för att? göra vad? enligt hennes historia så tog dom endast för o rädda hennes liv (vilket jag tror är sant för enligt flashback säger ben " all the women on this island needs you" ) dom tar sonen, okej, för o göra vad?, blodprov? vad som ska dom göra med blodproven? nah,
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Jävligt nice avsnitt! Nu börjar det byggas upp inför finalen.. SPOOOILER VARNING: Nästa avsnitt landar en kvinna på ön via parachutes och kommer ha med sig ett föremål som inte stämmer överens med tid de på ön befinner sig i.... Det är ett Desmond avsnitt och ska behandla Pennys jakt efter Desmond. Kvinnan som landar på ön är dock inte Penny utan hon den svarta ifrån Las Vegas ni vet.
Sociopat Inga framtida spoilers tycker jag.. vet inte vad alla andra tycker.. har man en framtida spoiler så kan man länka dit.. Finns många som inte vill veta vad som ska ske i ett avsnitt man inte kan se än!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged jag tror det är därför han skrev SPOOOILER VARNING NU börjar Lost bli Lost igen!
nu börjar lost bli lost igen, eftersom detta va första gången på länge jag blev "lost" av lost man vet inte vad som var fakta och vad som var lögn, för man tror att allting var fakta tills man insåg i slutet att allting var en bluff
alltså jag hängde med riktigt bra i den här tråden fram tills gårdagens avsnitt där kate snackar med jack och locke spränger the others ubåt. Kan NÅGON snälla ge mig lite sköna spoilers i kronologisk ordning för efterföljande avsnitt? Snälla? Annars blir jag sur.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Juliet är en satans slyndjävul
Aldrig mer....
Hangaround
2007-04-12 22:07
Fyfan som någon sa där uppe. Jag vart Lost av Lost för första gången på länge nu. Härligt, håll den här stilen nu säsongen ut.
SpT highfive! ;D
Vafan jack är så satans naiv, sayid och sawyer ftw!
diggar dock hur hon knäckte sayid och sawyer ;D
vilken svart dama från las vegas?sociopat vart får du all information ifrån förresten?
don't watch me, watch yourself
elikz jag antar spoilerfix.com
Jag får infon ifrån darkufo.blogspot.com där de har både en rumour del och en spoiler del. Spoilerdelen är endast verifierade grejer, han har alltid haft rätt. Avsnittsordningen är omgjord och ser nu ut så här: E 17: Desmond flashback E 18: Jin/Sun flashback E 19: Ingen flashback utan hela avsnittet ska förklara en av öns mysterier. E 20: Ben flashback E 21: Charlie E 22/23 (dubbelavsnitt): Jack Enligt två av manusförfattarna ska Jack-avsnittet vara något av det bästa och sjukaste de gjort och ska få fansen att snacka om det ända till Januari då serien börjar igen...
vara något av det bästa och sjukaste de gjort och ska få fansen att snacka om det ända till Januari då serien börjar igen... where have i heard this before
Kanske vill ta ytterligare blodprov på Claires unge för att se hur Aaron klarade sig... Avsnittet visade även att vi fortfarande inte vet så mkt om ön.
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
Sociopat Januari?You gotta be fucking kidding me! :O
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
nice avsnitt, hon blonda tjejen vet säkert om allt som finns på den ön :P
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
racapp// true... men ändå! .................... Chico// Det ska köra 24-style med 22 raka avsnitt utan uppehåll.
Producent
2007-04-14 01:10
Oh damn, nu när informatione satt sprätt så gör det serien mer spännande, som sagt, inget för hjärndöda denna serien. Verkar som vår vän med ögonlappen inte är död ;)
Since 1984 @realgizlee // twitter
Varför skulle inte han vara död? ^^
Aldrig mer....
ere nåra mer uppehåll nu? lr visar dom ända till avsnitt 23 i sträck?
nån lostnörd som kan verifiera ryktet om att dom bara kör en säsong till efter denna plus en miniserie efter det?
Producent
2007-04-14 18:38
inget uppehåll, dem kör på tills finalen det blir en säsong 4 som kommer Januari 2008, så vi får vänta ett himla tag efter denna säsongen e slut. ingen miniserie e planerad snubben med ögonlappen e ryssen från avsnitt 11
Det kanske redan finns svar på denna fråga men orkade inte läsa igenom hela tråden . ! Någon som vet vad Dharma grejen var för något ? och varför den typ drar till sig metall föremål om man inte trycker på knappen
Jag tror att Dharma grejen ska förklaras i nått av de närmaste avsnitten.
vaaad är det som händer? fan vad jag stör mej på juliette hon ser ju helt stelopererad ut. men iaf, give me more!
mickillah varför skulle inte han vara död?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
oooh ruskigt bra avsnitt :D fan va skönt o se sawyer och sayid döda juliette ifall dom får reda på varför hon är där! är så trött på henne!! usch! undrar verkligen vad hon gör där /: och det där med hennes syster och barnet? var det fake eller var det på riktigt, hade hon verkligen cancer? härligt med desmond flashback igen :) han är så skön!
Forumsignatur:
abooo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt missat avsnitt 15 :-) wihoo då har jag nåt att glo på ikväll :-D
asså har ingen fattat att hennes flashbacks var PÅ ön och de är inte samtidigt?
Peeeeenny where aaaaaaaaaaaare you? :(
^ Smart sagt.
ruskigt jävla bra avsnitt! såg ni fotot på munkens kontor? det var han och den tanten som vi träffade i förra desmond-flashbacken.
Hett avsnitt! Såg ni telefonen? Såg fan inte ut att vara ifrån 2004! Och hur fan kom fotot dit? Ett polaroid foto? Skaparna bekräftar mer eller mindre att det är en tidsrubbning ÖN på något sätt fastnat i.
okej, detta förklarar allting för migPenny skickade iväg tjejjen med helikopter för o hitta desmond varför var bilden där då? Jo, för att hon ska veta hur desmond ser ut , hur vet du de? för att hon sa desmonds namn, och minns ni sista avsnittet förra säsongen då man få se att de e några som letar efter desmond o shit och gud har inga speciella planer om desmond, gubben ljög, för han och hon där tanten som snacka med desmond kokar ihop något hur vet du de? Bilden i "munkens" rum, på munken och den där tanten Sociapat: Såg ni telefonen? Såg fan inte ut att vara ifrån 2004! Och hur fan kom fotot dit? Ett polaroid foto? Ja, vi såg telefonen, men jag tror inte det är en "tidsrubbning" tror att dom vill att vi ska tro de, fast det egentligen bara är så att hon som har den tillhör en orginisation som är välditgt hi-tech och har råd med de bästa, hur vet jag de?, jo , de e ju som sagt Penny som håller hela shittet och om jag minns rätt så var hennes familj inte alls fattiga :) Vad försöker du få fram med polaroid fotot?, och fotot kom dit, har jag redan förklarat, , så här var de Tjejjen sitter i helikoptern, uttråkad, läser en bok, "mayday mayday" helikopten får problem, hon lägger in bilden i boken (bilden som hon behvöer för att identifera desmond) och krashar
Det där med telefonen e ju inte alls skummt, eftersom Hurley verkade direkt veta vad det var för grej innan han ens slog på den. "Oh its a satellitephone"
Jag tycker att de lyckas med att berätta ingenting hela tiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daaaamn vad jag blev lycklig när man nääästan fick se kates bröst, sen när jag spolade tillbaks så hade hon ju bh men :( hmm får charlie ligga något eller?
kefft avsnitt.. fick inte veta något kul
FÖRORT
Producent
2007-04-19 23:16
planet P0 Klart man fick reda på en del.
Sluta kolla på serien om du inte fattar den, tror den har blivit för avancerad för en del då fler o fler inte fattar ett skit.
Jag tror att desmond kommer att låta Charlie dö, vilket han kommer att göra så småningom. Desmond kommer ju att tro, att om han inte hade räddat Charlie vid det tillfället, så hade det varit Penny som hade kraschlandat, istället för las vegas bruden.
Producent
2007-04-20 03:37
las vegas bruden? :S nu blev jag lite förvirrad. känner inte till någon las vegas brud.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Elikz: Fel!, för att jag är 90% säker på att "las vegas" bruden var skickad av penny och det kommer hon säga Plus, Desmond tror att gud testar honom, lät charlie räddas några gånger och sen kom de ultimata testet, att välja att rädda ens mans liv eller att se penny igen som den där kristna historien prästen prata om, när gud testade 2 bröder, och den ena brodern dödade den andra o.s.v
aha, las vegas bruden ;D