I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Angående Naruto Fillersen.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-10-09 11:51
Jaha.. De där tycker jag verkade lite som fillers. Men jag har inte läst mangan så jag vet inte. Va de där en filler eller går huvudstoryn sådär?
..

2006-10-09 11:55
det är en filler
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2006-10-09 11:56
Det där var filler så det skrek om det.

Förmodligen drog dom tillbaka det dära Episode 202 Special som inte blev ett officiellt avsnitt, så då kunde dom göra ett stort Fillers special och sen kanske kanske kanske förhopnningsvis så kommer ep 205 vara början på slutet på fillersen. suck.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-10-09 11:56
man får hoppas på att 60-minuters avsnittet nästa vecka är den sista fillern
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2006-10-09 12:00
mmm...läste på mininova, lite comments, och de påstod att nästa 60 minuters skulle innehålla Kakashi Gaiden...men det jag har hört så skulle inte det komma förräns i mars...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-10-09 19:41
Jag har också hört Mars. Fast det kan iofs ha vart här på whoa.

Suck... Det måste ju finnas ett jävla slut på dåliga idéer även kallade fillers. Nån gång måste dom ju fatta att dom inte kan mjölka såhär länge till..

Btw, nån annan som tycker att det ser ut som om det inte är lika snyggt ritat längre? Kurenai såg ju efterbliven ut ibland, ögonen va helt sneda.
..

2006-10-09 19:53
det är filler alltså, fy fan va kefft... !
hehe körvspa

2006-10-09 21:10
Det kommer väl inget nytt avsnitt den här veckan? På prewiven inför nästa avsnitt så sa dom ju typ "the next naruto will air 19th october"

Zakramento: Jag instämmer till fullo, var mycket snyggare ritat innan fillersena drog igång
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-10-09 22:03
sååå den där 202-203-204 special är filler?
pssshh

2006-10-09 22:17
jepp
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-10-10 07:12
Zakramento och East :

Det är för att det är en Koreansk studio som fått i uppdrag att rita fillersen. Förmodligen för att dra ner kostnaderna medans de slipar på fortsättningen i serien eller nåt.

Det borde återgå till normalt, när serien blir normal.

2006-10-10 15:05
Ass, är fillern slut i och med 202, 203, 204 avsnittet? För det verkade ju bara som ett vanligt filleravsnitt.
va?

2006-10-10 15:53
nä den är inte slut. 202-203-204 har inget med originalstoryn att göra.
Det som ska hända nu är att Naruto ska komma tillbaka efter nästan 3 års tränande med Jirayia.

2006-10-10 16:13
 RadiophonicOddity P21

ska dom inte visa kakashi gaiden?
jag har inte läst mangan själv, men mina polare säger att det är något om kakashi's barndom innan man får se när dem blir stora
pssshh

2006-10-14 20:27
På nått sätt känns ju 202-204 som en bra start inför den nya säsongen med nytt seriösare intro med massa nya människor i som dom säkert kommer få möta inom tid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-15 02:03
Wydee

Jo det ska dom, jag har hört flera alternativ, en att dom ska börja med serien nu iomed 207-209 nånting och sen visa kakashi gaiden i mars nästa år, eller att dom visar kakashi gaiden nu som den sista "fillersen".

Och ja kakashi gaiden handlar om kakashi som ung och hur han fick sin sharingan etc. Bra skit!

2006-10-16 17:04
när kommer nästa avsnitt?
Japp! jag är en trollkarl!

2006-10-16 17:42
fredag

2006-10-18 22:17
Oj, fan. Om fillerserna slutar nu så har de ju varit ganska snabba ändå. Vad är det? 70 avsnitt fillers?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-10-18 23:50
haha...snabba..mmm..2 säsonger fillers bara...

2006-10-20 02:12
jag fattar inte att man har orkat kolla vidare på serien efter 70 avsnitt fillers. eller att dom ens fortsatt göra skiten.. man börjar ju tröttna rejält nu asså. och när dom teasar med de där "best fight" avsnittet när orochimaru och ero-sennin dyker upp helt plötsligt. tortyr någon..?
..

2006-10-20 06:00
ja..dom borde lagt ner skiten, tagit en paus istället för att tappa fans såhär...men som sagt, det handlar bara om pengar i den branshen oxå...största serien i japan sen dragonball..

2006-10-20 17:44
och så har dom mage att inte låta fillersena ta slut nu med 206.. pinsamt dåligt avsnitt och fult ritat. funderar starkt på att ta en paus tills dom börjar igen på riktigt..

nån som vet vad det är för bolag som sänder naruto i japan, och vilka det är som ritar det? har dom nå hemsidor så man kan maila och hota dom...
..

2006-10-20 18:56
Normalt sett så är det Studio Pierrot som ritar naruto tror jag, men för tillfället så är det en koreansk studio som har hand om animerandet. Därav den värdelösa kvaliten. Det är pinsamt.

2006-10-20 18:58
och det är tv tokyo som broadcastar det..

2006-10-20 19:15
Men förfaaaan, det skulle ju vara slut nu!!! Nu är det ju MINST ett apavsnitt till

2006-10-21 19:08
jag la ju helt ner när fillersena började... väntar bara på att det ska börja men det gör ju aldrig det så jävla kass

2006-10-21 20:00
men va fan skulle det inte var dubbelavsnitt denna veckan?

2006-10-21 22:55
Det var BS precis som alla gånger det har sagts att det ska sluta

2006-10-22 15:47
ja..väck mig när allt är över!

2006-10-22 16:55
Skulle iofs hellre viljat kolla på skit fillerns än råka glömma bort serien.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-30 12:18
slutet på detta avsnittet gav en ju en antydan till att det kanske är slut på fillers nu, eller? tänkte på narutos tankar han tänkte ju på saske kun och orichimaru, borde ju gå till baka till storyn nu då :D

släck aldrig mitt hopp....

2006-10-30 17:45
Å andra sidan luktade ju previewen inför nästa avsnitt, filler hela vägen till Tokyo

2006-10-30 19:33
sant, kollar aldrig så långt... jag sa ju att du inte skulle släcka mitt hopp :(

2006-10-30 23:03
Nästa avsnitt lär ju va en filler. Det verkade precis som East-man sa som det i previewen iaf.
Men nu har man fått se Orochimaru 2 gånger på ganska kort tid och det har man ju inte fått göra på 70 avsnitt så att det börjar ju iaf lukta avslut av fillersena.
Men de här kanske bara är jag som försöker intala mig själv det..
..

2006-10-31 06:24
nästa ÄR filler. Jag sitter o svär på så många olika språk jag kan just nu...jag börjar med japanska

2006-10-31 06:49

Måste bara länka till dessa bilder

dom två längst ner, framför allt den längst ner är feta som fan.

2006-10-31 13:17
Hehe... Det där LILLA på slutet av senaste avsnittet fick mig taggad som fan asså!

2006-11-03 08:59
Även nästa veckas avsnitt blir en meningslös filler

HURRA!!!

2006-11-06 13:36
riktigt skitavsnitt denna veckan, ah blir fan galen om det inte kommer "riktiga" avsnitt snart!

- no naruto no beer makes xeodorf go something something....
- Crazy?
- dont mind if I do, aarrrggghhhhh

2006-11-06 14:56
shoot me!

2006-11-06 15:23
hehehe :D. aja! desto mer fillers nu desto mindre sen! :D

2006-11-06 15:58
Tunga jävla art bilder!

2006-11-08 11:44
Jag läste på wikipedia eller va de heter igår att fillersena bara finns för att animen knappade in på mangan för fort ett tag, så nu kör dom bara fillers för att mangan ska få ett försprång. Men de e inte en jävel på hela internet som vet när dom ska ta slut.
Nästa avsnitt är ju också en jävla skitfiller.
..

2006-11-08 13:57
men fillersen kanske ändå håller på ett tag till.. För när fillersen slutar så kan man ju räkna med att det är några riktigt bra naruto avsnitt ett tag. men ändå så småning om så kommer dom komma ifatt mangan igen och bli tvungna att göra mer fillers, dvs om mangan inte är färdig vid det laget,,..
dom kanske vill göra fillers tills dom vet att dom bara kan köra riktiga avsnitt tills slutet sen.
pssshh

2006-11-08 22:28
Men hur ligger det till i mangan då? Asså är det typ sista fighten på gång eller va e de som händer?
För om det inte ens är i närheten av det så kommer ju fillersena hålla på forever n ever.
..

2006-11-10 18:44
nån som sett veckans avsnitt? verkar det komma nått slut på fillersen?

2006-11-11 10:25
Zakramento : nej dom är inte i närheten av slutet, men det är ju knappast så att dom kommer vänta tills hela mangastoryn är klar innan dom börjar med riktiga animeavsnitten.

2006-11-11 12:28
Asså de är lika bra att vi får så många fillers ep som möjligt nu, speciellt när vi är typ vana med att få fillers. För liksom sen när animen kommit ikapp mangan igen, hur jävla pafft kmr vi inte känna oss då? :S

2006-11-14 20:55
NÄR FAN KOMMER DE NYA AVSNITTEN!!!!?????

blir förbannad nya jävla rykten hela tiden... pallar inte mer=(=(=(=(=(