Norrköping-AIK 26/4
Nu är premiären avklarad och Peking står på tur. Norrköping var tydligen överlägsna i sin premiär mot Öster i Växjö. 2-1 till Peking blev det, men de hade bud på fler mål. Andreas Alm gjorde ett av målen. Enligt nån IFK-nisse väntas minst 10 000 åskådare till matchen. Mycket publik alltså och två lag som gick segrande ur sina respektive premiärer. Tidig seriefinal månne? Vi gnagare har hela Norra läktaren. 5 000 platser, ett par tusen ståplats och några tusen sittplatser. I skrivande stund är det 7-8 bussar fyllda med gnagare. Matchen mot Peking går av stapeln tisdag 26 april kl 19:00. Till Norrköping kan du ta dig med supporterbussar (www.blackarmy.se eller www.supporterklubben.com ) för bara en dryg hundralapp. Att åka hem med bil tar ungefär två timmar, således kommer du hem i hyfsad tid även i fall du ska upp och jobba dagen efter. Vad hindrar dig? Åk till Peking!
tror norrköping vinner med 2-1..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
självfallet e man en av dom som ska dit.. inget snack! tre poäng o vi får se till att gamle Almen inte kommer förbi alltför lätt..
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BA buss och 3 poäng! chalala blir nog en trevlig match, 1-2
peking kommer krossa er ;) ahh de lär nog bli en fet match...så långt kvar bara :/
Webmaster
2005-04-20 00:31
Upp till bevis! Inget annat än 3 pinnar är ens i närheten av att vara okay.
Har hört rykten om tåg för 75 spänn. Låter skönt.
Sista minuten ligger runt 75:-. Så mycket värdare än svettiga bussar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Två sopgäng som kommer stanna kvar i Div.1 under lååååååång tid. 0-0 pga okreativitet och okunnighet till att vinna.
Blir nog att vara sjuk från jobbet alt köra en vit liten lögn. AIK - DE PUTA MADRE
Vår Del Av Stan
Webmaster
2005-04-20 13:35
Vore hett att styra upp en tripp. Tror de tkan funka med jobbet. Måste kolla upp lite grejer.
Ska man hoppas på Marcus Karlsson (heter han så?? menar iaf stekarn i blond page) istället för Per Karlsson på v-backsplatsen? Hoppas så. Rubarth får även gärna glida ner som yttermittfältare. I övrigt tror jag på 4.000 gnagare på plats, cirka 6 öl, och Sveriges skönaste dubbeldäckare. PEKING AWAY - FECKING LUVV IT!
Inte långt kvar nu, 12 bussar minst som rullar ner mot norrköping på tisdag, det kommer bli grym, man har missat dessa resor.
det också! glöm inte bort att BA är sveriges farligaste klack, varning på stan peking! tre poäng boateng, vi ska kravalla!
Dräggen i BA?! Vafalls, vad skulle jonas säga? :| Finns det farligare julgranar i Sverige tro? - Inte enligt Peking! OBS! OBS! jag har kommit på en ramsa som vi ska köra där nere, GLÖM INTE VART NI SÅG DEN FÖRST! "Norrköping, vilket pack, Jävla bönder, Ingen klack" Om och om igen! (ja, jag är ett geni, tack!)
75kr för tåg? gäller det enbart för ena resan? om man låser in sig på toalleten klarar man att åka utan att betala då? annars blir det till att åka bil, bara några grejjer som måste styras. 3pinnar till AIK är ett måste, även om jag är skeptiskt.
jag gillar små russinkukar
Alkoholen flödar inför mötet IFK Norrköping-AIK på tisdag. Stockholmslagets supportrar erbjuds billig öl på Harrys och lokalen är abonnerad av ”Gnagets” fans. Dom säkerhetsansvariga i IFK-styrelsen är frustrerade över det faktum att supportrar erbjuds så billig öl. – Ja, det är frustrerande, säger Eva Åberg i IFK:s styrelse. http://www.folkbladet.se/ Ja, jävlar!
Allmänna Idrottsklubben
Det intressant är att IFK Norrköping sen väljer att öppna öltält utanför den norra läktaren där bortasupportrarna håller till...=) S-I Trodde alla var redo för lite svengelska vid det här laget.
3-1 till Peking. You have my word on that.
Peking kommer krossa gnaget. 7-0! Remember my words..
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
Hoppas på att kineserna tar detta, så man slipper alla kaxiga gnagare sen
DIF!
bob Det finns många kaxiga gnagare där i Norrköping, va?
Allmänna Idrottsklubben
ingen som har en plats över i bilen?
Vår Del Av Stan
Tror på en förvånansvärt enkel seger för AIK. 0-2 efter dubbla kassar från Daniello Hochi. I övrigt blir det en trevlig dag med fint väder,mycket alkohol och kanske en eller annan Stockholmssugen landsortsdonna.
IFK vinner med 3-1. 7500 biljetter är redan sålda, så det kommer bli riktigt roligt.
////
fan va man längtar då...IFK - 4 AIK - 2
Martini, min vän... På tisdag blir det fest, och inte blir det heller sämre av att spelet lossnar och vinsten blir lika klar som den molnfria himlen. Yes, fucking yes!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MÖRDA IFK! FORZA GNAGET LA GNAGET ALÈ
JOCKE ME KNIVEN KOMMER!! FABBE Å KALLE TE O TOR!!!
bussplats fixad och våra grabbar tar hem detta med 1-0 (tråkigt resultat med så kmr det iaf bli, kom ihåg vart ni såg det först ;) )
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Imorgon bär det av. Awayteam. Hata Göteborg!
tågticket kirrad. Heldag i nkpg med vandalism, alkolism samt huliganism. ryggen bastards on tour!!!!
Vår Del Av Stan
BA Buss och en massa öl o musik! 3 poäng boateng!
fitta det är inte sant?!?!?!?!? har dragit på mej fetaste halsontet kan typ inte svälja :/ men klart jag följer med iaf men känns ju inte så kul att inte kunna skrika för fullt :'(
Alla har HIV i Bergshamra! Lllllove it.
Allmänna Idrottsklubben
tror ni på allvar att AIK kommer slå IFK? :P
Som fan, peking kommer inte veta vad som slog ner i stan innan det är över. sätter fortfarande mina pengar på 0-2 alt. 1-2 till gnaget.
STÖD AIK!!! Salan kan börja springa.
S-I P22 hehe jag som snarare tänkte dricka mer :P
ja e taggad som fan! sitter o pumpar aiklåtar o dricker kaffe :D
LOVE IT
Allmänna Idrottsklubben
nu åker jag. årets första bortamatch. kämpa aik.
wot.
hehe aik supportrar hade varit här (norrköping) natten innan och slagit sönder peking fanz "klubb hus" hahaha
saaaru..
nej en pub där peking fans brukar hålla till... gärningsmännen greps av polisen och hade basebolls trän o rånarluva på sig...
Webmaster
2005-04-26 18:45
Gör stordåd nu för helvete. Upp till bevis! Laddddddddddddddddddddddddd! Var utomlands vid första mathen och fick inte den där riktiga känslan men nu jävlar... Brittisk uppladdning. What do you mean routine check? I didn’t take this route to be checked. Svante Samuelsson gör hattrick för Gnaget jag sväääär!
ja kan faktiskt erkänan att gnagarna hade bra drag vid Harrys idag, det lär blir en rolig match med 8500 biljetter sålda imorrse
DIF!
DirtY_ P23 va där för jag gjorde klubb hus inom cituations teckan=)
saaaru..
mm men varför gjorde du det då? när det var helt fel?
DIF!
för jag va inte säker på va det va.. så jävla upp ätna aik blev, 2-0 till IFK IFK IFK IFK!!!
saaaru..