Dexter s.3 [Spoilers]
Ett avsnitt släpptes på nätet av misstag... Jag tycker första avsnittet var skitbra.. håller samma kvalité fortfarande... ska bli intressant och höra dexters tankar om graviditeten..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
äh...orka ladda hem första bara för att sitta och vänta ihjäl sig
då fanimig dör man ju... Jag fastnar som fan i dexter när man tittar, helt annan värld. Bara TV 'n som gäller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra avsnitt, härlig dexter anda i det. Mm graviditeten kom oväntat, man undrar verkligen hur han kommer ta det.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Frågan är om barnet är hans...? :e
Ja, det kan ju vara så att hon knullade någon medans Dexter höll på med han psyko brud ett tag där i förra säsongen. men tror mer på att det faktiskt är hans. Känns som lite väl mkt drama för den serien om det inte är hans.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
fetaste serien
Haven't found a way to say Fuck You politely!
hoppas det är doakes unge :>
Kanieda HAHAHAHAH! ah shit vilken pärs för dexter! minen på ansiktet när han får reda på att det är doakes unge, priceless det skulle vara.
finns en till del ute nu...dexter e bäst asså haha
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Ah Dexter är fan bästa serien atm
my name is xelly smelly
Bara jag som tyckte det var lite fånigt att Prado blev så glad när han fick reda på vad Dexter gjort?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Steal P19 mh, inte riktigt. han funderade ju på att göra det själv ;) det var väl därför han var där
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Senaste avsnittet var grymt bra. Trodde de skulle få det svårt att hålla ihop serien i s3 men det ser bra ut
Its darkest before dawn
tycker också det ser bra ut. Ser fram emot nästa!! det jävliga är att vänta en vecka hela tiden..... suck
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
när kommer resten av s3?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Lepra: Vadå resten? Det kommer ett avsnitt i veckan ju.
Tycker de fattas intressanta karaktärer. Doakes var den ende förutom Dexter som faktiskt var cool att följa. Debra, den nya killen, Batista är så jävla tråkiga. Batista var skönare i 2an. Han latino snubben som börjat hänga me Dexter suger. Annars ere väl rätt bra, Dexter som karaktär äger som vanligt. Men behövs något nytt.
whuut? Har det släppts mer än den första som läckte? Nu blev jag imponerad och förvånad över min egen oinsatthet
Lepra: Yes, tre avsnitt totalt. Mycket nöje! ;)
Ah gillar inte Miguel heller med alla sina dramatiska konversationer mellan han Maria. Kinesen är jävligt skön dock. Mer av honom!
Its darkest before dawn
Jag visste att det skulle hända. att miguel skulle komma på vad dexter gör. och nu är dom värsta radarparet! kan bli skoj, kan bli halvdant. Spelar inte så stor roll egentligen, tycker det är förjävla bra iaf
Ser bra ut än så länge, vart lite rädd att allt skulle flippa nåt på nåt sätt. Kan ju ge sig fan på att den där ungen hittas mördad i början av nästa avsnitt. Börjar verkligen störa mig nåt så kopiöst på Dexters syrra, pallar inte med henne asså. Känns som hon är på väg att börja lipa så fort hon öppnar munnen, vore gött om de kunde fimpa henne på nåt sätt hehe
Dexter är fan i mig en riktigt bra serie. Jag gillar allt nytt som händer, blir så enformigt annars. Barnet och Miguel förändrar serien vilket behövdes tycker jag.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Miguel känns inte riktigt som en lirare som skulle vara kompanjon med en seriemördare. Får se hur det blir jag tycker han är rätt störande. Det verkar va en hel del som stör sig på Dexters syrra, själv tycker jag hon passar bra
Its darkest before dawn
Jag gillade henne i första säsongen, då passade hennes osäkerhet in. Nu är det bara störande, nervvrak är vad hon är... dock mkt bra skådespelarinsats.
skojar du? sjukt dålig skådis ju. i vissa filmer blir man sur på en karaktär för att den är en fitta, då är det en bra skådis, eftersom man uppenbarligen blir sur på "fittan". dexters syrra är bara allmänt kass, känns som hon överspelar jämt. ful ny frisyr dessutom. serien överlag håller fortfarande hög standard och jag ser fram emot nästa avsnitt som fan, ska bli kul när de är partners och tillsammans ska do some killin'.. överlag gillar jag inte miguel heller, han verkar lagom osäker och han kommer förmodligen sätta dexter i klister om ett par avsnitt eller två.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Moderator
2008-11-02 00:08
det konstigaste är den nya snuten, han känns felskriven liksom. vad är hans poäng? han har den typen av roll en skurk eller ja typ nån halvviktig person vars karaktär borde utvecklats för ett par avsnitt sen har... Jag gillar säsongen.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
SÅJA x)
"it's not like you can hide anything from your partner." "so true, why would you want to?" *flin* HAHAHA Kung Dexter.
Vilken underbar dag att vara sjuk. Nytt entourage och nytt dexter. Dags att sätta på sig pirathatten, tanka och kolla:)
marvingaye Lotto på ren svenska!
det konstigaste är den nya snuten, han känns felskriven liksom. vad är hans poäng? han har den typen av roll en skurk eller ja typ nån halvviktig person vars karaktär borde utvecklats för ett par avsnitt sen har... Fick en teori efter senaste avsnittet om att han är lirarn som skinnar folk. Han var den första jag tänkte på innan de drog upp ramon
Its darkest before dawn
har också tänkt i dessa banor. Men känns nästan för typiskt dexter med en till "insider" som seriemördare. Men det är säkert han som är the skinner
det konstigaste är den nya snuten, han känns felskriven liksom. vad är hans poäng? han har den typen av roll en skurk eller ja typ nån halvviktig person vars karaktär borde utvecklats för ett par avsnitt sen har... Men det är ju det som är hela poängen, att vi inte får veta så mycket om honom.
Det är sjukt tydligt att författarna försöker skapa mystik kring karaktären. Att vi inte riktigt ska veta vad hans motiv i det hela är eller vad det är han har gjort som gör att hon asiaten vill att debra ska hjälpa henne sätta dit honom.
Det som gör det tydligast att detta är själva poängen är ju att debra är lika ovetandes själv om den här snubben och inte riktigt vet vart hon har honom. Så han är ju absolut inte felskriven.
Senaste avsnittet var riktigt bra, Dexters blick när Miguel Prado fick ett raseriutbrott under middagen var höjdpunkten.
Dexters förmåga att se så extremt jävla ond ut ibland blandat med att se extremt god ut gör han till en väldigt ambivalent karaktär alltså.
Han är helskön.
The skinner är ju garanterat ngn som redan synts i serien och jag tror Quinn kan vara den, åtminstone känns det inte otroligt.
Sen dexters "hederskodex" har han ju redan brutit en gång när han dödade pedofilen så han kanske är påväg ut på hals is.
Sen att han har skjortan som är miguels med freebos blod på måste ju få en senare utveckling.
Sen detta:
Miguel känns inte riktigt som en lirare som skulle vara kompanjon med en seriemördare.Hur ser en person ut som är polare med en seriemördare?
Jag tycker miquel är bra, det är ngt hos han som ligger under ytan som påminner om dexter och det blev ännu tydligare i e07 tyckte jag.
Skönaste serien på jävligt länge :D
Spoiler:
Spoiler Det har annonserats om säsong 4 och 5 också
Jag har hela tiden tänkt att quinn är "the skinner". Men det är väl meningen också, vi får nog veta snart vad som är på g
kanske det inte är han just för att man tror det?
Do I see sheets of plastic in your future? BÄSTA citatet från förra
Haha kommer Miguel mörda den där bitchen nu eller :D
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
så jääääääääääävla bra!! ska tanka senaste avsnittet nu!! sen när jag har lagat mat ska jag tända ett ljus i mörkret och njuta.. dexter är fan en anledning till att leva..
Oj oj oj, vad har dexter ställt tilkl med nu. Miguel löper amok?
"Here comes Miss Morphine, bringer of bad dreams and less pain.." haha, fyfan va bra det börjar bli nu. jag läste att dexter skulle uppfostra Ritas ungar till mördare i den här säsongen, inte fan trodde jag det skulle vara stollen Miguel... fan vad jag längtar tills nästa avsnitt!!!!!!!!!!!!! ARGL!"#¤!!%=#¤
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Tror snuten och hon advokaten kommer bli flator så kommer miguel döda henne och polisen gå loss på honom
LEGALISERA CANNABIS
Spoiler Snälla säg inte att Miguel sätter på försvarsadvokaten.
jag läste att dexter skulle uppfostra Ritas ungar till mördare i den här säsongen ja för det hade ju varit fullt logiskt...The skinner är ju garanterat ngn som redan synts i serien och jag tror Quinn kan vara den, åtminstone känns det inte otroligt. jag tycker personligen inte att det känns så troligt att det skulle vara nån bland polisena...hur jävla realistiskt känns det om inte mindre än två seriemördare kutat runt på den där stationen inom loppet av typ ett år? det känns ungefär lika troligt som att antoine (stavning?) skulle vara the skinner, det blir samma tårta på tårta grej. debra kan ju inte ha SÅN jävla otur med killarna hon väljer...
Aaah hur bra var inte det senaste avsnittet då? Dexter känner sig utnyttjad, det är fan sjukt!
"MIGUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!" ... "nine holes tomorrow?" HAHA guld
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Jag tror att dexter kommer att säga ngt i stil med. "You wanted to go personal, I now I got personal" Han kommer ju plocka ner miguel ett par steg. Varje gång dexter blir sådär förbannad brukar det ju bara vara en väg han går. Börjar bli riktigt flippat nu ^^
Tror ni att han kommer döda Miguel?