I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

whoa fc vs nitwits

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-02-07 19:27
Da_Mastah P19: I would if I could ;)

2005-02-07 21:27
Rnesto

Lämna laget i protest och starta Nitvits istället för Nitwits.. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-07 22:00
"NITWITS: NI FLYR SLAGFÄLTET FÖR AFTERSKI, VI KAN BJUDA PÅ AFTER-KRIG!/WU03"
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2005-02-08 14:43
da_mastah

jo jag har inte undgått att ni hade ett lag men det verkade som ingen riktigt ville så om det behövs kan jag var en standin det var så jag menade.
LFC

2005-02-08 18:03
ok verkar ha kunnat förhandla fram ett preliminärt datum från vår sida. Det verkar som att sista helgen på påsklovet, tror att det är den 2-3 april är det som passar oss bäst.

2005-02-08 19:06
Pinsamt

okej.. då vet jag..
jag har kontaktat folk och som det ser ut är det intressant. De flesta är intresserade av att spela. hör av mig till någon av de som anmält sig som stand-ins om det skulle behövas folk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-08 19:07
Rnesto

2:a arpil kan vara osäkert då jag fortfarande kommer att vara full. Fyller man 20 så gör man :P

2005-02-08 20:45
Da_Mastah P19: hehe I see =)
tror nog 3-e april e bäst, då har ju ändå alla som varit bortresta kommit hem. så om jag bara får säkra det datumet med nitwitsen så kan vi spika det.

2005-02-08 20:50
låter bra..

2005-02-08 22:27
3e april är en söndag... Supportarna lägger in sitt veto... Lördag är en bättre dag...

Da_Mastah-> Du fyller väl tolv? ;) Du kan komma och byta när du vill och dricka bärs med oss...

Det viktigaste är inte att vinna, utan att motståndarna kryper av planen...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2005-02-08 22:42
inferno

du får inte komma på mitt kalas!

nämen, grabben.. kom tillbaka när du lekt färdigt i sandlådan ;)

20 bast den första april dämn it, lillgrabben..

2005-02-08 23:12
inferno P18: måste tyvärr hävda mig här och säga att söndag är en bättre passande dag för oss aktiva.

2005-02-08 23:20
HA! IN YOUR FACE INFERNO!!

bwahahahahahahahhahhahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahhahahah... bwahbahwbhabwhahhabhwbhabhaadaahhahhaahh ahh!!

2005-02-09 10:04
Beware... det kommer att brinna kors utanför era hus om ni inte ordnar det här...

AVGÅ JONAS!

Fö. så är det väl inte viktigast för er aktiva när ni ska spela utan det viktigaste är att vi supportrar kan komma och leva rövare...

2005-02-09 10:05
inferno

fast hur många supportrar hade vi sista halvan av säsongen? :P

2005-02-09 10:10
Spelar man som ni gjorde förtjänar man inga supportrar...
Dessutom vart vi motarbetade och portade av WFC-Säkerhet... så vi var tvungna att lägga ner, för dom som vart kvar va slappa...

2005-02-09 10:16
inferno

äeh.. bortförklaringar.. börja hejja på gnaget elelr nått.. ;)

2005-02-09 19:47
haha true that

2005-02-09 23:07
Senast vi var på väg till match med en 90-mannaliga blev vi stoppade av kravallpolis och tårgas 50 meter från planen... Vi vart handfängslade och skickades i pike till Tullinge...

Efter det blev vi portade...

ULTRAHOOLIGANS ELLER SPARVAR I PUBLIKEN? NI VÄLJER/WU03

2005-02-10 01:08
inferno

trodde inte att en portning skulle stoppa stora mäktiga WUFC.. :P
råttor ;)

2005-02-10 09:27
Vi har ett antal gånger försökt slå oss in på läktaren... Detta har slutat i blodiga kravaller och julgranar som kom emellan... Då vi inte vill att WFCs julgranssupportrar ska fara illa av vårat beteende så har vi accepterat våra portningar...
Vi väntar nu på att styrelsen i WFC går ut med uppgifter om att matchen blir en lördag...

KLUBBAR SÄL, INFÖR SINA BARN! BORT MED NORGE FRÅN FOTBOLLSPLAN!

2005-02-10 12:43
Da_Mastah P19: vi kanske ska försöka hålla det här lite hysch hysch från inferno, med andra ord privata mess från och med nu =)

2005-02-10 14:38
Rnesto och inferno

Jag kommer nu att föra diskussionerna om eventuella matchdatum privat, eftersom det är jag har tagit på mig uppgiften för WFC's del så.. ja.. :)

Matchen läggs på ett datum som passar oss spelare i första hand.

2005-02-10 15:12
till ansvariga för WFC:

Kan ni inte lämna en plats åt en användare på whoa.nu och ha en uttagning inom den närmaste framtiden. För att anknyta till forumet och väcka intresse?
Min bild är... för mycket naket kanske?

2005-02-10 15:26
Philly_wr87

Det tar vi när vi vet att det kanske blir brist på folk.
Jag komemr att höra av mig till folk som har anmält intresse om de kommer att behövas.

2005-02-10 15:53
Philly_wr87 : det gäller en match

2005-02-10 18:00
Rnesto P17

Jaha? Men folk vill ändå spela fotboll?

2005-02-10 19:01
Hooorungar horungar horungar horungar horungar horungar! NITWITS HUGG DOM!

Lördaglördaglöööördag!

2005-02-10 22:55
Philly_wr87 : så du menar seriöst att du är villig att genomgå uttagningar för en träningsmatch mot the nitwits?

inferno: nu tar vi det lilla lungan damen =)

2005-02-11 07:21
Rnesto P17

Skulle jag mycket väl kunna tänka mig. Nu när alla tjatar om att det kommer bli en hård match utan finlir så blir man ju sugen.
Och fansen verkar ju vara heta så det skulle va ball o lira.

2005-02-11 07:35
Insane_shady

jodå, men säsongen blev ett fiasko..
Vi kom på 5:e plats av 8 lag, varav ett diskades..

2005-02-11 09:52
Rnesto->
Du är sjutton, du är liten, du är tyst...

:)

2005-02-11 09:52
Say oh ah lööörda' say oh ah lööörda'!

2005-02-11 10:31
inferno P18: 5 veckor kvar bara mannen, sen super jag dig under bordet fo shizzle =)
Philly_wr87 : det var ju ingen höjdare förra ggn. den här matchen har mest ett nostalgivärde, och då självklart endast för dom som var där. men det är da_mastah som du får snacka med.

2005-02-11 10:57
mog1

2005-02-11 15:37
jahapp ska vi spika söndagen den 3-e april då ? på den där planen i älvsjö föreslår jag.
jag ska fan mönstra den 30-e och 31-a så jag är väl i toppform till matchen.

2005-02-11 17:08
tsss.... då är jag redan 19 för länge sen....

Kom tillbaka när du fått könshår plutten...

fö. låter lördag den 2a bättre...

2005-02-11 18:30
inferno P18: och för den kommentaren bestämmer jag mig definitivt, nitwits bud blir: den 3-e april.
fö. är värnpliktsdoohickeyn wack, hatar dom nu.

2005-02-11 20:18
sen får vi ordna praktiska saker som : exakt tidpunkt, vem har med sig bollar, eventuella ordningsvakter samt kravallpolis för att stävja WU-s stundande sabotageförsök, domarfrågan har vi nog klarat av, tröjfärg (tror vi båda har blåa) osv.

2005-02-11 20:31
Rnesto P17
Vafan, ska ni lira i Älvsjö måste ja fan dit. Bor ju här!
Vilken plan i Älvsjö? IP? Gamla IP?

2005-02-11 20:52
Rnesto

Tar det privat.
Lägger upp all info som behövs efter att allt är färdigplanerat.

2005-02-11 21:08
Philly_wr87 : det kan bli lite kallt så nån som värmer bänken behövs alltid =)
snacka med da_mastah isåfall. jag har hand om the nitwits.

2005-02-11 22:09
Vill nån komma i kontakt med WhoaFC så kan ni skicka ett meddelande till mig privat så tar vi det där istället för att fylla tråden med en massa onödigt tjaffs..

2005-02-12 10:51
WFC/NITWITS: HELLRE SPARVAR ÄN ULTRAS. HAR NI FÅTT EN BOLL FÖR MYCKET I HUVUDET?/WU03

2005-02-12 16:22
Nu har WhoaFC's representant diskuterat med Nitwits representant och vi har kommit fram till följande:

Nitwits (blått) - WhoaFC (vitt)
Tid: Söndag, 3:e April, 16.00
Plats: Älvsjö, Långbrodals BP (samma plan som WhoaFC spelade korpmatcherna på)
Speltid: 2x20 min (5 min paus)
Regler: Spelarna dömmer själva

2005-02-12 17:04
så får jag inlägg nr 100 och lägger till:
Nitwits står för boll

2005-02-13 19:39
HOOOOORUNGAR!

2005-02-13 19:40
Enligt rykten så kommer planen brännas ner/upp natten innan i protest mot att klubbarna inte lyssnar på supportrarna...

Ännu en gång har en svensk klubb bortprioriterat de mest fanatiska supportrarna....

Trist att se...

2005-02-13 19:55
vafan spelade WFC på Långbrodals BP för?
Svårt att se den lokala anknytningen då Långbro;Långsjö;Herrängen inte direkt har en befolkning av typen whoa-users...

Är det grusplanen vid skolan eller?

Gick för övrigt i skola där men jag bor ju å andra sidan på en annan sida av Älvsjö...

inferno P18
Blir svårt att elda upp grus :D

2005-02-13 20:55
Philly-> Just watch us... ;)