ja man har ju alltid en möjlighet att inte skriva in an dressen till torrent sidan o sen ladda ner torrent filen o öppna den i torrentprogrrammet och sedan kolla på filen. elller?
www.RekFoto.se
tankade ner det från tpb, å då skriver ju en såklart att michael dör (får alltid ett öga på kommentarerna -.-) men i slutet när dom lämnat in så trodde jag bara "fan han ljög ju bara" å sen det fina slutet å sist ser man hans gravsten, fan följt denna serien sen den starta, jobbigt att det typ är slut och att just michael dör :/ , lite tårar kom faktiskt.. men tycker faktiskt detta har varit den bästa serien jag sätt, även att jag inte gillat hela alltid, så har jag ändå alltid tittat på det så fort jag kunnat. :)
kom även på att tänka på en sak, tyckte det skulle stått "michael Burrows" på stenen för att inte skulle jag haft kvar mitt efternamn om min morsa hade varit så störd i huvudet.. aja värdelös kommentar, men så tyckte jag iaf :)
En gång Scofield alltid Scofield. Jag skulle gärna vilja behålla namnet för att väga upp efter morsans dumheter.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Det är är för mycket för mig.... Shii
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har fortfarande inte släppt det.... det känns som en polare alltså... nu inser jag att jag verkligen älskar serien.... dags att kolla igenom den igen alltså... fan... var jag så fast, dämn.... det var fint att dom hade med det första han sa till sarah på gravstenen, eller ja han sa väl hej först, men den meningen sitter fortfarande i mitt huvud faktiskt. undra vad som kommer hända dessa två avsnitten... om man bara får följa dom.... men borde inte dom avsnitten visats först isåfall? eller så vill dom att alla skulle bli chockade och grymt nedstämda pga det som hänt.. Kellerman, vilken lirare, han är sjukt skön. synd att t-bag inte fick hålla någon annans ficka, då hade jag garvat. ... får jag fråga vad säger generalen när han sitter i stolen? är inte hemma just nu så kan inte kolla på det och lyssna.... fan.. va ska vi snacka om nu då :S ... hoppas iaf på 2 feta avsnitt till, som alltid.. prison break är det bästa som visats, no doubt.... fan det kanske blev lite långt.. men fan... faaan oxå..
be the change
satte igång min TV för första gången imorse, å satte på säsong 1 å tittade lite, så nu blir det väl att gå igenom alla avsnitt igen =) och kommer säkert att ses mer än denna gången :)
Det känns i hela kroppen varje gång man ser slutscenerna.... :/
HÄR Fungera inte att youtube-länka.
poor self, han hade nästan allt ett tag.....
be the change
Avsnitt 22 var nog den bästa på hela säsongen. Det enda jag tycker är tråkigt är sättet dom valde att döda Michael på, att den sjukdomen kom tillbaka alltså. F.ö. så läste jag på Wikipedia att 23-24 kommer att handla om att Sara blir arresterad för mordet på Michaels mamma. 23:an kommer att handla om Michaels och Saras bröllop samt att Sara arresteras, 24:an kommer att handla om att befria Sara eller något sådant.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Om han ska befria sarah så kanske han inte dör av sjukdomen?
be the change
Känns lite fult att dra in lite randomavsnitt som handlar om exakt samma sak som resten av serien, dvs att befria någon :). Jag hoppas på 100% feelgoodavsnitt där alla är polare och mår asbra (undantag self då :( )
Producent
2009-05-20 12:27
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2009-05-20 12:32
Dem 2 sista avsnitten kommer ENDAST på DVDIn Australia, and possible all other regions, an "Unrated" version of Prison Break Season 4 will be released, with two extra episodes called "The Old Ball and Chain" and "Free"
Since 1984 @realgizlee // twitter
Som jag fattat det så kommer det som tidigare nämnt, två avsnitt på DVD, 23 och 24.
Sedan kommer även
Prison Break: The Final Break , sändas 27e maj.
The federal government can’t touch Michael Scofield, so they’re going after the woman he loves. When Sara is arrested for murder, only Michael can rescue her - and their unborn child - from an impenetrable women’s prison. With a price on Sara’s head and time running out, Michael must rely on his deadliest enemies to help attempt the most daring breakout ever. Combining white-knuckle intensity with jaw-dropping action and suspense, this is Prison Break like it’s never been seen before. Don’t miss a chance to make The Final Break! Källa :
HÄR! En aning rörigt tycker jag, men men verkar spännande ändå :)
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
men det borde komma ut på inet alltså? :P
be the change
Jo precis, eftersom The final break sänds den 27e så lär det komma ut på nätet :) Dom där två extraavsnitten, vad det nu kan vara, ska ju inte sändas på tv som jag förstått de så antingen får man köpa dom på dvd eller vänta på att någon rippar och slänger upp :)
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
Hittade
den här sidan nu, och nu blir jag väldligt förvirrad måste jag säga... det verkar alltså som att The final break är de två avsnitten som det snackas om... jaja kul att det kommer lite mer iaf :)
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
michael dog väl....... whattefuck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
prison break är det bästa som finns
be the change
Men va fan.... Hur kan Sara åka in i fängelset för ett mord. Sucre och grababrna dödar ju ett par snubbar dem med. Sen finns väl Kellerman där för att styra undan allt? Snacka om att dem förvirrar allt med ett sånt avsnitt. Först gör dem ett sista avsnitt där man verkligen tror allt är slut. Michael o co skriver på papper för att slippa allt skit osv. Sen kan dem ändå åka dit för det?
nu blire dags för the final break :) eztv.it
be the change
The Final Break continues from the season four series finale and will be exclusively broadcast on Sky1 in the UK on Wednesday May 27, 2009. fast så stog det, så får se vad det är jag har snart :) Omdet är rätt eller ikke
be the change
EZTV är alltid rätt.
vet.. men nu tittar jag
be the change
Damn... Vill se.. Nu
Fyfan nu sitter gråten där igen....
be the change
prison break är det bästa som visats..
be the change
hur tittar man på det?
www.RekFoto.se
Redaktionen
2009-05-25 19:23
herregud vilken avslutning. kändes som att det här avsnittet/tv-filmen verkligen avslutade serien på ett värdigt sätt. att michael scofields berättelse berättades helt färdigt, vilket jag inte kände efter dubbelavsnittsavslutningen. med den här avslutningen är dessutom alla misstag de gjort förlåtna!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
fan, nu börjar man gråta igen..=( Fint avslut iallafall
-.-DMX-.-
Ja vette fan asså, senaste avsnittet hade sina stunder. Men det var inte alls vad jag hade hoppats på. Inte samma feelings efter detta avsnitt heller. Visst blev ögat lite vått där på slutet men allt känns ändå lite fel. Tycker inte riktigt Scofield fick de avslut han förtjänade. Ett värdigt slut anser jag att vi fick se i förra avsnittet. Jag bryr mig inte om att Scofield fick spela ut alla sina kort och göra det rätta. Det hela kändes bättre förra veckan. Sen tycker jag att avsnittet var för utdraget också. Eller storyn var ojämt fördelat. På tok för mycket tjafs innan det viktiga händer. Ungefär som resten av serien. Dock gör det inte serien dålig men det gör avsnittet sämre. Hade känslan av att detta avsnitt skulle vara något utöver det vanliga men det blev inte något som stod ut från mängden mer än de sista 5 minuterna. Sen är jag besviken över att jag ingen om scylla fick veta. Sen hur blir det med Sara liksom, hon kommer ju alltid vara efterlyst etc nu. Inte alls den känslan jag hade då jag såg henne i slutet av förra avsnittet. Sen en sak till! Varför drog dem med ännu en "Mahone ställer upp för Scofield". I förra avsnittet skulle man "tro" att Mahone skulle svika Michael men så kommer twisten tillslut och Mahone valde rätt väg att gå. Samma sak i Final Break, fast själva händelsen var sämre nu. Var detta det sista vi såg av serien nu eller kommer det några mer förklaringar och avslut?
Eller så försökte Mahone sätta dit scofield på riktigt men han genomsåg han precis som med t-bag.. jag vet inte
be the change
Så sitter man här med tårar längs kinderna igen, helvete alltså.. Tycker avsnittet var riktigt bra, hade lätt gått o göra en bra säsong 5 i det stuket (men nu vill jag EGENTLIGEN inte det). Vackert avslut, förklarade mycket man undrade. Tror definitivt inte att Mahone verkligen försökte sätta dit Scofield, no way! Var väl en del dumma grejer man kunde ha hakat upp sig på likt elitz , som att Sarah lär vara jagad och den där dörren på kyrkan som hon lyckades öppna, dra in och sen stänga utan att dom märkte ngt. Men pallar inte, i sin helhet är slutet (22,23 och 24) ett riktigt , riktigt bra avslut på den bästa serien som någonsin kommer göras.Vila i frid Prison Break , känns som om en familjemedlem är död..
RAsta håller med dig... så sjukt..
be the change
Nej Mahone kom korrekt..Han sa ju theres a better way.. tyckte däremot hela mahonegrejen va löjlig då man såg honom med alla andra i förra avsnittet...inte så att han hade vart me dem om han tjallat...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Mahone är en ärlig man och rak man. Han skulle aldrig besökt Michaels grav 4 år senare tillsammans med Michaels närmsta vänner då han tidigare svikit Michael in i det sista. Lite synd om Gretchen där, fast hon har förtjänat det där ändå. Sen var ju korthåriga bruden "Daddy" så extremt ful asså. Klarade knappt av att kolla på henne. Tycker också att Kellerman borde varit med och styrt upp allt för Sarah efter allt Michael gjort för honom osv. Gillade fan Michael Scofields (hela namnet pga respekt) avskedsinspelning till Linc och Sarah. Det var tungt att se men gav mycket till seriens slut, typ allt.
jag sa bara tänk om, take it easy :) Men det känns skumt att det är slut alltså.... Vad ska man nu sitta uppe och vänta på på nätterna?
be the change
JackVegas- Filmerna efter 24.00 på TV1000 ! näe men håller med, känns tomt. Vill hitta nya serier men tokvägrar Lost, lutar åt Stephen King's Kingdom Hospital och kanske Chuck!
fint slut.
www.RekFoto.se
men varför stod det 2005 på hans gravsten då? eller vad det nu stod.
www.RekFoto.se
Ahh fyfan. Såg det nu. Har inget att säga.. Många gånger har jag varit nära tårar. Men nu brast det.. fyfan vad sjukt
såg det imorse, så jävla bra avsnitt. hade velat ha en säsong av hur dom planerade sarah's rymning, men man kan inte få allt i världen.. tårarna började rimma på detta avsnitt med, inte många serier som får en att fälla tårar.. någon som vet någon riktigt bra serie som man kan titta igenom nu? känns så himla tomt utan prison break :/
Lexicon P21 Därför att dom hamnade i Fox River 2005, hela serien tog ungefär 8 månader och sen dog Michael. 4 år senare, alltså 2009, får vi se hans anhöriga stå vid hans grav.
Japp precis, alla tror att det är så utdraget över så många år men det är inte så lång tid som sagt..
be the change
näe men håller med, känns tomt. Vill hitta nya serier men tokvägrar Lost, lutar åt Stephen King's Kingdom Hospital och kanske Chuck! Väntar du på Chuck får du vänta tills mars nästa år, tråkigt nog. Om det är så att du inte sett season 1 och 2 redan, vill ha Chuck i höst men så blir det inte. Så det finns inte alls mycket bra att se nu, allt bra tar slut, vissa kommer inte tillbaka som PB och andra får man vänta flera månader på att få njuta av igen.
Tänkte inte på att avsnitt 23 & 24 redan kommit, såg det nyss, och bllev riktigt tårögd igen, fy ännu ett sånt där avsnitt, riktigt vackert gjort av michael, visste att han skulle dö ändå så han offrade sig.
Bra avsnitt.
Helt tomt av intressanta serier att se nu ett tag fram över....
Tomt. prisonbreak movie slutet i båten, ojojoj! kan inte fatta det.