Våra bästa år, nån som kollar på det?
Ajjemän, det heter våra bästa år / days typ. Går på 3an vi 13.00 typ. Jag har kollat på det lite halvt som halvt dom senaste åren, nån mer som kikar på det ibland? Fyfan va patetiskt det är nu asså..
be the change
Days Of Our Life. Varför glo på det? Sämre skådisar får man fan leta efter. Storyn (om det finns någon) suger ju lite lagom den med. Nu vet jag inte hur serien var på 60 och 70talet, men lägg ner den förfan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den perfekta serien. Man kan missa 10 avsnitt o ändå har man inte missat nåt som spelar någon roll egentligen. Lite som Glamour skulle man kunna säga, eller Sunset Beach.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"i have.... AMNESIA!"
Graffiti is like music for your eyes.
Fan vad jag hatar den serien och sunset beach!
DIF!
Nu ska ni inte tro att det ens finns nån slags charm i att följa Days of our Lives, det är inte "flummigt skojigt" att ens kolla på 5 minuter av den, det är den sämsta serien någonsin. Förutom den där skiten som går på SVT nu.
Intressepenisen hårdnar!
Haha det är rätt soft och slökolla på den jo, fast jag tycker den höll sin topp för sisådär 4-10 år sen, hehe.. Ganska kassa skådisar, ganska tråkigt ibland, men jag diggart ändå..
be the change
Jag minns, tyvärr, att jag brukade kolla på det förut när man låg och sov hela dagarna på sommarlovet och kollade allt möjligt skit som Gud glömt i TV-väg. Då var det hon den äldsta kvinnan i serien som var besatt av Satan och levde rövare, prästen kastade vigvatten och hade sin "menar-allvar-modellmun".
Intressepenisen hårdnar!
kan inte nån skriva vad som har hänt i serien..? jag har skogsteve.
Det är en mördare i stan, har dödat ett par .. Finns en bra sida, låt mig söka ett tag
be the change
haha jag älskar både days of our lives och glamour...synd bara att man inte kan kolla regelbundet (liv, jobb osv)
We call them winerbrods.
pffft! ni days-haterz har inte ens kollat på serien...
We call them winerbrods.
Sämsta jävla skit som producerats någon gång
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
JackVegas Tack tror jag. ska checka sen :)
Jag har börjar kolla på serien nu igen eftersom jag börjar klockan 3 ibland och inte har något bättre för mig innan jobbet. Tycker att seien var rätt rolig för kanske 10 år sen när Marlena var besatt av djävulen. Nu är den ju så jävla ful med sina "specialeffekter" som kommer när klippen från nästa avsnitt visas där i slutet. Spännande med seriemördaren också, dom måste verkligen ha velat avskeda många skådisar. Jag vet vem seriemördaren är också, så det är ju kul.
Det är nästan lite fascinerande hur många gånger den serien kan hoppa hajen och gå till nya extremer för att uppnå nya nivåer av dålighet. Snart är det enda de inte gjort och det enda som kan rädda serien om Stefano släpar in en gigantisk mecha som klampar sönder halva Salem. Jag kan säga ungefär detsamma om Smallville. En annan serie med oerhört dålig kontinuitet som hoppar hajen om och om igen.
Förklara uttrycket "hoppa hajen"! Är alltid sugen på att lär amig nya uttryck.
Intressepenisen hårdnar!
haha när marlena var besatt av djävulen.. då titta jag fan på skiten, sjukt nice. annars FATTAR JAG VERKLIGEN INTE hur detta kan visas, är det verkligen någon som fäljer det här på riktigt? RIKTIGT:.
work some magic
wasteapa01: Jump the Shark. Ett uttryck som beskriver tillfället då en serie går helt åt helvete för att aldrig återvända. Uttrycket föddes ur tillfället i Happy Days då "the Fonz" drog på sig vattenskidor och hoppade över en haj bara för att författarna desperat ville visa för publiken att han fortfarande var den coolaste karaktären på TV. Allmänt accepterat som tillfället då Happy Days gick åt helvete. Days of our Lives och Smallville är två serier som i min mening lyckas med bedriften att hoppa hajen nästintill varenda jävla vecka. I Smallvilles fall såpass att det kan bli rentav fascinerande vad de ska hitta på för idiotiskt sätt att våldta Stålmannen härnäst. Säsong 7 och ett tiotal kryptonier har dykt upp under seriens gång, alla med förmågan att flyga, men Clark kan inte ens hoppa över höga byggnader i ett enda hopp än. Lois Lanes karaktärsbeskrivning: En slampa som har en tendens att bli knockad medvetslös mer ofta än inte (ibland tillochmed två gånger i ett avsnitt, och dessutom hamnar på Smallvilles sjukhus efter att ha blivit knockad i Metropolis). Clark är rentav besatt av Lana Lang och ger aldrig upp trots att hon är den mest ointressanta karaktären någonsin, som dessutom är så korkad att hon borde ha dött för länge sedan med alla farligheter som händer i Smallville. Och såväl Clark som andra kryptonier (Kara) har många gånger visat prov på att vara jubelpuckon (ja, så korkade att jag tillochmed måste sätta ihop ett nytt ord), trots att kryptonier beskrivits som mentalt överlägsna ända sedan nittonhundratrettiotalet. The list goes on.
det här är fet skit!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Tänk att det finns människor som frivilligt ser på dett mög, sjukt.
Asså jag får fan kväljningar och vill SPY när jag ser den där jävla skiten! Och jag överdriver inte!
^ Smart sagt.
Man får fan ångest attacker när man sätter på de programmet. De filmar ur dåliga vinklar som gör att det ser ut som dom har jävligt låg budget..
Våra bästa år är keff men man fastnar ändå i den. Avsnitten dom typ senaste 2 månaderna kommer ingen vart iaf. Att få veta vem mördaren i Salem är kommer förmodligen dröja nåra år.
galadriel - jag tror att det är marlena som är mördaren. hon blev ju "förgiftad" men dog inte; dvs den enda som råkade ut för mördaren utan att dö. detta gjorde hon för att ändå visa sig som ett offer. yaknow?
We call them winerbrods.
usla specialeffekter, garvade när jag såg Tony Dimera göra en baklängesvolt:D
eller när Sami gjorde jävla karatetrick bakåtvolt o grejjer haha
be the change
skunkafied, när var det hon blev förgiftad? Jag missar avsnitten ibland i flera dagar men det känns ändå alltid som man inte missat något. Mördaren kommer säkert vara någon som Marlena som man aldrig trodde skulle va mördaren eller så är det någon outsider som vill hämnas på alla. Btw, är det någon som tittat på Tony (Marlenas man) när dom förhör någon.. hans blick? hahahaha
Inte Tony, jag menar John! eller?
hehe.. kassa ni är... det rockar. plus folk dör inte dom kommer komma tillbaka.. så är läget och marlenas man heter john YEAH
ofta man heter våra bästa år:D ... ahahaha
be the change
Ett program för kärringar. :D
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Jobbar på hotell och har access till TV all the time.. Självklart står Days of Oyr Lives på klockan 12.50. I love it! Mer patetisk såpa finns inte. =D
Skåne!
& jag vet vem mördaren är!
Skåne!
galadriel - på någons begravning, har jag för mig. fast grejen är ju den...om marlena är mördaren, så lär ju hon lämna serien...och days är INGET utan marlena :)
princessleija - skicka privat meddelande och berätta. orkar inte leta upp det på nätet.
We call them winerbrods.
Det är ändå soft att man inte missar nåt om man inte ens ser 10 avsnitt, man kommer in snabbt igen. Jag tycker det som är mest störande är att folk dör i serien och sen dyker upp flera år senare men värsta sunkiga förklaringen om vad som har hänt........ så bli inte förvånad om alla som har dött nu senaste tiden kommer tillbaka o sen finns det nån dum jävla förklaringen till det, halva Salem har ju utrotats sista tiden :/
sämsta serien , + glamour!
-.-DMX-.-
det är aight faan.. :D hahahahah såpatittarN kallar dom mig :/
be the change
Jag tycker att det är så fantastiskt att de kunde dra ut på vem mördaren o.s.v. var så länge och slänga in halvtaskiga saker som en Lucas(?) utklädd till mördaren. Helt fantastisk serie.
Hahahha, du kollar också? .. Och att John är så kär i Marlena att han är helt blind att hon är mördaren.. SPOILER; (FAST HON EGENTLIGEN INTE ÄR DET.. mohahahaha) ;)
be the change
Det var väl nån som plastikopererade sig till Marlena?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
ingen aning alls, har inte hängt med i serien på ett tag. synd att dem visar den så tidigt på dagen.
Man ska tro att det är Marlena nu iallafall ;) Säger inget mer .. Dom ligger ju cirkus 2 år före i USA tror jag .. hehe
be the change
finns det ingen dvd box?