jo jag tänkte också på det boo, helt sjukt ful han var i dom kläderna. såg ut som napoleon dynomite
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Toastare
2008-09-24 15:26
Bakelse1, haha ja.. det är bara att inse det att han blivit fulare och lite plöffsigare faktiskt..
Jag skyller allt på Emma!
Han har ju alltid haft en ganska ful klädstil. Det är ju något de har skämtat om då och då i serien. men ja helvete vad fula dom skorna var då haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Toastare
2008-09-24 23:43
ja, snygga kläder har han aldrig haft.. men nu var det extremt! jag blev irriterad.. men sen gjorde lloyd mig glad.
Jag skyller allt på Emma!
Senaste avsnittet var det bästa på länge, gillar verkligen när det handlar mycket om Ari och mindre om Vince&co. Såg förut någon dokumentär om Entourage när jag var i USA där dem just tog upp att Vince var en rebell som ville klä sig speciellt, det spelade liksom ingen roll eftersom han ändå fick alla brudar i princip! Hoppas serien fortsätter i den här klassen nu i alla fall, mer Ari, Lloyd ffs!!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Intressant avsnitt idag, kändes väldigt kort? Lite besviken är man, förmodligen för att förra avsnittet var så jävla bra...
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
buu det slutade med en cliffhanger! hatar sånt :(
Håller me, mkt kort avsnitt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Senaste avsnittet var jävligt skönt enligt mig. Haha grymt att dom tog en paus från hollywood-livet, det var lite Entourage goes Into the Wild. I Love it!
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com
Skönaste avsnittet på jävligt länge.
Jävligt bra avsnitt tycker jag. Det kändes inte som att jag kollade på entourage vissa stunder men det var ändå väldigt bra. Kanske det långsamma(re) tempot som gjorde så att jag kände så. Entourage brukar annars vara väldigt fast-paced. :)
Oja, gillade det mkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Underbart!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
nu börjar det likna nåt. riktigt skönt avsnitt
Gillade inte alls senaste avsnittet, förmodligen för att det var väldigt olikt alla andra avsnitt...
Älskar avsnitt när Ari+grabbarna drar i väg på någon resa eller liknande, var i totalt extas under det senaste avsnittet. Galet fin stämning när pojkarna började trippa :D <3 Ento
senaste avsnittet var mycket bra
Levande Kungar
Grymt avsnitt! Jag blev rätt sugen på svamp haha :P
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Skivsamlare
2008-10-08 10:32
Håller med dom flesta, senaste episoden var sjukt rolig. Älskar jsut den dessa lines: D - "Arnold" A - "Drama" T - "I can understand Arnold"
Haha tyngstaste! hehe jag älskaar drama! Drama: AAHH!! Turtle: What happened!? Drama: I thought I pulled my cock off! E, Vince, Turtle: =O Drama: But I didnt!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Har tyckt att nya säsongen har varit lite av en besvikelse, men det här avsnittet gillade jag. Hoppas bara inte Dom komemr vara med mycket nu, han är mer irriterande än Walsh.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Gillade inte avsnittet så mycket faktiskt.
Dom är skön ju
SKU - SKU - SKULASON!
Är han verkligen inte!! Vill aldrig mer se honom i Entourage :)
Skivsamlare
2008-10-14 18:29
Dom är jobbig..
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Dom är jobbig, o han jävla gubben som de golfa med också.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Is that something you might be interested in? Skönaste :D
Dom är jobbig, o han jävla gubben som de golfa med också. Du menar
var :)
"is it bro?"
elitz: Spoiler Nej, det var inte han som dog
http://duckdown82.tumblr.com/
haha gubben BOB är ju skönaste av dom alla
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Han skrev ju att den andra snubben som golfade också är jobbig. Men han är inte jobbig, han var jobbig. Typ så jag menade, kanske skrev lite misstolkande..
Jao men jag menade inte han som dog :P menade den gamle gubben, så han ÄR fortfarande jobbig hehe.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
haha gubbar hit och dit, Ari låter dem aldrig vara i fred :P Bob är iof rätt skön!!!
Hade maraton på säsong 3 för några dar sen :P Å de e en grej ja kom och tänka på, i ett avsnitt när Dana Gordon gör Ari en tjänst så säger han typ att "I've never cheated on my wife while we been married but you can blow me in the car right now if you want" Inte exakt så han säger men något liknade :P Men i allra pilot avsnittet säger han ju till E att han knullar någon supermodell, någon annan som tänkt på detta? :P
Kobb P18: I've never cheated on my wife before but if you wanna jerk me in the car right now I'm game :D
hejhej
Jag tror man helt enkelt ska anta att Ari ljuger jävligt mycket, det förstår de flesta vid det här laget haha
Ari (telling the boys he made the Top 40 under 40): Don’t worry E., when they do a top 40 under 4 feet, BOOM, top of the list. Haha.
Kobb P18 han tjatar ju alltid på dana gordon att han har kvar bilderna från den och den galan :P
Survival of the fitest only the strong survive.
Moderator
2008-10-20 20:45
Jävlar vilket bra avsnitt! Nu börjar det verkligen hända saker, och lyckan för Aris skull förstörs bara av vemodet i den isf kommande skiljsmässan. Det här kanske blir sista säsongen? Vad tror ni? Är det någon som vet vad låten på slutet heter btw?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Fake Plastic Trees med Radiohead från The Bends skivan!
http://duckdown82.tumblr.com/
Ja senaste avsnittet var verkligen bra, lätt bästa för säsongen!
Hmm, jag tycker avsnittet var ganska tråkigt. Det händer liksom inget runt i kring Vince och grabbarna. De bara är. Man garvar dock alltid ihjäl sig åt Ari och Lloyd. Om det här nu slutar så att Ari får jobbet och inte kommer vara med lika mycket, så är det slutet för Entourage för min del. Får väl hoppas att det händer nått och att han inte får jobbet och stannar kvar som agent. "You're on speaker and my wife is in the car" :D
Små segt.
Ser inte riktigt varför Ari skulle få mindre air time bara för att han byter jobb. Han säger ju att han kommer se till att Vince får vilken roll han vill ha, inte så att de kommer ha mindre kontakt framöver.
Grymt avsnitt!!!!! Hoppas Ari får jobbet, då kommer han fan kunna se till att t,om Turtle får medverka i film:D Han kommer säkert få lika mycket tid i serien oavsett, eftersom han typ är allas favorit.
Vince o grabbarna gjorde inget höjdaravsnitt. Lite trött på dera kvinnoraffärer, kul om de händer ngt nytt. Annars grymt avsnitt, Ari är universums kung!
....risken är ju att Ari får jobbet men inte tar det för att vince gav han en lite wack look när han berättade det... Det hade varit både Aris, och grabbarnas i särklass sämsta drag om Ari inte tog det jobbet... Det verkar ju onekligen som om han redan har det om han bara vill... Men de där blickarna mellan Ari & Vince... dom är fan inte nått som får mig att tro att de skulle tacka ja... Det som är riktigt annorlunda med Ari i det här fallet är ju att han i princip vill tacka ja till jobbet FÖR VINCE SKULL... han vill kunna ge Vince det Vince vill ha, och att han tjänar gott med flis och blir ett riktigt powerhouse är sekundärt för honom.. Så när han ser Vince stänger luckan på flygplansfönstret blir han ledsen.. Han har en relation till sin klient som nog inte är så vanlig... Jag vet inte heller vad Vince menar riktigt med att han vill att dom ska "avsluta det dom börjat"... Hallå mannen! Ska han va din agent till du grävs ner under jord eller? Det är väl bättre att du har ett hem på WB? Då hade du kunnat göra exakt vilken film du ville under hela ditt liv utan att tveka... Ari hade köpt alla manus du hade någonsin gillat, ens lite grand... Hoppas Ari tar jobbet, men jag tror att Vince fuckar upp hans skalle så han inte gör det...
Det var ändå en liten symbolik där med att dem tog olika plan iväg (olika vägar) - Hoppas han tar jobbet för det kommer göra ändring i serien som faktiskt börjar bli lite enformig.