There is plenty off fish in the sea.
fan att inte snövit gick vidare
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
sjukt att inte cissi gick vidare! :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken var cissi?
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
sjukt gott att felicia och sara gick vidare :D
SKU - SKU - SKULASON!
Fattar inte att Cissi inte gick vidare, när man har hela Järvsö bakom sig kan det väl aldrig gå fel? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyvärr var cissi inte tillräckligt popmaterial och felicia och sara gick vidare på deras utseende. Lite synd då cissi sjöng jävligt bra
SKU - SKU - SKULASON!
äh cissi var läskig. jag tyckte iofs att felicia gott kunde slängt på sig ett par jeans istället för fröken sverigeklänningen , skulle passat henne mer.
Sara var också porrig.
There is plenty off fish in the sea.
Det spelar ingen roll vem som går vidare idag för vårt finska hopp Linda Seppänen kommer vinna hela skiten :)
http://duckdown82.tumblr.com/
JAAAAAA CISSI! Plus vem fan bryr sig om att Cissi är gay, har hon vart öppen med i flera år och det har väl inget att göra med hennes sånginsatser.
Cissi är lätt grymmast!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
fy fan va sämst att erik gick vidare, han kan ju inte ens sjunga bra! alla andra som sjöng igår sjöng bättre än han
Haters gon' hate...
Lawless var inte menat till dej heller, men till dom som (om det nu är så) inte röstar på henne för att hon just är gay.
Vad är det som är så speciellt med Cissi? Jag förstår inte
http://duckdown82.tumblr.com/
Tycker Cissi inte alls är bra. Natalie borde ha gått vidare igår, hon var grym.
exakt, natalie ägde cissi
Haters gon' hate...
kanske är det därför hon aldrig åker ut, när man ringer och röstar så röstar man för att dom ska stanna och inte för att dom ska åka ut.
Haters gon' hate...
Hon med stora tuttar ska vinna!
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
och det är?
Haters gon' hate...
Vad gör Johan fortfarande i programmet? Sorry, men killen kan inte sjunga. Han lider ju.
har nån vunnit än? fyfan vilket skitprogramm det är. såg nån minut i fredags och inte en jävel kunde ju sjunga :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
cissi o johan kommer ju aldrig åka ut för deras små jävla skit byar där dom kommer ifrån ringer o röstar typ 24321432432ggr varje fredag äckliga jävla människor
thundercooperfuckinbird
Kaal: Inte vet jag, men hon med stora tuttar ska vinna.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
heja cissi
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Marcus kommer ta hem skiten!!! Norrland!!
Skitbyar? Järvsö är ju helmysigt!
skitby hahahaha
thundercooperfuckinbird
Honestly Idol har tömt landet på talanger efter endast två Säsonger!!! Iaf på "talanger" som är villiga att ställa upp i programmet. Fattar inte skiten om jag hade kunnat sjunga hade jag fan inte velat bli känd genom den skiten ... so niggah please! Masayah han e grym i glassigt iaf... vad har han mer gjort?? Typ aldrig hört talas om honom typ isf nåt med petter feat masayah! PEACE
Om inte Cissi åker nu så är det inte värt att kolla på Idol.
That's just stupid.
Hur fan kunde Danny åka ut ur tävlingen?
Hellre danny än Cissi! cissi är typ den ända som är bra, förutom Markus
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Cissi är skarrig.
helvete att danny åkte ut och att johan och sissy är kvar
Haters gon' hate...
Motown idag amigos! har tjuvlyssnat på låtarna och Felicia är som väntat bäst och johan och cissi helt usla hoppas cissi åker
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Fan var Marcus ägde!!! Han kommer ta hem allt
Alltså. Marcus är ju cpbra. Vinner inte han, då blir jag fruktansvärt sur. Åker inte Cissi ut då blir jag förbannat fittsur. äckliga jävla dreggelbonde är vad hon är. Isch. Och sjunga kan hon inte.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Mark In The Park e ju fan världens jävla SÖTASTE ! Jag skulle ge vad som helst för att få ligga med han ! :D
AayFukYuuuu :@
i know han var i kalix också,jag var där ;> såg han åde men han hade inte tid med fans för dom hade typ bråttom eller nå ;C Annars hade jag lätt...
AayFukYuuuu :@
Vart på tv4 röstar man på låtarna som Markus och Erik ska sjunga på fredag?
Chica_Del_Norte F29 tryck på länken "om oss" på idol-sidan.
sen trycker du på länken "hårmoss,Vax & Shit".
Sen trycker du på länken "Hey baboribba"
och där kan du välja vilken låt som ska spelas och vilka som ska sjunga istället för dom
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
tack men det verkar vara för sent att rösta. låtarna är redan utvalda(: