt. Heja AIK!
haha hogski, patetisk... var ni förlustfria under era år i supertettan? näe just det, så knip mun... matchen då... ja vet inte va man ska säga, rätt så uddlöst framåt håller ja me om, där måste vi bättra oss totalt, men inte fan kommer vi att göra det me Rubarth på topp.. han ska spela ute på kanten mittfältet.. e verkligen inte orolig, väsby unïted ska krossas härnäst!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hur länge släpper de inte folk på råsunda? ska vara på ölandsgatan på en jobbintervju som kan hålla på fram tills 16 ...
jag vet, men om jag inte får ett jobb kan jag ju inte följa med på bortamatcher för att jag inte har några pengar .. går åt båda hållen :p
Ryktas om att salan har en förkärlek till Argentina när han står och trängs i insläppskön... Qana De släpper in helatiden(förutsatt att du ahr säsongskort elelr biljett). Den gången jag kom sent till en match(AIK-HeIF 3-2 00?) så fick jag gå in på östra och där fick jag sitta också.
Ganska värt att sitta faktiskt. För oss gamlingar med sega ben... :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Jag blir arg när jag inte får mina Newcastle Brown!
Allmänna Idrottsklubben