I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips till en Tv-serie veteran?!??!?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Moderator

2008-10-08 16:59
Finns ju en kortare serie av Steven Spielberg som handlar om indianer och cowboys. Tror det är sex avsnitt som är 1,5 timmar långa var. Ska tydligen vara världens dyraste tv-serie. Något med West heter den. Kolla Steven på imdb kanske?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-10-08 18:18
Våra Bästa år!
be the change

2008-10-09 00:37
a shot at love with tila tequila
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2008-10-21 14:58
Black Books!

Världens kanske roligaste serie!

2008-10-21 15:08
wooo! sag nyligen att Huff ska borja (eller just borjat) ga pa TV8. Kolla in det!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-10-21 17:41
Mille: Eftersom du uppenbarligen är ett Serieproffs.. vilka skulle du rekommendera!?

2008-10-21 18:20
Taken
J-pod
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2008-10-21 19:08
the wire

2008-10-21 20:48
Trailer Park Boys, New Amsterdam, Eli Stone, Jericho, Journeyman, Moonlight etc

nya serier:
The Mentalist, Fringe (ETT MÅSTE!!), The Cleaner, Sons of Anarchy, Worst Week, Eleventh Hour, Crash, True Blood, My Own Worst Enemy, Flashpoint

annars finns de ju en hel del mini serier också:
The Lost Room, Midnight Man, JEKYLL (MISSA INTE!), Kill Point, Andromeda Strain, The Last Enemy, Comanche Moon, Generation Kill, House of Saddam

fan nästan de enda jag gör om dagarna är att kolla serier och filmer själv, har jag gjort nu i 2år lr nått
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-10-21 20:53
just jävlar Supernatural, Life och nya Swingtown bör man inte missa heller!

kollar så in i helvete mycket hela tiden glömmer bort vad fan allt heter, har nog en hel del till tips men kommer inte på fler nu dock

ska fan ta och skriva ner en lista på allt jag har kollat hittils när jag har tråkigt nån dag, undrar hur många serier jag har kollat igenom 2 eller fler gånger också... jisses vad mycket slösad tid fyfan asså :D
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-10-23 19:55
Lite beroende på vad man tycker om men jag gillar starkt "E-Ring". (finns bara 1 säsong)
Men det är ju USAs militär/Pentagon, brukar inte vara så populärt av någon anledning. =)
Bra skådespelare.

"Tour of Duty" är riktigt bra också, gammal serie dock, men bra som fan. Finns 3 säsonger.
Utspelar sig i Vietnam under Vietnamkriget. Ruggigt bra skådespelare för det mesta faktiskt.

2008-10-25 18:48
brideshead revisited och twilight zone (den från 59-64)

2008-10-26 16:28
Scener Ur Ett Äktenskap
Kultursnobb

2008-10-26 17:13
Jag vill ha något med lite mörk humor!

TIPSTIPS!?!?