Idol tråden!
skit programet som ska göra stjärnor av vanliga svenssons. dem som vinner slutar att dem säljer bäst på OK/Q8.
Mark in the Park!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
mark in the park a.k.a. läsp in the fläsk :)
http://www.innuce.nu
nänä, SALLEMAN var bäst! :)
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
hehe krudiska blandat med svenska som är blandat me engelska.. jaja.. vokabulärförrådet(jag använder stora ord för att retas) är stort :)
http://www.innuce.nu
whoa.. jag känner han som sjöng när han sa " nu tar vi reklam tror jag" .. respect
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
Jag hade skiten på i bakgrunden och hörde att biffiga flintis i juryn ville slå nån brud på käften. Sjöng hon så fruktansvärt dåligt eller vad? =D
A Profound Hatred of Man
va heter låten som spelades när han djurgård's målvakten dissade dem innan han gick ut?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
va mkt störda människor det finns hajar de inte att de är dåliga.................
"men mamma säger att jag kan sjunga" hahaha... psykfall
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Den där snubben som sjöng om när han runkade var ju bäst :P "Klabbe: Ska du ha en snyting?" HAHAHAHAHA
I'll see you in another life, brotha!
fett rätt ju han förtjänade en snyting så dålig som har var!
aah på gud... fan va kul de e me auditions haha! haha men hon me rosa va ju galen... men.. hon me tutan kunde la sjunga?
Hahaha "jag tänker på din mamma när jag runkar" Fan, jag missade den gången med Mark in the park, finns det ingenstans på Internet där man kan se hans framförande? Och sänds Idol varje dag?
Brassknuckles in your face!
vet ni varför klabbe blev så sur när killen sjöng"när ja runkar tänker ja på din mamma".....för att han brukade runka till sin mamma..true but sad!
Tack för raderingen?
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
haha alltså herregud, såg ni killen nyss eller? som körde outlandish låten...
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
jesus...raze tänkte ta upp exakt samma kille... norrland never disappoints!
skriv kort, helst inte alls
haha. jag skäms när jag tittar alltså.. :/
alltså idol är ju bara deprimerande. och mitt i allt detta masayah som är 1000 ggr mer begåvad och gjort så många bra låtar, men som inte får en bråkdel av den uppmärksamhet som idolvinnaren kommer få
haha jag är från umeå, så kassa vi är :> "man har värsta en dröm asså bah, O SEN BA KROSSA DOM DEN BA SÅ!?" haha han adidas kickern. haha
"life's a garden, dig it."
Haha mm han jag menade :P
Snygg mcdonalds han hade dåå.. haha
asså hon tänker ju bona klabbe
känns gay också
haha jag ställde upp och jag kan lova att jag inte är dålig :)
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
Ja, hon var sjukt het. Sen inslagen på Agnes. Damn, vilken brud hon är alltså!
jag älskar japanen, så jääävla sööt!!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Mm ge mig Agnes...
haha japanen så klockren.
SKU - SKU - SKULASON!
japanen va ju as grym
thundercooperfuckinbird
fridge P17 haha.. han Janec festade jag med en sen kväll när han jobbade som sheriff på High Chapparall i småland. Släng på Michael Jackson på skivspelaren and he is going NUTS!
Redaktionen
2006-09-01 17:03
den där japanen verkade ju gå in för att skämma ut japan och befästa fördomar...haha att han fotade dom innan han gick. vilken lirare...
Och Kirshti kallade honom för baka na (idiot)
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Roligast hittils : Dragosta din tei . Vilken sköön snubbe, å dansen va ju toppklass!
Tüffü was here!
haha känns så sjukt att helt främmande människor i olika delar av sverige sitter och pratar om agnes då och då. jag tog spanska kurser med henne på gymnasiet och min kompis dejtade henne ett tag innan hon var med. (han var förövrigt med i se och hör för att de hade setts ihop i sthlm). asså agnes är ju en helt vanlig tjej och ni sitter och dregglar över henne. det är sjukt.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
är det idol idag ?
SKU - SKU - SKULASON!
Han som sitter till höger i juryn är fan lik Big Pun.
njut
hehe han som var utklädd till polis där i början var ju med i moviestar också som är samma sak fast skådespelare Han skulle vara chuck norris där, och det är extremt kul!
CiL Hon är än helt vanlig person ja, men en väldigt snygg sådan! :)
angående han som var utlädd till polis, e det bara jag eler har någon annan sett han på tv400 på det där pogrammet där man skulle dansa i en boxningsring.. typ dance butterfly eller vad det hette. fast där så var han utklädd till FBI... någon mer som vet vad ja menar?
what u know´bout me
Jag och Lilli träffade same-bruden Caroline från Idol 2005 på tunnelbanan. Vi minglar bara med kändisar. Jag vet att ni är omänskligt avundsjuka, fram med det :D
(,_____(ò_Ó)____,) this big
Nice att Linda gick vidare!
http://duckdown82.tumblr.com/
alex123 nej det var en danstävling. tänk folk kommer ni inte ihåg?
what u know´bout me
han me FBI uniformen har vart me i både moviestar och dance like a butterfly, eller va de hette, innan! Värsta mediahoran :D
JMD, Jag Måste Dansa!