Filmer som får dig att gråta.
Yo! Ville ha tips på filmer som får dig att gråta, inte gråta exakt. Typ du blir ledsen, du tycker att det är synd om en karaktär. Men filmen ska få dig att känna glad samtidigt också. Ex. Truman show . Man tycker lite synd om truman men i slutet känner man sig glad också, där när han säger: Incase idont see ya, Good Afternoon Good evning and Good night...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känner mig vansinnigt sänkt varje gång jag ser Schindlers List i slutet när han bryter ihop när han inser att han kunde räddat en människa till. Min tjej med Culkin. Kommer inte ihåg den, såg den för många många år sedan. Men vad jag kommer ihåg är att jag grinade som sjutton. Döda poeters sällskap. När Neil har tagit livet av sig och framåt till slutet... Var dom som jag kom på såhär på rak arm :)
Be the change you want to see in the world.
Jag har ju då rätt svårt för o gråta men filmer där jag känner att det inte är långt borta är t.ex. Nyckeln till frihet när gubben hänger sig o sen även i slutet när dom träffas igen. Sen blir jag alltid sjukt berörd av slutet i American History X.
THe Passion of the Christ blir helt dum i huvudet att jag måste gå ut o ba smälla till nån.
Tutilooooo
requim for a dream(den ulitimata moralkakan) andra starka kandidater; boys dont cry(gaaaah) crash(den nya inte den gamla) million dollar baby(fast DET däremot är lite gay)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lost and Delirious Forrest Gump
Hmm... Tänkte också på Nyckeln till frihet nu...Shawshank Redemption(Nyckeln Till Frihet) Tim robbins Morgan freeman
jag gråter av mycket nuförtiden, men en film som ajg alltid gråter av, även om den e rätt kass så e de Pay it forward . o givetvis gröna milen ... äh.. orkar inte räkna upp. jag gråter av många filmer.
Redaktionen
2007-04-11 16:50
Remember The Titans, jävligt gay, i know...
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Hittills: Mitt liv som hund Farväl Falkenberg
höstlegender
Wa wa wee wa!
Konsertbesökare
2007-04-11 21:04
Click Jersey Girl av nån anledning.
blir lite tårfyllt under Schindler's list, Vägen hem, Den blå filmen, Edward Scissorhands, Amelie from Montmartre, Truman show
Senaste filmen som fick mig och snyfta lite var Big Fish
A Profound Hatred of Man
Efter bröllopet är väl den enda film jag gråtit till i vuxen ålder. Zigenarnas tid och Voces inocentes har varit nära. Fast jag vet inte om jag kände mig så glad...
den som hoppas skiter på sig och dör
Word på American History X, men även typ Gröna Milen, när jättenegern ska dödas. Fan finns ju massa som berör än, men kommer inte på en enda bara för det. Kommer inte ihåg ifall WTC gjorde det, men kan varit en av dem.
There is plenty off fish in the sea.
A walk to remember tror jag den heter
Finding Neverand nån? Man blir lite blötare i ögonen av den :)
Big Fish.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Haha kom på den senaste filmen som nästan fick mig att fälla en tår. Kände mig jävligt larvig men Pursuit of happiness med Will Smith. Det va så fint i slutet när han efter alla motgångar äntligen lyckades. Det va ju så förutsägbart och man satt o väntade på det hela filmen men ändå... Usch pinsamt
Dagboken ! Det är den ultimata gråtfilmen; den är sorglig men på ett fint sätt plus att den är romantisk.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
glömde La vita bella (livet är underbart) omg grabbar ja svär man blir helt batty av den.. shit får 5 Stjärnor utav mig o garanterar att de flesta skulle droppa tårar!
Tutilooooo
Crash ... på gud den kääänns :( sorligt och lyckligt ...den är kanon den filmen se den ..ni som ej ha gjort det, värt er tid!
the thin red line, den tunna röda linjen. i slutet..fifan.
don't watch me, watch yourself
Hotel Rwanda
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Coolingen3 P20: Haha jag grät som bara den till den i slutet. Men en film som jag grät ihjäl mig till var Green Street Hooligans.
Några avsnitt av Smallville.. annars har det varit History X och Forest Gump, roligt nog -> (forest gump).
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
En film som berörde mig var Forest Gump. Längesedan jag såg den nu så jag kommer inte ihåg exakt vad det var :-)
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Dancer in the dark är nog den enda filmen smo jag gråtit mig igenom. Annars har jag rätt lätt för att gråta för B-kärleksfilmer, men det är bara ibland som det blir lite vått om ögonen där. Blir ifs lätt tårögd så fort det blir lite känsligt, när ngn blir sårad i filmen. Men Dancer in the dark är fortfarande den enda filmen som fått mig att fälla stora, ledsna tårar.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
The Green Mile (Gröna Milen) jag gråter inte när jag tittar på film även fast jag tycker att det är jättesorgliggt så kommer inte tårarna men jag blir ledsen när jag ser den här filmen. Den här veckan såg jag King Kong och tyckte det va så där så att man fick en klump i bröstet men jag såg inte klart filmen så jag vet inte om den fick ett lyckloigt slut ;)
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Jerry McGuire eller vad den nu heter.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
aa Gröna milen den är så jävla sorglig.. han där jävla vakten asså :S shit vad elak han är.. Tänk att män som vi gråter haha lol:P respect..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag måste erkänna att jag grät när jag såg efter bröllopet med mads mikkelsen och rolf lassgård
http://duckdown82.tumblr.com/
Borat för ja garvade så mycke
thundercooperfuckinbird
Philadelphia Den gröna milen Simon Birch Requiem for a dream Deer Hunter Boys don't cry Carlito's Way Menace II Society Old Yeller Amores Perros 21 gram Stand by me Little Odessa La Vita Bella Schindler´s List Boyz N the Hood Bullet Etc... *I'm a reeel zoftie*
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Oh just ja, Man on the moon också, såg om den på teve nyligen och grät en skvätt (som vanligt). :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Har gråtit i slutet av 2 filmer, Schindlers List & The Devil's Arithmetic..
Procreate, receive compensation.
babe den modiga lilla grisen.
Nää... Babe e bättre än desperate housewives
Click ! I slutet.....awwwwiiiiii
hela band of brothers serien. wills smiths nya filmen, den där han e hobo å får sova på toa.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag gråter ju av allt (tom extreme home makover) men mina största gråt favoriter är: "Borta med Vinden" "Pretty in Pink"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
finns två filmer jag gråtit till. det är.Lejon kungen men ja antar att den inte räknas. :) men en film som verkligen berör är ju John Q , två gånger har ja sett den o varje gång startas gråtkanalerna . en film som e väldigt sorglig är ju persuit of happyness. Peyce
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
när jag va liten så grinade jag åt lejon kungen .. jag va kär i tjej tigern också .. jag drömmde att vi hade sex :] pinsammt men sant:)
Dansk_BB HAHA, sicko!;) om vi snackar disneyfilmer så finns det ju ingen sorgligare än Micke och Molle. Jag gråter från början till slut.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
satt och tittade på the last kiss på planet hem från florida. var ingen bra film att se just nu. tog slut med frun i början av året så den var lite känslosvallande. kan tänka mig att jag kommer lipa som fan till reign over me "vänner för livet". ska nog undvika sådana filmer på ett tag.
Forrest Gump Crash och favoriten Braveheart. Börjar varje morron med the prisoner whishes....från soundtracket i mp3n, det ger en bra kickstart på dagen.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Två filmer; Schindler's List. När de står där vid hans grav, en av filmvärldens absolut mest tårframkallande scener. A beautiful mind. I slutet när de lägger fram pennorna framför John, lika tårframkallande som Schindler's List.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Dansk_BB P77: själv tyckte jag att Jasmine från Alladin är hetare än simbas brud xD