hahahaha sjukaste tråden just nu! *flash* *flash*
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
HAHAHAHAH tackar whoa för detta :D hahahahah
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
tjohop aha, hehe... heter du möjligtvis Carl i förnamn?
Årets tråd.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Jag tar detta här, onödigt att göra en ny tråd om denna serie. Men varfan är 7th Heaven! 17.35 sätter jag mig vid tv:n i hopp om att, som vanligt, få njuta lite av familjen Camdens problem. Men nej nej. Charlie Sheen, den kåte jäveln, vägrar att lämna rutan. Jag kollar i tv-tidningen och finner inte serien någonstans. Varför? Är det säsongsuppehåll? Någon som har svaret på denna gåta?
Egentligen en jävligt svår fråga, eftersom det finns nåt att störa sig på hos alla karaktärer.. Alla är äckligt kristna och propra, vidriga människor som tror dom är bättre än alla andra.. Plus att manusförfattaren kan gå och skjuta sig själv.. Eller ännu bättre: jag skjuter honom. Först på min lista skulle jag alltså sätta manusförfattaren/na!
smo
Damnnn alla ni måste ha nån wierd sjukdom som ens svarar , vem skulle du skjuta i 7th heaven , sök hjälp .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
L-Fresh P1 Du måste ha nån wierd sjukdom som skriver i den här tråden utan att ha nåt vettigt att säga. Du vet väl vem du vill döda först? Och vill du inte ens att de ska dö är du fan efterbliven. What!
Smeden: Hade nån annan av oss nåt vettigt att säga då ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, nä, det har du rätt i, jag var lite fjantig nu. Fast vi var i alla fall kreativa.
Smeden: Säg till nästa gång en liknande tråd startas. Jag slänger mig på bilen direkt!
hhhhaed tycker du särien på prärien är bra eller?
Lilla huset på präriern?? Fan, nån som kommer ihåg den där pisserien. Jag minns att det var med nån ful blond äckelunge i en av barnens klass som var sjukt präktig... Lilla huset på präriern kommer i sinom tid vara en brinnande liten trähög.
haha, jag har tyvärr aldrig kollat in den serien
kill them all!!!!!
Ming Li-suck sucky 5 $!
läste inte allt men någon lär ju ha påpekat att ni verkar se jävligt mycket på ett program som enligt er åsikt är skidåligt? =)
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
kan man inte få döda dom samtidigt?? i småbotar ska dom va!!! Da_P_I_M_P P18 har du aldrig varit bakfull och tappat bort fjärrkontrollen? ligger man å ser på nåt kul på 5an orkar man itne resa sig för att den skiten kommer på... då genomlider mande hällre å hoppas att nåt kul kommer efter...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Grejen är ju att det är roligt.
Det värsta med hela serien är introlåten... Hör jag den får jag cp-ryck och blir extremt irriterad. För mig representerar den allt som är fel med USA. Skjut musikteamet.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Ingen som ska haka på och hata lite mer?
Jo lätt.. kör på!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Hatar Eric, pappan och hans jävla tårögda ögon var 3e sekund.. vafan..
Trodde den här tråden handla om vilka man skulle vilja ligga med:( Den yngste sonen han den blonda och den äldsta syrran. Lätt
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
tvillingarna är värst, ska allid klä sig samma. vilja samma saker, fy fan
Panthea ja och säga samma saker samtidigt.. SKJUUT DOM!
jag skulle skjuta producenten, så man slipper se sånt här i framtiden
haha rolig tråd elr vad, hata 7th heaven jag med, skjuter dom efter ålder
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
´skulle be dem ställa sig i en ring och hålla varandras händer lite lagom kristligt och be en av sina gulliga böner, för att sen slänga en handgranat mitt i ringen. 9 flugor i en smäll..
haha,fan vad är det med denhär serien som gör att man hatar den men ändå följer den ? jag är tydligen inte ensam iaf, jag stör mej på dom i serien och sitter och kommenterar hur mycket jag hatar dom men ändå så vill jag se på det. hatar lucy mest iaf hon är så ful och irriterande och alltid så jävla hispig och uppjagad,tycker synd om hennes pojkvän. sen morsan som alltid ser så jävla förfärad ut åt allting,eller tvillingarna ,speciellt den ena som pratar sådär efterblivet,de e fan inte gulligt. ruthie ser ut som 10 när hon ska föreställa 16.
AayFukYuuuu :@