tungt avsnitt. hoppas nu Ari tar jobbet
SKU - SKU - SKULASON!
Shit vilket bra avsnitt det var! Blir fan tåröggd av tanken på att Ari och Vince kanske ska gå olika väger, på riktigt denna gång! Känns ändå som Ari förtjänar sitt break om han tar jobbet som president! Och jävligt nice eftersom dom haft så mycket problem med Alan. Go boys!
Order one bottle and I fuck with one modell, then I order more bottles now I got more models
bästa avsnittet hittills, hands down.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-10-22 00:31
roligt att de hade med hon tjejen från The Hills på fittingen, en flirt till alla tjejer som ser serien? alla tonårskillar vill vara som de i entourage, alla tonårstjejer vill vara som tjejerna i the hills..
Jag skyller allt på Emma!
Fan vad Ari kommer kunna jävlas med Adam Davies och Terrence om han tar jobbet! Det kan bli kul. Sen kommer säkert lloyd att fortsätta vara Aris sekreterare. Om han inte tar jobbet tror jag han kommer få en "coolstämpel" inom film och agentbranschen eftersom han tackar nej till ett sånt fint erbjudande pga känslor för sin klient. Denna "coolstämpel" kommer säkert resultera i jobb åt Vince isf!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
coolstämpel >respektstämpel!
Still, hoppas han tar jobbet. Men de känns änna lite som om dem kommer dra ut på detta nu. Men bara han tar jobbet!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Sista avsnittet var riktigt bra! Men är det bara jag som känner att S05 är lite svag? Den har inte riktigt levererat något än, känns som tidigare säsonger var hetare än detta. Dock verkar det lösa sig nu när Ari fick jobbet, kunde dock kommit 3-4avsnitt tidigare.
ah, grymt avsnitt. stackars turtle :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han tog ju inte jobbet... stöööörigt...
Drama jävla svin :)
http://duckdown82.tumblr.com/
haha fy fan ja trodde fan turtle har de inte lätt
Fy faaaan va nice avsnitt!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
am i your nr 2 or not ari ? you will always be my nr 1 whore dana HAHAHA dog av skratt , riktigt bra avsnitt
Survival of the fitest only the strong survive.
Aaaaah!! Jamie-Lynn Sigler :D
fan vad skumt... kollade imorse när jag gick till jobbet... suttit å kollat hela dan med jämna mellanrum... plus när jag kom hem.... hittade inte avsnitt 8... men nu helt plötsligt fanns det där... skumt...
gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt avsnitt asså , entourage är fan bäst
Levande Kungar
Haha fan vad störande drama är ibland, jävla cockblocker!
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
Moderator
2008-10-27 21:31
Fan vad glad jag är nu! Alla bitar faller på plats. Och fan vad jävla fittigt av drama. Hade jag varit turtle hade jag varit förbannad riktigt länge. Meadow har ju varit en fantasiflicka i många år.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Säsong 5 är av mycket hög klass!!!
Fan va kul de va i taxin när de skulle få bestämma vem som skulle åka första klass där :P Och va sur Drama blev när de gick skiljda vägar och Turtle drog in i första klass :P Spoiler Och de löste sig väl ganska bra för dom att Dana Gordon tog jobbet och Ari blir kvar med Vince också.
Bra avsnitt, men fan va jävligt gjort av Drama asså, så typiskt honom... förvånad över att inte Turtle blev mer förbannad, men han är väl van..
entourage e the fucking shiet...
HAHAHAH!! jaa, jag älskar Lioyd!!!!!!!!!!!!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Shit vilket bra avsnitt, faktist snäppet bättre än förra! När Ari closade dealen och fick in Dana som Warners president (o hon sa över telefon, att Vince fick Smokejumpers) fick jag lite samma känsla som man fick när dom var på sundance. När dom står längst upp i backen och James Cameron har gått väldigt tidigt av visningen på QB o sen ringer från sin hellikopter och erbjuder Vince leadrollen i Aquaman! POW! Lloyd: Are you happy Ari? Ari: DO I LOOOOK HAAAPPY LLOYD! GET THE FUCK OUT!
Order one bottle and I fuck with one modell, then I order more bottles now I got more models
Vore typiskt Entourage om Smoke Jumperdelaen krånglar för Vince nu ändå. Hoppas inte. Är det någon som vet hur många fler säsonger som är planerade för den här serien?
Polaren säger att han har hört/läst 3 säsonger till.
Fyfan va bra avsnitt =) men fan va sur jag blev på drama, riktig jävla cockblocker asså.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
"have so much cum been squirted into those eyes that you cant see whats in front of your face?" haha ari's dissar mot lloyd är så härliga. fan va drygt att man bara får ett avsnitt i veckan! jag vill ha allihopa så jag bara kan plöja igenom allt på en heldag!
Graffiti is like music for your eyes.
bara kul att Drama äger Turtle, haha. Annars bra avsnitt!
Bara för du har personliga känslor för Drama!!
amanda blev ju ägd i det här avsnittet! haha dana gordon fick jobbet istället och vinnie får smoke jumpers! serien är äntligen beck on track, jag har vart fett orolig över att serien ska sluta med att dom drar tillbaka till sin hemstad fattiga, iof så är serien baserad på mark whalbergs liv så det lär inte hända.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Moderator
2008-10-29 22:47
Bakelse1 Nja... Typ första säsongen är väl väldigt löst baserad på det? Snarare inspirerad av. Tror knappast många av händelserna i serien har något att göra med Markies liv.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Det ligger nog nått i det min roomie (KaptenKrok) säger här! Eftersom jag anser mig vara ett väldigt hängivet fan av serien, då jag sett den 5 ggr från början till slut (med undantag från nya säsongen självklart) och förmodligen lär göra det igen. Allas vår Marky Mark har varit med i två avsnitt på 5 säsonger, och då bara väldigt hastigt. Han proddar ju serien mest, självklart lite grann är baserat på hans erfarenheter, men med tanke på att det är en hel del som co-proddar serien så lär det nog stray ganska mycket!
Polaren säger att han har hört/läst 3 säsonger till. Then it's a fact!
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Doug Ellin, the main writer on the show said he has enough material for a total of 8 Men det där läste jag ju på internet. Man ska inte tro på nått som står på internet.
Han måste väl ha sagt det i nån intervju. Kan man tro på intervjuer? De läggs ju upp på internet.
hade ju inte varit fel med 3 säsonger till
SKU - SKU - SKULASON!
Dieallot Att material før 3 säsonger finns betyder inte att det kommer att gøras 3 säsonger till. Serier som blir populära tenderar att fortsätta ett bra jävla tag efter bäst føre datum medan serier som har manus før en helvetes massa episoder slaktas pga usla ratings. Detta händer hela tiden.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
vem fan är hon turtles nya brud, är hon kändis irl lr?
Jamie Lynn Sigler heter hon och spelade sig själv. Kanske mest känd som sin roll Meadow i The Sopranos. Some peice of ass....... fucking Drama
Skivsamlare
2008-11-03 12:04
Bara jag som känner att den här säsongen är bra mycket sämre än dom innan?? Har dom bytt manusförfattare eller vad fan är det som händer?
Bootlegger P24: vaa dom 2 senaste avsnitten har varit riktigt grymma samma sak med det avsnittet när dom åt shrooms diggade nyaste som fan
Levande Kungar
jag tycker denna säsongen håller bra klass.. många feta avsnitt
Roligt avsnitt som fan
Fan vad kul att Stellan Skarsgård var med idag :) Btw. så tycker jag verkligen inte att det har blivit sämre, snarare motsatsen.
Eller hur, Ento äger ju nu. Riktigt hög klass på avsnitten. Till er som säger att det blivit sämre, vad har blivit sämre?
Regissören i senaste avsnittet verkade vara baserad på Werner Herzog, som ju är känd för att ha en väldigt "o-hollywoodsk" stil. En tagning, och är han nöjd går han vidare utan att göra en till. Tycker dock att det är synd att dom framställer honom som en idiot eftersom Herzog är lite av ett geni när det kommer till film, och dessutom jävligt sympatisk, om än galen.
Om det är een Herzog film Vince gör är det dock troligt att smokejumpers blir en stor succé och att slutresultatet blir bra.
Å andra sidan kan det ju också vara den här filmen dom spelar in. Med en annan tysk regissör.
Länk till http://www.imdb.com/title/tt0177971/ Mark Wahlberg (som vince är baserad på) är ju "second lead" till en annan stor skådis i den.
den som lever får se.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Skivsamlare
2008-11-05 13:19
Mark Wahlberg (som vince är baserad på) är ju "second lead" till en annan stor skådis i den. what what? nu blev det intressant! är vince baserad på honom?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK ja serien är baserad på Wahlberg tidiga liv i hollywood. Men dom flesta händelser i serien är ju fiktionella. Karaktärerna är dock (ganska löst) baserade på wahlberg och några av hans vänner. Mark wahlberg är ju också som du säkert vet producent och har även varit med i denna säsong av serien (på golfbanan med Ari, dom pratade om vince) "According to Mark Wahlberg, Entourage was initially conceived when his assistant asked to film him and his friends, calling them "hilarious". Other reports credit Eric Weinstein, a long-time friend of Wahlberg's, with the idea of filming the successful actor's group of friends. In order to be more satirical of the Hollywood lifestyle, a fictional approach was chosen rather than a straight documentary. Vincent Chase, the show's main character, was envisioned to be more similar to Wahlberg, but it was decided that some of his and his friends' activities (particularly some elements of their criminal past) would not work well on television. A lighter approach was subsequently decided on. However, according to Donnie Carroll, who was the inspiration for the Turtle character, the idea for a show involving an actor and his friends had come from him. It had originated as a book idea, centered around Carroll's own life and his experiences with Wahlberg, entitled From the 'Hood to Hollywood, A Soldier's Story." från wikipedia. tror även det finns intervjuer med Wahlberg när han pratar om detta. Hittar dock inte nu.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.