Edward Scissorhands, E.T och Lejonkungen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sex och lucia, meet joe black, the fountain (grät jag till senast i veckan) och dag och natt
allt som sker, sker.
heh Lejon kungen fan! Man! Mufasa izzeshit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den enda film jag gråtit till är E.T., det är iofs ganska många år sen, men jag fattar ändå inte att bara en har nämnt den tidigare
grave of the fireflies
Född för att springa med saxar!<br>
livet är underbart är en helt fantastisk film!dogville vet ja inte om man gråter till riktigt men den är riktigt hemsk men VÄLDIGT bra! den rekomenderar jag starkt om man är aningen filmintresserad annars kan den va lite seg. samma regissör som gjort dancer in the dark , har fortfarande inte sett den men så fort ja får chansen så!fried green tomatoes e väl lite snyftig av sej oxågirl interrupted nja så snyft vet ja inte men den e bra, lätt angelina jolies bästa roll.what's love got to do with it Tina Turners självbiografi, sjukt bra film och hemskt. ja de va dom ja kom på nu, många har nämnts tidigare i tråden.titanic är ju en klassiker oxå
Att tjura till Braveheart är väl lite som att böla till Armageddon? Elakt inlägg, förlåt på förhand
Sist jag grät var på lejonkungen.
facebook.com/idiomatisk - fan page
crooklyn.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Det e fan några dineyfilmer det har varit nära typ Ice Age eller Lejonkungen men t.ex. The Jonathan Wamback Story tycker jag fan är lite sorglig om någon har sett den? den e så där att ögon blir lite blankare... Hooligans är ju mkt slagsmål osv i början men i slutet så kan det bli lite blöt i ögonen.. Sen finns det som sagt fler filmer som personer ovan skrivit som jag ska kolla på :)
http://www.herrbitter.blogg.se/
De filmer jag börjat känna av lite tårar av är: Braveheart Edward scissorhands Den gröna milen & Dagboken , jag grät fan till den :)
Dancer in the dark.
Finns det NÅGON som inte fått tårar i ögonen av den filmen, då vill jag veta det!
<3 the mob
hmm.. Ja hade lite fuktade ögon i, Requiem for a Dream Donnie Darko Crash bye the way, fruktansvärt bra filmer =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Malcolm X - När Malcolm blir skjuten och dör. Denzel's bästa rollprestation någonsin.Dagbok Från En Motorcykel - I slutet när Gustavo Santalolla's vackra musik kommer in ackompanjerat av bilder på arbetare runt omkring i Sydamerika. Väldigt rörande och vackert för mig.
ooo...grave of the fireflies ....den satte sina spår....jag, min bror och en mexikan såg den....alla tre satt och grät efterråt..usch vad hesk den är :(
allt som sker, sker.
Helt otroligt att det bara är en person som nämnt A beautiful mind :S
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Edward Scissorhands. Den tvingade fram tårar flera gånger.
21 gram när morsan bryter ihop på sjukhuset, inte så man gråter men klumparn kommer
LEGALISERA CANNABIS
The Jonathan Wamback Story ingen som sett den?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Sex traffic ! guuuuuuud vad sorglig,
Slutet av "Min hund Skip" och i "Cast away" när Wilson flyter iväg när han vaknar och han inte får tag på honom och börjar gråta. Sista vänner-avsnittet också.
Den Gröna Milen. Fy fan vad jag tjuter. Och så har vi ju några Disney-filmer, t.ex. Lejonkungen och Tarzan.
Den gröna milen.
Jag gråter aldrig av filmer, men det är iaf jävligt nära i den! Men samtidigt blir man glad i slutet när Jingle eller vad han heter (musen) lever..
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Inte gråtit fullt ut, men visst har det kommit tårar. Schindler's List. Slutet då. The Elephant Man. Ingen som nämnt den?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Vad är det för fjantar som bölar till Lejonkungen då? Det är ju tecknat, det är alltså inte på riktigt.
crash? någon nämnde den, såg den för andra gången idag. inte fan gråter man till den. man bli snarare lack för att de e så mycket hat mot folkgrupper.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
teN Vad är det för fjantar som bölar till Lejonkungen då? Det är ju tecknat, det är alltså inte på riktigt. De där var lite kul.
haha kanske tycker jag e tönt nu men "sleepers" i slutet när alla träffas för sista gången, börja inte gråta men man blir lite "rörd" eller haha =)
Konse''
NC.. requim for a dream håller med hårt
teN Haha. Ja, du har ju rätt i att det är bra mycket coolare att gråta till otecknade filmer, eftersom de är på riktigt.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Terminator 2 (när han sänker sig själv i elden i slutet)
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
ten : "Vad är det för fjantar som bölar till Lejonkungen då? Det är ju tecknat, det är alltså inte på riktigt." mjo det var ju en spännande kommentar, haha
- yes
En film som får igång mina tårar är Den gröna milen, vilket jag inte kan hjälpa på något sätt. Men att få se en så stor man, hamna i en så hjälplös situation öppnar tårkanalen direkt. Driving miss Daisy får mig också att gråta, det är en så pass halvfin historia att jag blir rörd. Och twisterna i filmen gör det inte bättre..
whoopzidoo
teN Det är ju själva historien, hans pappa dör och han får höra att det är han som är skulden till hans död. Rätt hemsk historia som blir lättare att se på tack vare roliga figurer som Timon & Pumba och all musik, etc.
whoopzidoo
16 blocks fick mig å fälla en liten skör tår
Kul att folk tog mitt inlägg på allvar, haha.
Filmen som berör mest är ju utan tvekan Lejonkungen. Underbart jävla bra film ju. You can't deny it.
Video killed the radiostar<br> http://maua.blogg.se/
dagboken är bölfilmen #1
syumoan akoinwe!
syouman haha jag läste "bögfilmen" först och blev sur:)
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Hardball
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!
Forrest Gump!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Locco P20 jagmen alltså den där filmen är ju överjävlig.
det tog mig säkert över en månad att komma över chocken efter att ha sett den.
titanic och den gröna milen
vad som helst beroende på grad av bakfylla. annars var nog den senaste gången jag grät en skvätt av Big Fish. fast imorse kom det några tårar i slutet av heroes också.
Rehab is for quiters.
Kollade Gilbert Grape idag och fällde en liten tår som vanligt.
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Clone P21 Skönt att höra att det inte bara var jag som blev lite rörd i slutet av Heroes :P Annars så är The Green Mile väldigt tårframmkallande
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.