I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Topp 10 - Bästa skräckfilmerna genom tiderna

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2011-08-22 01:47
Asså förlåt men ni suger hela högen, kan ni rekommendera NÅGOT som man blir SKRÄMD utav? Jag har nämligen inte hittat det förutom Paranormal Activity, ensam hemma natt tvärnedsläckt och tvärhögt ljud samt diverse substanser i min kropp, enda som satte liiiite känsla på det hela. Mest för jag sätter mig i situationen hade min brud ställt sig o vinglat fem timmar på en natt vid min sängkant hade jag round housat henne så brutalt så demonen hade ringt polisen.

Men fortfarande, jag vill bli nuts skrämd av nåt tack!! Och ingen Aliens eller shiet som man såg när man va 13 o tyckte va coolt bara, thats aint horror maan
 http://www.myspace.com/murderdem
Rappare

2011-08-22 09:24
Asså förlåt men ni suger hela högen, kan ni rekommendera NÅGOT som man blir SKRÄMD utav?
Tråden handlar inte om de mest skrämmande skräckfilmerna, utan om de bästa. Det finns andra trådar om skrämmande skräckfilmer, kolla i dem om denna inte duger.