tack till alla små stjärtegull :) en surprise kommer upp snart, jag kan inte säga vad det är för det är TOPSECRET. Det är extramaterialet... vi lägger upp den på youtube snart, och där kan man snacka om att vi är sjuka i huvvet. det är en intervju med oss.....
www.youtube.com/prendel
Okej vad synd att vi inte får veta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, fyfan. Gerej.. ruskigt bra. mer sånt. plus i kanten. Minst lika bra som f-sthlm. .
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
kearl - m-mm secret is secret
ajja - tack så mycket, nu kommer jag sova gott
Vanellus- najjss
www.youtube.com/prendel
många kul scener , typ när du ramlar på burken o sånt :P Detta diggades lika mkt som FS typ!:P Big Up! ENda som ajg inte gillade med denna filmen var "Du rör mig" den hade du på Fs oxo :D men annars va den Tjock!:D Big Up Till Prendel o Fader!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
samopo P1 om du tittar riktigt noga så "rör" jag honom med ett rör (en av mina favoriter)
du bandyklubba mej
www.youtube.com/prendel
Producent
2007-04-18 23:33
haha, men i FS är det väl inte med ett rör? tror väl nog ni har gjort det exclusicve this time.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Producent
2007-04-19 00:23
haha, så kul. va söt du e prendel, i ditt nya öronsmycke å allt. kan hålla med faderlisous om strumpdelen, tog på mig svarta strumpor idag, kändes inte bra någonstans. sen så. haha. godnat
godmorgon
www.youtube.com/prendel
Yo alla! Kul att det kommer fler och fler kommentarer från folk som gillar filmen. Angående "du-rör-mig"-delen så var det med ett rör den här gången, dock är det inte helt uppenbart. Svarta strumpor är skumt, dock så ser man i början av intervjun att jag också har det, haha. Härligt att det diggas. Keep it comin'!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
haha skönt! va strumpan as god?
den va fett god, jag höll inte på att kräkas iaf, de e bra :)
www.youtube.com/prendel
Skådespeleri när det är som bäst ! :D
www.youtube.com/prendel
Gick riktigt snabbt att tanka, ska bli kul och se den här, fucking stockholm var ju skit kul hahah. Ps. IMMA SEED THIS MUFUKKA CUZ IM A NICE GUY
Jag är back in the game!
nice tack!
www.youtube.com/prendel
haha, tom extramateriallet är roligt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha tack
www.youtube.com/prendel
JIIIHAAA, den var kul och bra. Vad fin du var i Marions kläder, Piggedi. Seedat sen i måndags nu btw.
Aldrig mer....
Apjävel tack som fan, vi skulle inte klara oss utan alla snälla seedare.
www.youtube.com/prendel
HAHAHAHa fan va rolig hahahah ni e så sjuka i huvet:D
Jag är back in the game!
Jag vet ;)
www.youtube.com/prendel
fyfan va härligt att se lite behinde the scenes (späll) å så, mycket trevligt å roligt och underhållande och extraordinäryy... MEER!!!
piss
haha ;D ni är så sjukt jävla sköna ;D Älskade filmen också ;D <33
Tack till alla som lämnar gulliga kommentarer, och till er som seedar den, extra tack till er.
haha tack till alla små gurkrumpor :D nu får jag sova gott inatt igen
www.youtube.com/prendel
haha sjukt bra film bästa någonsin ! ärligt mer filmer ska nog köpa filmen också bara för att sponsra lite får bli present till syrran i sommar ;P så man har nått att göra under hennes födelsedag :D jag ska ju tjäna nå på det också ! ialfall filmen va för bra !
lost in skåne
Fan va härligt, självklart kan man inte gå miste om att skaffa den här till sin filmsamling. Personligen så måste jag nog säga att jag tycker att den här är bättre än Fucking Stockholm, inspelningen har gått smidigare, och jag är mer nöjd med historien. Men smaken är som baken, delad.
HAHAhAhaa, klockren film! Rolig som fan! :D. Prendel och fader ägde scenen (alt. vinden xD). Storyn var sjuk,, men som ngn sagt innan var drömmarna ltite konstiga ^__^ Det enda jag inte gillade så bra var slutet. Så typiskt att det ska hända.Säger inte, vill inte spoila för de som inte sett än :P.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Det enda jag kan klaga på är ,att du jhar olika byxor där uppe på vinden :P, hehe hur får du tag i klädbyten där? ;)
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
HAHAHHAHAHHA SÅ JÄVLA SKÖN FILM <3 !!!!!!!!!!
Rätt kul, men fucking sthlm va fan bättre. Den här filmen var rätt så enformig.
http://myspace.com/etownbeats
tack till alla :D
Newbien jag har inte olika byxor??
www.youtube.com/prendel
Jag tyckte Fucking Stockholm var snäppet bättre. Dock är denna jävligt rolig på sina ställen. Vissa ställen är lite "lama" men så var det ju i "FS" med. Extramaterialet var jävligt kul fast lite lamt i början. I alla fall, riktigt rolig film och man fick till många skratt, dock lite lam ibland. Men skitbra, Dalstigen 2 och Fucking Stockholm 2 vill jag ha nu. En grej bara, ibland var det nästan för mycket ordvitsar och sådant i denna, blev lite för mycket. Men annars var det skitkul, ska fortsätta seeda, har gjort det hela veckan typ.
en fråga.. om man nu payar 100 spänn e extramatrialet den där intervjun eller är det annat också?
en fråga två... kan man köpa Fucking Stockholm å få den bränd med bättre kvalité?
en fråga tre.. Har du path farm brallor i filmen, prendel? sånna har jag också isd =D på tal om byxor alltså, om man nu har sånna och tycker det är roligt
ajjja japp jag har phatfarm, nopp inget mer än intervjun, nopp FS finns inte i bättre kavlle än den nya dvd rippen som ligger uppe på piratebay
www.youtube.com/prendel
sry mitt fel, när du skulle fixa lite mat på tallriken såg det ut som du hade gråa byxor :P, iaf rätt nice film, :), ser fram emot en fucking sthlm 2 med :P
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
nioce
www.youtube.com/prendel
Hangaround
2007-04-22 03:39
Producent
2007-04-22 05:08
jag har inte humor, jag har ett huvud.
HAHAH
www.youtube.com/prendel
Hangaround
2007-04-22 12:29
var någon slags komplimang btw
i know ;)
www.youtube.com/prendel
så jävla soft haha gav mig mkt skratt
-- ~SlCrew~
Trevligt att kunna tillföra lite glädje i folks liv, det är det här som jag gillar så mycket med att göra film.
tackatackar
www.youtube.com/prendel
ClownFace tack till dej du är underbar>!!!!!
www.youtube.com/prendel
first up
www.youtube.com/prendel