I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

whoa fc vs nitwits

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-02-13 21:44
inferno P18
Om ni ska göra mycke pyro så kommer jag gärna jag o mina polare o hjälper till. Vi är pyromaner...
Min bild är... för mycket naket kanske?

2005-02-14 01:24
Philly_wr87

Vi spelade i stockholms södra serie.. vi blev placerade att spela våra matcher där av Korpen.

Ja, det är grusplanen vid skolan.

inferno

det blir ett jäkla jobb att försöka få grus att brinna.. vi sanckar 11-manna-plan här.. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-14 01:24
inferno

Vi har en hemlig reservplan ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-14 10:15
philly-> Du kanske inte såg att det inte blir någon läktarfest pga. att klubben bortprioriterar supportrarna...

Da_Mastah-> Vi eldar upp alla planer i sthlms-området...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2005-02-14 10:30
inferno P18
Elda upp en grusplan tycker jag verkar vara ganska mycket pyro...

2005-02-14 12:09
inferno

jadu.. vad ska jag säga? lycka till? :P

2005-02-14 12:28
vi kommer äta dem med hull o hår

2005-02-14 15:54
vi ser helst att de pyrotekniska dettaljerna hålls till ett minimum för att undvika våldsamheter.

2005-02-14 15:59
och angående datumet: inte för att jag känner att vi måste förklara oss på den punkten men jag gör det ändå. då folk eventuellt är ute och rumlar den 1-a vill vi ge dem chansen att ta igen sig den 2-a. eftersom detta inte är landslagshockey så fördömer vi inte krogbesök dagarna innan match.
så länge det inte begås några våldtäkter spelar man som vanligt.

2005-02-14 22:45
Rnesto-> Har man en match på lördagen rumlar man inte på fredagen simple as that... Det handlar om sunt förnuft...
fö. så funderar ajg på att komma och elda massor och kasta allt på plan och gå hem igen sen för att jävlas...

WU PYROMANIACS!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2005-02-14 23:01
inferno

jag måste rumla runt på fredagen, för jag fyller 20..

du är välkommen att förstöra, men rätt som det är så kanske vi inte spelar där ;)

2005-02-14 23:15
Da_mastah-> du ska inte ta några öl... vi vet hur det slutar då... du rille och zacke dunkar på nån whoa-bitch alla tre och får kicken...

2005-02-14 23:20
inferno

hahaha.. ja, man vet ju aldrig ;)

2005-02-14 23:26
Lördaglördaglööööördag

2005-02-14 23:40
inferno

tyvärr.. det blir söndag..
varför vill du så gärna ha det på en lördag?

2005-02-14 23:42
för att lördagar är bra dagar...

och för att jag inte kan på söndagar

2005-02-15 00:59
inferno

varför inte det då?
öla på lördagen? ;)

2005-02-15 11:09
Det är ju det vi ska göra... på matchen...

DROGER OCH SPORT - HÖR VISST IHOP!

2005-02-15 11:20
JA vi ska fan spela på lördag. jag ska bärsa innan matchen å palla bärsa en söndag

2005-02-15 11:43
matchen är på söndagen den 3:e april!
ska ni bärsa i samband med matchen så får ni väl skita i skolan på måndagen om ni är för mesiga för att palla den ;)

2005-02-16 09:58
Säger han som tillsammans med Rnesto körade ut: "Neh vi ska kankse dricka lite xider på fredagen för jag fyller 12 så det går nog inte att spela på lördagen för vi kanske är lite trötta..."

2005-02-16 10:08
inferno P18: hehe du e riktigt besviken va ? =))

2005-02-16 11:41
Men seriöst nu.. Vi har bestämt söndag.
Sen om det gör folk besvikna, synd.

jag orkar inte diskutera vilken dag längre. jag lämnar den diskussionen nu.

2005-02-16 12:42
Rnesto-> väldigt...

Da_mastah-> lugna ner dig ett par hekto... ;)

2005-02-17 19:53
hur ser det ut på spelarfronten? blir det originalgänget?

2005-02-17 20:13
Tyvärr inte... dom har alla blivit brevbombade och hotade... De har alla berättat att de vill hellre spela på lördag, för det va trots allt en bättre dag hävdar dom...

Hm... konstigt det där...

2005-02-17 20:37
Rnesto

Som det ser ut nu så..
håller på att få tag i tre personer som inte har whoa som spelade med oss.. jobbigt när man inte har någonting alls att gå på.. ljusblås polare iof.. han får fixa det.. :P

2005-02-17 22:12
inferno P18: dags att gå vidare med livet nu känns det som ?

Da_Mastah P19: låter bra det.

vi kommer ha en del ändringar men i stort sett är det samma lag. ville bara kolla så det inte var ett helt nytt lag man möter.

2005-02-17 22:42
Aldrig

2005-02-23 16:38
nu börjar jag allvarligt oroa mig för att det kommer vara snöigt eller geggigt på matchdagen. jävla väder asså.

2005-02-23 17:44
Så går det... hade ni valt lördag had gud varit på eran sida...

Vodoo funkar uppenbarligen trots allt...

2005-02-24 01:42
Rnesto

ta det lungt..
det är ändå 38 dagar kvar..

2005-03-31 19:48
Matchdag närmar sig!
ok nu äre inga 38 dagar utan bara 2. Är det nån som har nå pejjl på planen, typ om den är hyfsat snöfri? finns det eventuella kids som man behöver mota bort?

2005-03-31 20:16
Rnesto P18
var ska ni spela? långbro? ja kanske kan glida förbi o kolla imorrn om ja får spela... :P

2005-03-31 21:33
Philly_wr87: hehe jag tror nog da_mastah har fullt men ska jag vara ärlig så behöver vi nog en extra spelare. om du känner för det så kan du halka ner till planen halv 4 på söndag, kan inte garantera att du får spela men förmodligen finns det nån plats över.
långbro var det nog ja.

2005-03-31 22:23
Jag är sjuk like a maddafakka. Hoppas fan att jag kan spela. Så som läget är nu säger whoa FC's doktor att jag inte kan spela mer än en halvlek.

Och jag kommer supa på lördagen också, får se om det förrvärrar eller förbättrar.
..

2005-03-31 22:26
-Zakramento- P19: har du inte lärt dig nånting av hockyhocky skandalen med svenska landslaget, du ämnar alltså rumla runt kvällen innan match?

2005-03-31 23:40
Nu börjar det dra ihop sig, ja..
Som det ser ut i WhoaFC så får vi precis ihop med tillräckligt folk.

Jag kommer förmodligen att spela full eftersom jag kommer ha tillgång till systemet imorgon. :P

Planen har inte blivit inspekterad av våra spioner än och kommer antagligen inte bli heller.

Många av våra spelare känner sig hungriga och känner för att göra mos av Nitwits ännu en gång..
Ni ligger illa till Nitwits säger jag bara ;)

2005-03-31 23:48
Da_Mastah P20
mos schmos vi e taggade ska jag säga dig. jag försöker hitta nån karta övr området kring planen eller vad som helst som kan hjälpa mig ihitta dit. har några polare i laget som sägersig veta ungefär var den ligger men jag vill vara säker att planen dom tänker på är den vi ska lira på.

grattis till systemprivilegierna imorrn då =)

2005-03-31 23:50
www.eniro.se

sök efter spindelvägen.. älvsjö..
ska ligga en fotbollsplan i närheten.. bredvid långbrodalsskolan.

tackar :)

2005-03-31 23:50
här hittade jag nåt:

Årets besvikelse: Långbro BP
Motivering: En alldeles för liten och dålig plan, dessutom utan tillräcklig belysning.

nåt lags utvärdering av sin säsong. kul =)

2005-03-31 23:51
skitsnack på den där.. planen är schysst..

2005-03-31 23:54
så det är vantörsvägen som gäller eller?

kartor.eniro.se

fin länk och allt

2005-04-01 00:01
ja, precis

2005-04-01 00:04
ok, men vi tar lite tid på oss innan vi börjar matchen hoppas jag, har inte rört en boll på ett halvår, skulle vara gött att sparka lite innan allvaret börjar. bara ndrarså ingen har bråttom till en tandläkartid klockan 16:50.

2005-04-01 00:25
Rnesto P18
Behöver ni folk så är jag er man, topptrim, tränat fotboll 3 gånger i veckan på hög nivå under försäsongen och att dribbla bort lite sjaskiga whoas på planen vore perfekt inför säsongen :P

Kan kolla planen imorrn om ja orkar, bor rätt nära o pluggade på långbrodalskolan...

2005-04-01 00:44
Philly_wr87: som det ser ut nu är vi 8 pers varav 3 är inhoppare som inte kommer medverka mer än sporadiskt under säsongen så en mer eller mindre gör inget. dessutom skadar det inte att få in fler whoaiter i laget ;)

2005-04-01 14:07
Philly_wr87

Hmmm, jag skulle vilja se dig "dribbla bort lite sjaskiga whoas". Grabben du vet inte vad som väntar i mina golden feet.

Wille

Din jävla pung, jag bor med dig. Du kan ju åka med mig, jag hittar.

Annars kan du bara säga till dom i din klass att dom kan ta 144 från Fruängen eller Älvsjö och gå av vid spindelvägen så ligger planen en liten bit därifrån.
Eller så kan dom ta 163 från Bredäng och gå av vid Johan Skytteskolan.
..

2005-04-01 14:08
Wille

Angående hokkyhokky skandalen. Jag väntar mig inte nåt annat än våldtäkter från "moppe, snus, pissbomb"-människor.
Och jag ämnar fixa en flickvän den kvällen så det är ett måste ;)
..

2005-04-01 14:21
-Zakramento- P19: hehe jo jag har kollat upp bussar osv men jag tror jag tar en tripp till segeltorp och cyklar därifrån, tar enligt ryktet bara 10 minuter därifrån.

och om du dricker är nog bara en fördel för oss så det är lugnt =)

btw: det är både 18 och 15 på timbuk (som förresten har flyttats till den 17/4).
klockan 17-20 äre 15 sen äre 18 ;)