Farlig Korv (Egeninspelad Långfilm)
Nu äntligen är vår andra långfilm klar, och som ni säkert känner till så var det vi som skapade Fucking Stockholm. Filmen heter "Farlig Korv" och är alltså skapad av oss i FonkyStudios. Genre: Komisk Thriller Längd: 50 min Väger: 317 mb Läs mer om filmen på DVD-omslaget tryck HÄR eller HÄR Filmen finns att köpa för 100:- jämt Då får du Filmen i mycket bättre kvalitet, bränd på en DVD-skiva, extra material och ett dvd omslag. Skicka mej ett PM så berättar jag hur du gör. Ni som känner att ni inte vill stödja oss eller inte har råd med 100kronor kan ladda ner filmen som en torrent på vår hemsida, Vilket självklar är helt okej med oss. Torrenten finns att ladda ner på vår hemsida under fliken "Långfilmer"www.fonkystudios.info.se Och som ni säkert ser där så finns vår tidigare film "Fucking Stockholm" och vårt avsnitt av "Dalstigen" där också. Hatar ni vår hemsida hittar ni filmen på piratebay också Ni som väljer att ladda ner filmen, jag vill be er om en tjänst. Eftersom ni fick ladda ner filmen gratis så vill jag att ni oxkså delar med er av filmen, seeda så länge ni vill, så får vi upp lite hastighet i nerladdningarna också. Släng gärna ett par kommentarer i tråden också :)
www.youtube.com/prendel
12 st som börjat ladda ner men ingen har skrivit nåt :(
www.youtube.com/prendel
fuck va nice . ska ladda nu . du har förgyllt min dag nu:) tack
skriver så fort jag sätt den, jag måste säga att jag blev fan tagen av historian på baksidan :P jag bara väntar på att få va gästskådis och visa mina dolda talanger nångång... !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Nu ska den ses. Jag seedar ganska snyggt också! ;P
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Fan va trevligt, återkom gärna och dela med dig av din åsikt :) Big upp till Prendel som har slitit hårt hela dagen, hipphipp hurra. Den här filmen kan man bara inte missa, ladda ner nu!!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Dansk_BB P77 Linus Vilhelmsson i rollen som Sjakkloktarchoklattmoussebuddaabdirahmannen, men du kan kalla honom pysen.
Christian Prändel i rollen som Ola.
Emil Vilhelmsson i rollen som
Larsson på taket.
Samt några jag inte kan namnen på.
En raggare av något slag är med, i alla fall.
Signatur får rum här
Får inte glömma Mike Jansson , som var vice assisterande luckstängare.
Signatur får rum här
Stefan hette hårdrockaren som är med, sen är det fler, de står med i eftertexterna allihop.
fader P18 Även Mhyke? I så fall, med vilken titel?
Signatur får rum här
vindsluckestängare
www.youtube.com/prendel
ladda ner och titta själv, eller så läser du här; Han var "Vindsluckestängare", med en annan person.
Fan, vilken otur.
smurf :)
www.youtube.com/prendel
Preeeeeendel, vad måste jag ha för program för att ladda ner filmen?
Signatur får rum här
Producent
2007-04-16 21:47
laddar hem i 1mb. damn.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Åffer, det står tydlig på vår hemsida, där du laddar ner torrenten från
www.youtube.com/prendel
haha ush vilken jävla avslutning :) de här lyckades ni me iaf dra på mina smilband några gånger :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Vad trevligt då ;) Diggades inte slutet, eller var det lite sorgligt, kanske oväntat?
ja estet vi vill höra mer :D diggade du den, vare kass, hyffsad?
www.youtube.com/prendel
ni som inte sett filmen, vad tycker ni om omslaget? och vad tror ni om filmen?
www.youtube.com/prendel
Producent
2007-04-16 22:53
haha ja tycker ni lyckades med den :) skrattade gott på en del ställen, tänker inte avslöja var, de får de som inte tittat än se när de kollar. men bäggaapp. shuuz :)
http://www.soundcloud.com/gyllander
jag tankar nu, om det seedas lika bra så har jag den på mindre än en timme. ser den som kvälls rulle,får återkomma imorgon med åsikter.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
aight
www.youtube.com/prendel
hehe fan va bra! :D Några riktigt roliga grejer :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Grymt! Ser fram emot o se den sen ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GOTT då har jag något att se idag då¨:D skriver kommentar efteråt.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Komigen nu allihopa seeeeeeeda !
tackar :) jag försöker seeda, men det finns ingen å seeda till
www.youtube.com/prendel
Det är fan en del som sett den redan, det är trevligt att ha en film som inte krånglar lika mycket som den förra. Nu vill vi ha lite fler, och utförligare, kommentarer.
tack vare en viss gangstah så fick jag ner storleken på filmen ganska mycket, och pga tidiare krångel med piratebay, så vet jag hur man gör nu :)
www.youtube.com/prendel
Kan meddela att det tog mig längre tid att unrara filmen än att tanka den direkt från fonky studios hemsida typ :D Medelhastighet 723 kbps, nu ska jag ta mig en titt och käka räkmacka med oboy.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Larsson på taket knäckte :) Inte bättre än fucking stockholm, men ändå jävligt skön, mer psykad. Propps!
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Jag tycker att det är jävligt kul att ni gör filmer, men jag tycker att ni ska arbeta lite mer på manuset o förbättra handlingen. Det kändes som ni fyllde filmen lite väl mycket med torra skämt för att fördriva tiden, för ni har ju en studio och ni har effekter så varför inte uttnytja det hela och göra något bättre. det e klart om man inte har gjort det så mycket för att man kan komma ut som värsta proffs skådisen o allt med värsta manuset, men ändå försöka ta det lite mer på allvar. för ni har vad som krävs..Jag säger inte att det va dåligt för det va det inte jag tyckte den va kul att se på men jag vet att ni kan mycke bättre..Hur lång tid tog det för er att spela in den hela ?
Hangman P20 det tog 6 månader, inkluderat manusskrivning och väntan på våren.
jag håller nog med dig lite, när vi var klara med manus var jag fett nöjd, men sen när filmen väl var klar så var den inte "jätte" bra utan bra bra. kanske beror på att jag suttit och klippt filmen en massa också. men jag diggar Långe Joohn scenerna som fan :D
tack till dej och er andra
www.youtube.com/prendel
Är den lika dålig som fucking sthlm filmen? Isf blir det ett big no på att orka dra hem.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Okey, ja men precis som du skriver så va den inte jätte bra utan bra bra.. Men försök nästa gång att ta erfarenheterna av vad ni har lärt er av dessa 2 filmer ni gjort, titta på filmer som inspirerar er, skriv upp alla ideer ni kommer på så kommer allt bara bli bättre o bättre.. Jag har ju inte gjort något sånt här någon gång så jag e inte så jävla kunnig själv men jag ger er dom tipsen jag kan, hade själv velat pröva på att spela in nån film någon gång eller skriva något manus till en, sånt här e verkligen skit kul o dte e så jävla kul att ni kör på det för det e ju i stort sett (vad jag vet) ingen annan som gör det på här på whoa iallfall. o det e ni ju först med så det kan ingen ta er ifrån det nu...ni kanske borde pröva på att spela in någon skräckfilm. ute i skogen eller nått, hade nog kunnat blivit bra,. Sen kanske ni lägger in humor i det hela för det kanske e lättare i början med spela seriös men 'ändå lite ding i huvudet..Men pröva nästa utan den humorn, prova något nytt..Ser framemot mer från er!
Jag tankar skit sakta.. :(
http://www.myspace.com/bigdomilicous
tycke den var bra men inte mer med det
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Hangman P20 jo,vi funderade på en utan humor. men det är somsagt mycket svårare att göra den bra då. har sett så många kassa skräckfilmer i mitt liv. jag vill inte misslyckas så då är komedi bäst. men jag kommer definítiv ha dej i åtanke inför nästa film :)jaquil P19 Tycker du fucking stockholm var dålig så bör du inte titta på denna, det är samma humor
www.youtube.com/prendel
Träning ger färdighet o det gäller allting! som sagt, ser framemot nästa film.
Japp, ve are just rookies änsålänge. men folk digagr humorn iaf ;) måste också erkänna att jag tröttnat på att göra film för tillfället. haft så mycket å stå i senaste tiden
www.youtube.com/prendel
fast nästa grej blir väl "dalstigen avsnitt 2"
www.youtube.com/prendel
haha, det här ska ner snart. Så jävla bra, Fucking Stockholm var ju riktigt jävla kul så det här måste fan ses. Kanske köper den sedan med så kan man visa den för polarna med!
NAJJS
www.youtube.com/prendel
Alltid trevligt, det är fan sant att det har varit ganska intensivt nu ett tag. Ska till viss del bli skönt med en liten paus.
säger fader som har hur mcyket fritid som helst ;D
www.youtube.com/prendel
Men ändå, just nu har du mer, eftersom du dissar utbildningen ;) Men den här tråden handlar om vår nya film, som jag hoppas folk ser, och kommer med kommentarer om.
jag går (typ) i skolan, jag jobbar efter, jag har en kåt flickvän, jag ska uppträda en massa gånger, jag måste plugga körkortsteori och ta hela körkortet innan vi går ut skolan, och så vill jag ha fritiden att göra nån låt ibland, och så känns det som att jag nästan skryter nu HAHAH
www.youtube.com/prendel