It's lies...all lies....kommer aldrig sluta :( :( :(
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
äntligen kommer de sluta
Japp! jag är en trollkarl!
eller?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Vafan var det för bull avsnitt senast? Den fetaste fighten någonsin var ju inte ens med(Gaara vs. Fuzzy Brows) och de andra fighterna hade de ju klippt ner så att man missade all action. Får bara hoppas att "90 minutes special episode theacher and student blablabla" blir sevärd samt att dom återgår till story den 19:e.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Naruto vs Sasuke är ju ganska fet den oxå, eller många av fighterna var feta.. Gaara mot Kimimaro exempel.. men trots allt är ju Gaara vs Rock Lee den match som fick mig att börja kolla på serien och andra anime-serier överhuvudtaget. Gaara vs Rock Lee har man sett tusen gånger, och kommer se tusen gånger till. Håller med om att den var den fetaste
hmm! om jag själv skulle fått välja skulle jag ha såhär: 1. Naruto vs Sasuke(sista fighten) 2. Rock Lee/Gaara vs Kimimaro 3. Neji vs Kidoumaru(spindel jäveln) 4. Rock Lee vs Gaara 5. Naruto vs Haku(rättstavat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första drunken fighten med rock lee är ju underbar, green beast eller va avsnittet nu heter.
Fan va fett med 3 avsnitt på fredag. GRYMT! Och nu ska ju fillersena va slut, dom måste fan va de..
..
Fillers slut nu på fredag?! fan va fett isf!! :D
hehe körvspa
haha nee :P de gör dom inte :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste ladda ner avsnitten med fighterna i dom första ...40 avsnitten. Så sjukt jävla feta. Är det nån som kan hjälpa och säga vilka avsnitt dom är i arenan?
38-51 är de i den mindre arenan 60-67 är de i den stora arenan, innan Hidden Sand anfaller Konoha,
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
60-67 Stora arenan? Vilka är där?
Neji mot Naruto, Shikamaru mot bruden med stora solfjädern och Sasuke mot Gaara. Kanske är fler, minns inte riktigt
fan va grymt, ska nog se hela skiten nån dag, hoppar fillers tror jag, eller är det nåt värt med att se det?
hehe körvspa
VAFAN JAG FATTAR INTE!!! Varför var Ero-Sennin Med orichimaru!!!!! aaahh jag får damp!
Den Svenske Fanclub
Han måste ju marknadsföra sina "Erotiska Noveller" ^^
asså det är det jag menar med att fillersena måste va slut, man fick ju se orochimaru och sasuke igen, det känns ju liksom som om historien kommer tillbaka då. och så är det ju ändå ett trippelavsnitt nu på fredag. plus att det har ju vart snack om att fillersena ska va slut runt nu.
..
Fillersen är officiellt slut nu. Nu kommer dock ett 90minuters avsnitt med förmodligen 80% flashbacks, och efter det avsnittet kommer nog storyn att börja igång på riktigt igen.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Är det verkligen till 100% då?
till 99% iaf, vill jag love!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
har du källa?
Det har jag aldrig. Dock i detta fallet är det en japanska jag pratat med, och som det verkar i reklamen i japan så är det slutrullat med fillers. Det är inte bara europer som har tröttnat på dom ^^
och Kakashi Gaiden verkar sändas i mars 2007. som en trevlig paus när man precis har fått igång riktiga serien igen.
på tal om filmerna. är dom nå bra, värda att se? jag hade dom förut men inte orkat kolla..
..
Har du sett fillers så är dom inte de. Första gången jag såg på Naruto så sket jag i om de var filler eller inte, tyckte om de lika mycket ändå för allt som hade med NAruto och göra var Bäst XD. Men nu när man sett endast fillers så är filmerna värre typ :P!
Dom säger att den 3e är riktigt, riktigt bra. Den gick upp på toppen fort, och låg kvar mycket längre än både första och andra filmen. Jag har höga förväntningar på 3an.. 2an gillade jag inte så speciellt...musiken kändes dåligt producerad och storyn var skum, sen var animationen sunkig. Bleh. Säger som empire, första var bäst. Hittils ^^
På vilket avsnitt börjar Fillers, runt 140 va?
hehe körvspa
136 tror jag...
Imorron släpps 90-minuters specialaren (som redan nämnt), och nästa vecka kommer avsnitt 205, en 60-minuters special. Därefter är det tyst i två veckor innan avsnitt 206 kommer. If it walks like Part II, talks like Part II, smells like Part II... Then it must be... Förövrigt tyckte jag den andra filmen var bättre än den första... inte för att den andra var bra, men alltid kul att se Gaara
90-minutaren och 60-minutaren blir antagligen kortare om man räknar bort reklamavbrotten som klipps bort
Som KOlaviL sa så va filmerna inge bra efter att man hade sett över 60 avsnitt med fillers... Trodde animationen skulle va bättre, att dom skulle ha lagt ner lite tid på det. Men men, imorn smäller det. Fan va skönt de ska bli med lite riktig Naruto igen, huvudstoryn e ju så jävla bra. Jum_Jum 90 minutaren blir typ 1h10min och 60 minutaren blir nog runt 45min
..
sen minus all flashbacks som man redan sett så blir det ungefär....10 minuter nytt material totalt.
ah vill hem å se....
ingen ide o skynda sig, den är inte släppt än..
Någon som vet ungefär när den kommer att släppas?
Dom har bytt Airing dag från Onsdag till Torsdag i japan, så förmodligen släpper DB det ikväll eller imorgon. Det tar ju lite längre tid o subba eftersom det är 90 minutas..
Va trevligt!
"Naruto Episode 203-205 Delay The release of episode 203-205 of Naruto has been delayed due to circumstances beyond Dattebayo's control.
The episode is a 90 minute special with new opening and ending songs. Translation and timing for all parts including the opening and ending is complete, however due to unavailability of proper quality source video (raw) we made a decision to delay the release.
Dattebayo will release the 3-episode Naruto special as soon as we are able to do so while still maintaining our standards for quality releases" Såhär står det på Dattebayo's hemsida. Så dom kommer nog släppa den så fort dom har fått ordning på kvalitén. Men det är ju segt att de ska bli så just idag när man hade längtat så mkt
..
Vilket avsnitt ligger det på nu?
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Hehe nya ending har bara part2 i sig :). Man får se Part2 naruto å så =D
big-jum när dom väl kommer ut så kommer 203-205 komma ut samtidigt.
..
åhh vill ju se :)
någon som har sett dem? eller har de inte kommit än?
Dom har släppts men inte med subs. Så man förstår typ ett ord utav 100.. Inte så kul.. Iom att dom har släppts utan subs är det väl antagligen bara översättningen kvar hoppas jag.
..
aha, ja då kan man ju hoppas få se dem snart
Kiba var fan skit nice, mycket värd medans naruto är skit.
KOlaviL Opening menar du ;D Om Part II inte börjar efter 2 veckors pausen så blir jag ledsen
hehe ok kanske var OP då :P