I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Poet

2012-12-10 16:33
Nice att se att folk kan använda spoilertags det är uppskattat

Väntar på att S05 ska magiskt dyka upp på min externa hd så jag kan kolla på hela skiten :) Har varit en jävla pina att vänta, dock kom jag inte in i SOA förrens S05 redan börjat sändas så hade 4 säsonger att dra igenom.

Charlie Hunnam gör serien, fucking badass och påminner om Kurt Cobain = awesomeness
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Poet

2012-12-16 14:44
Började kolla säsong 5 igår kväll skulle se 1-2 avsnitt och somna till dom, såg 7 istället innan klockan blev för mycket. Helvete vilken jävla säsong, blir klar idag eftersom jag måste se resten asap
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Battlerappare

2012-12-16 17:04
Ja den e riktigt bra!

2012-12-16 23:46
En av dom bästa säsongerna, måste se om för att rangordna dom rättvist!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-07-17 11:25
Alltså nu har jag plöjt skiten, går från att tänka "fyfan va bra" till "va fan är det jag tittar på"...

Det glimrar verkligen till ibland när saker och ting klaffar på ett genomtänkt sätt.. Många karaktärer är bra och jag diggar väl alla till skillnad från många som stör sig på vår uppstudsige hjälte...

Nu har jag inte läst tråden men här kommer det som drar ner:

Stämningen: Sinnena får inte riktigt vila, det blir aldrig några sköna scener med hur folk lever, man kan aldrig se en normal middag eller whatever, antingen avbryts den direkt över att handlingen ska framåt eller så är det ett såpopera-skimmer över det med slowmotion och musik. Om man inte kan andas in atmosfären blir det svårt att bry sig om vad som händer härnäst då man vet att allt bara rasar med tusen bollar i luften och tyvärr räddas på något osannolikt sätt (ibland, ibland på ett sätt som funkar riktigt bra).

-Smutsen (också stämning egentligen). Vissa scener blir ju gripande och våldet brutalt och det handlar inte om att de aldrig säger "fuck" utan: Lama jävla actionscener i vilka folk känns odödliga med häftig musik i bakgrunden, känns mer bikermice från mars än en serie man ser som topp 5. Alla möjliga badguys och konstiga gäng poppar upp vilket också drar ner engagemanget lite, man väntar typ på att Dr Doom ska göra entré.

Däremot känner man sig smutsig ibland efter att ha sett skiten och överväger att slå över till Mad Men.

Med det sagt så fortsätter man ju se, synd att det är så jävla bra samtidigt som det känns så jävla dåligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2013-07-17 13:52
Promotrailer för Sons of Anarchy säsong 6

Poet

2013-07-18 00:25
SpoilerJag saknar Opie :(

September = SOA/Diablo 3/Gta5

i luv september
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-07-19 16:05
Har faktiskt aldrig sett ett enda avsnitt av den här serien, men man kanske skulle ge den en chans?
Battlerappare

2013-07-19 21:57
kanske?

Battlerappare

2013-08-10 09:33

Exclusive 'Sons of Anarchy' Season 6 Trailer