jag blir så jävla trött på klippen där typ shawn eller någon annan fantiserar något som tittaren ska tro händer på riktigt. dom kör den där "tanke-lura-tittaren-klippen" hela tiden, det räcker nu! ingen går på det! jag är trött på shawn och jan och jag börjar tycka att han får skylla sig själv som aldrig lyckas smälla till henne och smita iväg! *skadad*
Jan ser bättre ut än belle
Tror ni att Tony är "mördaren"? Jag tror inte på det jag, även om han förstörde sändaren. Jag tror att han bara inte ville ifrån ön av nån anledning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker att tony är snygg...
a juste, Jan var det. tony, snygg.. nej nej. John black! HAN ... han är hetare än hetast!
felixnr2 - jag blir mer trött på belle o den där tönten philip o deras jävla snack hela tiden. eftersom jag ogillar philip håller jag på shawn och han måste bort från jan snart annars är de kört
Ey... jag är hetare än dom båda tillsammans. Tony är visserligen di meras son, men vad jag vet har han inget med detta att göra. Shawn får det bättre utan Belle... jag vet.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
John är den fulaste som finns ! hans blickar stör mig.
John blick är ju det bästa med honom, klart som fan alla stör sig på det men de e det som är härligt. Utan blivken e fan inte john, john :D... Och är det bara jag som vill att alla som inte "ska vara ihop" blir ihop? så att allt blir knas. Exp shawn inte får bella , john och hmm hon andra blir tillsammans , marleina och den andra blir tillsammans. osv osv...
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Och ja vet inte om någon har svarat på detta. MEN VA HÄNDE MED BELLA?. Varför byttes hon 2 gånger?, och varför byttet hon från första början?
Tycker att hon som ska förlora oskulden till någon snubbe som är syskon, kusin, vän vad det nu är medan hennes riktiga man är fångatagen påminner jävligt mycket om Sunset Beach när Bens bror lurade Meg att han var Ben medan den riktiga Ben var fångatagen han.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sunset beach var fan det bästa dem har visat på tv, sen kommer våra bästa år :P
vad har hänt idag för skojj?
haha jaa, men jag tror shawn kommer att berätta allt sen.eller så har han fått minnesförlust och tror att han och jan är tsm. ska bli kul att se :P
Jag tror OCH HOPPAS han dör och kommer till Salem nr 2 stället där alla andra är haha...
haha, det gör han säkert bara för det. så kommer han få se Philip och belle bli tsm för att hon tror att han är död.
Jagvet vad som händer om fem år med triangeln shawn, belle och philip, nänänäänänän
men då kan du hålla det för dig själv. så nänänänänä på dig själv !
frank glöm inte meems.. days är gräjt :D
be the change
förresten hur kan ni veta? blev lite nyfiken :P
Google is ur friend. Usa ligger 3-4 år före. (Kolla inte, man blir bara less) Haha.
be the change
Vad har hänt nu? Shawn, död?
shawn råkade ut för en olycka så han har tappat minnet , så den där psyk tjejen har fått honom att tro att dom var tillsammans hela tiden :D I LOVE IT...
JohnJohansson112 X1, jag ska ställa klockan och se det imorgon! Jag äslkar det här.
me3 ! Fast jag gillar inte Jan(ne) ... Uschamig.. Undra vad folket på Ön ska tro när Hope kommer säga att Tony hade en fjärrkontroll.. Om dom nu överlever, men det måste dom ju göra haha... Älska Rex, Älska John, Älska Patrick Lockhart! Mumma :D Chloe är snygg, Gamla belle var snygg, Mimi är snygg.. Vad mer kan man kräva! i löööööööve days !! :D
be the change
Undra vad folket på Ön ska tro när Hope kommer säga att Tony hade en fjärrkontroll.. Om dom nu överlever, men det måste dom ju göra haha... Vad har jag missat?!
stör mig sååå mkt på bo och hope, dem tror dem är nån jävla rädningsarme eller något.
aniii F19 Hope tog ju fjärrkontrollen ur Tony's låda så hon kom igenom kraftfältet.... :)
be the change
ah shit asså, kollar då o då i brist på annat, men shit det hinner ju nappt hända nåt, serien e på ett ungefär likadant som för ett år sedan då jag senast kolla. gillar ändå serien som fan när man väl kollar, men ogillar den minst lika mkt, fan man blir fast
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jockesflicka F18 UNDRA VAD HOPE KOMMER SÄGA TILL DOM ANDRA OM ATT TONY HADE EN FJÄRRKONTROLL TILL STAKETET OCH VAD DOM KOMMER GÖRA MOT TONY OM HAN ÄR KVAR I SITT HUS!!! GET IT????????
be the change
jiiiizes...
be the change
Tony spelar "oskyldig" till hela "Ö-grejen". Fastän Roman, John, Abe & alla tror att Tony ligger bakom det. Nu har Hope hittat en fjärrkontroll till "kraftfältet" i Tonys hus, och kommit på hur han har tagit sig igenom kratfältet innan. När Hope träffar John/Abe/Roman igen, undra vad hon säger om incidenten att hon hittade en fjärrkontroll till staketet. Undra hur dem reagerar, och undra vad som kommer hända med Tony om han forfarande bor kvar i sitt Mansion när John & resterande är förbannade på honom.
be the change
jaha tack för förklarningen. nu fatta jag iallafall . måste se det imorgon. spännande nu :)
jag fattar inte varför Mimi inte kan berätta för Rex att hon är gravid.. det är ju lika mkt hans fel att hon blivit på smällen. Sen ska ju hon ändå göra abort.
Hon är rädd för att han ska lämna henne ifall hon berättar att hon är gravid. Han har ju själv sagt att han inte är redo för att bli farsa än, utan han vill vänta tills hon har tagit examen från Salem University och båda har ett bra jobb.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
jag trodde att hon berätta för han idag, sen ser man att hon bara tänkte det.. stör sig när man måste vänta.
Förortspiraten P25, jo, men då borde hon ju berätta att hon är gravid men att hon tänker göra en abort... Han borde ju inte lacka på det.
aniii - Ja det borde hon definitivt göra, men uppenbarligen är Rex viktigare för henne än det barnet. Hon gör helt fel i det här, men det är väl så när man är osäker på vad den andra ska säga om saken.
Åh. Vad idiotiskt. De har ju uppenbarligen samma åsikt... Gaaah. Vad de skapar problem i onödan.
har hon berättat för han än eller är hon på väg att göra abort?
Mimi gjorde aborten idag, men när hon kom hem sa Rex en massa saker som typ: Jag vill inte ha barn nu, vi kommer bli världens bästa föräldrar senare, men om du skulle vara gravid nu så vet jag att vi skulle klara av det tillsammans. Han visste inte att hon precis gjort en abort. Han tror bara att hon är väldigt sugen på att bilda familj. Stackars Mimi :(
ohh va jobbigt. så hon har tagit bort det nu ? :(
så jävla fjantigt. det är ju bara att berätta, vad får han för anledning att lämna henne?? hon ska ju ändå göra abort. aja nu är det gjort ändå skulle inte förvåna mig om han helt plötsligt skulle ändra sig o vilja ha barn med henne.. vad hände i dagens avsnitt, nån som såg?
Ja.. nu är ungen borta. Men nästa gång tror jag hon tänker om lite, när hon fått uppleva sorgen av en abort.
I dagens avsnitt hände Bo och Billie kysstes och blev upptäckta av Hope, som självklart trodde att hennes man återigen skulle vara otrogen. Men Billie förklarade att hon ville ha det själv. Billie berättade vad hon kommit fram till om hela grejen med ön. Hope visade upp fjärrkontrollen för Roman och John. Mimi grät ut i Belles famn och Philip slöt fred med Rex. Mimi tänker fortfarande inte säga nåt till Rex om sin abort.