Moderator
2006-02-08 20:45
Hultin Men alla vet ju nu att Ruthie aldrig kommer gifta sig eftersom jag kommer förvandla henne till Djävulsdyrkare. Förresten såg jag idag att tvillingarna fan är stora. Vad i helvete pratar de fortfarande bebisspråk för? De kanske är lite för tunga för att ta i varsin hand och svinga runt? Jag är ju inte så stark av mig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy Lucy För att hon är fulare än ful... Para ihop henne med BB Morten!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lucie först och främst! ingen annan seriekaraktär har jag stört mig så mkt på. Martin - han ska ha det bara, spela cool med äcklig stridspitt till pappa. Vick - börja sup igen och få lite fart i serien! Tvillingarna, ge dom en talpedagog eller bind fast dom bakom en bil och autobahn nästa. Ruthie, alla vet att Peter tagit rören på henne. Math, hoppas han får hepatit B av nån horsare med delerium.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Ingen verkar vilja döda Martin? Jag skulle bara döda pappan. han är så jävla dryg o ska bestämma över alla jämt. Kanske Kevin också. fast han är de redan så synd om nu när Lucy börjar prata bebisspråk när han vill prata sex. haha. jag älskar den där serien.
1. Lucy - För att hon ser ut som en alv med downs syndrom. 2. Annie - För att hon alltid ska vara så jävla sentimental. 3. Simon - Han är gay, nuff said. 4. Eric - Prästfan med hundögon 5. Tvillingarna - Talfel är inte gulligt, det är sorgligt. 6. Ruthie - Besserwisser 7. Matt - Försöker anamma rollen som "hunken" i serien, fast att han är en tönt som alltid ska lägga sig i saker och ting. 8. Kevin - Har samma ansiktsuttryck jämt, usel skådis också. Mary skulle jag skona, hon är het :) Asskön topic btw
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Jag skulle... Spränga dem allihop på en och samma gång! Eller kanske dränka dem!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Hey, om Kapten Krok kan så kan jag också! Februari 2006. En ung turist från Sverige bilar runt och knackar dörr i det soliga Kalifornien. En dag råkar han knacka dörr hos familjen Camden, en högerkonservativ familj där mannen i huset, Eric, är pastor. Aggro, som den unge mannen kallas är beväpnad. När dörren öppnas, så inleds ett av tvtidens mest tragiska och mest våldsamma dåd... Grand theft Aggro presenterar: The 7th heaven massacre. Dörren öppnas av Mamma Annie som bär ett förkläde, hon doftar nybakad äppelpaj och översentimentalitet. Hon har precis bakat klart äppelpajen och har inte ens hunnit stänga av ugnen. Efter min öppningsrad "Allow me to reintroduce myself" går jag loss och börjar skjuta efter henne med ett avsågat mausberg. Hon jäktar mot skydd i köket medan skottsalvorna och hennes innanmäte skvätter hål i tapeter och möbelemang. Ner från andra våningen kommer döttrarna Lucy och Ruthie, som suttit och diskuterat farorna med tonårsgraviditet. Jag gör några väl valda danssteg och låter en runda hagel slå rätt mot Ruthies bål som slår rätt in mot vardagsrumsgolvet. Lucy skriker. Från ytterdörren kommer sladdbarnet Simon. Han chockas av sin systers livlösa kropp och försöker hopplöst väcka liv i henne genom Hjärt-och-lungövningarna han lärt sig i skolan. Jag gör mig lustig över att han har förlorat oskulden som 18-åring och stampar skiten ur honom med mina svarta timberlandkängor. Jag fyrar av och laddar om bössan. In stormar Ben, Lucys make som är polis. Han försöker avväpna mig men faller snart mot marken efter att ha genomborrats av dom sista laddningarna från mina rykande skottpipor. Lucy skriker ännu mer. Jag tystar henne genom att under repeterade gånger slå min nytömda mausberg mot hennes kranium. In kommer tvillingarna, Sam och David. dom är för unga för att inse situationens allvar och går fram till sin huvudlösa mors kropp för att försöka få henne att vakna. till liv. "Wake...", säger Sam. "...Up", säger David. Jag skulle sparka båda i arslet och använda dom som skor under massakern, men det vill säg inte. Så jag gör det enda som verkar förnuftigt: Jag gaffatejpar igen munnarna på dom för att förhindra att dom säger varannat ord. In rusar mannen i huset, Pastor Eric Camden. Han förbannar sig över synen han möts av och börjar gorma hatiska citat ut bibeln mot mig. Jag förklarar spydigt att jag fick IG i religionskunskap och kastar en tändare mot spisen, som flammar upp. Jag hoppar i slowmotion ut ur fönstret medan huset exploderar. Jag borstar av mig dammet på axeln till tonerna av Jay-zlåten "Dirt of your shoulder" och ur askan och flammorna reser sig en brinnande Eric Camden som gastar "Jesus will condemn you" för hög hals ur sin uppflammande strupe. "Jesus is my homeboy" säger jag och kastar en handgranat rätt i munnen på honom och ännu en smäll bildar ett mörkt rökmoln runt grannskapets Suburban-idyll. Innan jag lämnar kvarteret ringer jag hem till Matt och Mary hus, och uppmanar dom att inte ringa polisen, för då kommer även helvetet att drabba deras hushåll. Jag tar ut tvillingarna och binder fast dom med hamparep bakom bilen. Jag knyter ett pålstek runt ena änden och runt deras små omtöcknade barnskallar. Jag sätter mig i bilen och säger till chauffören "Let´s hit the road, Carlton". Carlton Banks nickar till och vi river av mot solnedgången. Aggro - Johannes T Carlton Banks - Alfonso Ribiero Familjen Camden - theirselves Whoa.nu copyright 2005 ltd. "Aggro and carlton will be back in The Stars Hollow massacre: Where the Gilmore bitches at?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aggro HAHAHAHAHA. Detta måste filmatiseras, till vilket pris som helst!!
Moderator
2006-02-08 23:45
Aggro Haha. Det känns jävligt nice att vara föredöme för en sådan lysande historia. Men visst blir det mer intressant om man skriver lite mer utförligt?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Vad ska man säga... Aj aj, Kapten! LOL Vi återkommer som sagt i the Stars Hollow massacre som kommer utspela sig i Stars Hollow, Connecticut. Teaser Aggro: "Hey, Rory! Me and Carlton, we´re comin for heads!!" Carlton: "It´s not unusual..." Aggro: "Shut up, Carlton!"
HAHAHA... Aggro du har ju riktig koll på serien oxå heheheh Hatar fan skiten... Vilken målgrupp ser på detta i sverige?
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
Kristna högern. Och alla arbetslösa slackers som har tid över när dom inte spelar fickpingis till "Ska du säga".
Känns som om Aggro läste allas tankar och tog död på tråden med det perfekta familjemordet. Jag är bara tveksam över att du lät Matt och Mary överleva, men jag hoppas på en följetong...
I might be wrong... but you're just plain stupid!
Supafly: Att överleva en familjemassaker och få ett telefonsamtal av mördaren själv, tyckte jag var ett grymt straff...
Massan Sådana som vi, som egentligen hatar det :P
Jag vill också vara med och skriva historier om min favorit-hat-familj. Och jag tänker överdriva. Klockan är 01.00 och hela familjen Camden har sovit i cirka sju timmar. Det blev en tidig kväll för familjen, de är ju trots allt goda kristna och har utfört mycket välgörenhet under dagen. Pappa Eric har bland annat adopterat bort två utvecklingsstörda negerbarn till en en homo-familj. I alla fall. Jag klättrar uppför en stupränna och öppnar försiktigt fönstret till tvillingarnas rum. Egentligen vill jag helst döda Lucy först men efter ett par veckors stalking och planering så kom jag fram till att det lättaste var att ta kål på de två små missfostrena först. Så, jag smyger sakta in och monterar upp lite ljudisolering på väggarna, jag vill ju inte att resten av den alltid så lyckliga familjen ska höra tvillingarnas desperata skrik på hjälp. Jag börjar med att väcka tvillingen som är minst utvecklingsstörd, vilken det nu är, och börjar ge honom ett hårt slag i ansiktet, tätt följt av att jag trycker in ett stort äpple i hans mun. Som den lilla gris han är. Sen väcker jag den andra och sågar av hans armar med en motorsåg. Även han får ett äpple i käften. Efter detta plockar jag fram en pincett och drar av alla hårstrån på den första ungen. Sen tvingar jag honom att ha samlag med sin tvillingbror. Lyckligtvis visar det sig att den armlösa tvillingen är tvekönad, så de slipper analsex. I vilket fall som helst så sitter jag där bland deras leksaker och onanerar till den blodiga tillställningen. Sedan sprutar jag dem i ögonen så att de blir blinda. Sen skär jag ut deras inälvor och hänger upp dem i taket. Självklart låter jag dem leva så att de dör av smärta och/eller blodförlust. Nu smyger jag vidare in i Kevin och Lucys rum. Kevin är egentligen den som är mest normal så honom skjuter jag bara ihjäl relativt smärtfritt. Sen plockar jag ut hans ögon, samt Lucys ögon. Därefter sätter jag Kevins ögon där Lucys ögon tidigare satt. Sen tar jag den dryga bebisjäveln och stoppar in i Lucy igen. Det är rätt svårt men efter att han vidgat slidmynningen med en kökskniv så går det. Med min sax klipper jag av hennes bröstvårtor och sen flår jag henne och lite snabbt syr jag en balklänning av hennes äckliga hud. Nu går jag in i tvillingarnas rum igen och hissar upp ett badkar fyllt med kräk, skit och piss. Sen går jag och hämtar fru Camden och dränker henne i det samtidigt som jag penetrerar henne med en 5 dm lång kaktus. Pastor-pappa-Camden springer in i rummet, helt förskräckt. Jag brottar ner honom och skär av hans ögonlock och häller citronsaft i hans ögon. Jag frågar honom hur han ska kunna predika om guds ord utan att sina ögon, och utan att kunna läsa bibeln. Han svarar bara att han är en man av gud och att han kan allt utantill. "Jag har det här inne" säger han och pekar på sitt huvud. Detta resulterar i att jag stoppar in en krok i hans näsa och drar ut hans hjärna, som man gjorde med gamla mumier. Jag orkar inte döda Martin, eftersom han egentligen inte hör till familjen. Så jag skär bara av hans öron. Dessutom märker jag att jag gillar att skära av saker. Skumt. Jag går tillbaka in i huset och hittar Simon och Ruthie sovandes i samma rum. Jag väcker dem och tvingar Simon att knulla sig själv i rumpan. Ganska ironiskt, tänker jag, eftersom han gillar att knulla så mycket. Sen skjuter jag honom i huvudet. Nu är det fjortis-Ruthies tur. Jag tvingar henne att suga av mig (i själva verket så gillar hon det, hon är ju så jävla kåt hela tiden) samtidigt som jag borrar ett hål i hennes huvud med ett 12 mm borr. Jag undrar bara om de hamnar i himlen eller helvetet. ..... Det här var inte alls lika roligt. Mer en orgie i våldamheter än humor. Men skitsamma.
*Applåder* Skitfet! Alltså, skiiiitfet!! Och så blev det sexuellt tvång med fjortis-Ruthie! Sånt kan man inte skratta åt, men det var ju alldeles för tokigt... Du borde kalla din version "När frikyrkobarnen tystnar". Eller "När Pastorn mötte smeden".
Massan P19 Målgruppen består nog 90% av min kristna stad.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan, nu måste du fan leverera!
haha känns som tråden går till det extrema, hade jag inte trott men är jävligt nöjd att det blev så...fortsätt
Sin-it-all since day one!
Det här med att framföra helt otänkbara saker mot en oskyldig familj får mig bara att tänka på en annan sak...
Och drew carey säger...
Aggro Haha, ja det blev ju lite så, eller hur? Lite mer vulgär, och lite mindre finess. När Pastorn mötte Smeden. Haha.
Handen upp, alla som sett serien? Har kanske bara sett ca 5 avsnitt, det skedde för några veckor sen när jag var bosatt hos mina farföräldrar. Lärde känna karakärerna rätt snabbt och blev äcklad lika snabbt också! Såg "Vote 2004"-avsnittet. Tro pelle det att dom hade fyllt det med massa republikanska undertoner...
Jag räcker upp handen. Kollar på det varje dag nu för tiden. Började kolla för nån vecka sen. Har sett nåt avsnitt då och då förr men nu vill jag bara ha mer. Ibland sitter jag verkligen och blir arg för att det är så idiotiskt. Fast Lucy är ändå värst, som jag sagt i nån annan tråd. Hehe, de håller på rätt mycket med republikansk propaganda tycker jag. Men det bästa är att de är så jävla troende. Musikal-avsnittet var ju underbart när mamman sjöng om gud och sånt.
Har dom gjort ett musikalnummer, dom med?? Jävlar va "Once more, with feeling" gjorde avtryck på alla amerikanska serier då.
Ja, alla sjöng men det var bara Fadern som kunde sjunga. Värst var KEvi, han var verkligen tondöv.
hahahahaha
hrm, Kevin skulle det stå men det fattade ni säkert.
Hangaround
2006-02-09 23:08
serien erbjuder i alla fall lite
ögongodis ..men jag väntar fortfarande på att simon the fuckface ska förvandlas till den här heta mannen:
www.allseries.net
http://matildaberggrens.blogg.se
Simon ser väl ut exakt sådär i serien? Förutom att han har en ring i örat som gör att han ser ut som ett troll. Vincent ser jävligt gay ut, han har sådana där bög-ögon.
Inlägg 100: Simon ser ut som en borderline-fag version av Legolas.
Haha. Jag fattar inte heller varför vissa verkar tycka att Ruthie är helt snygg. Visst, hon kanske är snyggast i familjen, men hin är ju fortfarande en fjortis. Vad?
Jag hade nog inte bangat. Men hon är ju en sån jävla fuckup... ingen är normal i den familjen. Jag gillade han som har släkt i Iral eller vad det nu var. Fint hårfäste och allt.
Hehe, Martin, ja, han är rätt vettig ändå. Men vafan, han måste ju också vara dum i huvudet. Han gillar ju de andra i familjen! Det är rätt schysst i introt/vinjetten när Kevin och Martin kommer gående ner för en gata och båda har på sig solglasögon och gör sin "cool-guy-walk".
Fan, det hade jag glömt av! The 7th heaven massacre - the lost scene (Prolog) Kevin och Martin går ner för gatan. Båda har på sig solbrillor och går häftigt. Vinjetten spelas i bakgrunden. En bil bromsar upp mot trottoaren och håller på att köra på Kevin. Ut kommer en färgad man, iförd kanariegul skjorta från Ralph Lauren och golfbyxor. Han tar fram en butterfly och säger att han ska skära tasken av dom båda om inte deras "Gool-guy-walk" upphör. Bilen bränner av och Kevin och Martin är chockade. Skrevet på Martins Jeansbyxor formar en mörk fläck som startar en urinorm nerför trottoaren. Kevin börjar dra liknelser mellan deras Drive-by och mellanöstern. Helt plötsligt exploderar Kevins ansikte i en kaskad av kroppsvätskor och vassa bitar tillhörandes skallens numera splittrade interiör. Carlton: "My name is Banks. Carlton Banks" Aggro: "Håll käften och kör, jävla bel-air blatte." (Under förtexterna rullar Lloyd Banks "on fire")
Haha! Ett bra namn på en sådan liten historia skulle också kunna vara: 7th Heaven: I Spit on Your Smiling Faces Fett bra att du fixat jobb till Carlton också, han har väl inte varit sysselsatt sen Fresh Prince-tiden?
Gudarna Måste Vara Tokiga - Part One (autentiska repliker tagna från serien i kursivt) Dag. I en suburb, California, USA. Pastor Eric Camden har precis kommit hem från att ha suttit o tvingat tonårsmödrar att suga av honom på sitt kontor. Han går in i köket där mamma Annie sitter och diar sina kultingar Sam & David. Eric: A mother feeding her child is the most beautiful picture in the world. Annie: Do you have any idea how much this hurts? Eric: You don't know pain my love, pain don't exist for people like you and me. (beat) Only sinners now the meaning of pain. Någon sparkar in dörren, ColdE ökänd pirat från de sju haven stormar in i köket. Tvillingarna blir så paffa och upphetsade av all dramatik att de spottar ut bröstmjölken i varandras ansikte och börjar pulla Annies rövhål. ColdE: Arr begad, I'll show you the meaning of pain revorn. ColdE drar sin sabel och genomborrar pastorns buk med ett stiligt snitt. När pastorn innanmäte rinner sakta ut ur hans kropp drar tvillingar ut sina skitiga tummar ur sin mammas daimkryss och börjar runka varandra. Annie börjar skrika och springer mot dörren. ColdE: Yer deadlights have seen to much madame. ColdE springer framför dörren och plockar upp två majskolvsstickor (ni vet såna man sätter i varje ände på majskolven för att äta den lättare) och sträcker upp dem mot Annies ansikte. Hennes ögon blir sakta röda när majskolvpinnarna långsamt penetrerar hennes hornhinna. Med ett ryck drar ColdE ut dem igen, ögonen sitter kvar. Annie: You want a piece of me? I brought seven kids into this world, I can take one out. Hon fäktar vilt med armarna. ColdE tar sönder låstet på dörren och låter henne hållas. Tvillingarna har hamnat i ett chocktillstånd vid det här laget. Den sexuella spänningen i allt blod och alla tarmar blev för mycket för dem. De sitter som paralyserade. ColdE: Why are you just sitting there. No quarter! Let's see what yer insides look like. Med dem orden trycker han in en av deras mors ögonglob i deras munnar, en glob i varje mun. Tvillingarna vaknar till liv och klöks lite. ColdE har redan hämtat nål och tråd och syr ihop de två tvillingarna i halsen. De gråter. Annie irrar omkring och försöker gråta, det är svårt utan ögon. ColdE bara njuter...han ska in i vardagsrummet. End of part one, får se om det kommer forsättning Gloslista för non-pirates: begad - By God! yer - your deadlights - eyes no quarter - no surrender
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Hahaha. Sjukt bra med de riktiga replikerna. Du har ju verkligen gjort efterforskningar, min gode sjöman. Pirat-tema är ju heller aldrig fel. Vi vill se mer adaptioner och utvecklingar av 7th Heaven! Det är ju inte precis som om vi gör serien sämre?
hahahaha Han var väl lite ledsen när familjen flyttade från det stora huset i slutet av serien. Dom träffas tydligen varje jul och under födelsedagar mm. Jag träffade Carlton när jag och Screech från "Pang i plugget" var ute på klubb. Jag skulle ragga upp en av döttrarna från "Lugn i stormen", men så kom Steve Urkel i sällskap med Eddie och Waldo från "Räkna med bråk" och vi var outnumbered. Screech sprang till jukeboxen och satte igång en Tom Jones-dänga och då, inflygande från höger kom Carlton och började dansa. Tyvärr så slet han sig inte från dansgolvet så jag och Screech åkte på fetingstryk av Urkel och C:O. Screech hamnade på sjukhus och jag besökte honom, då och då med Carlton. Vi började hänga på fritiden och jag lärde honom allt jag kunde om vapen. När dom 5 minuterna hade gått gick vi till en bodega och köpte ett 6-pack var. Det var när vi drack ölen som vi kom på en vansinnesresa genom alla Amerikanska tvseriestäder. Drömmen är att hinna med Dallas samt vingården på Falcon Crest och sedan ta The love boat till Europa till England för att hänga vid kvinnofängelset, innan vi drar ut på mördarstråt i Sverige igen.
Aggro P21 hahaha, du är sjukt rolig mannen :D
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Haha, ta med honom till sverige så drar vi förbi och cuttar Reine och Mimmi från Tre Kronor också. Vi kan ju döda han Reidar eller vafan han hette också. Han från rederiet. Är inte helt säker, har aldrig sett det.
Så här såg förresten fighten ut:
jag (med mitt 2003-skägg! Gammal bild)
http://www.screechsucks.com/images/Scree ch.jpg (som var rejält på lyset)
http://members.aol.com/DoReEgon/...och Carlton.jpg (Den flugan hade han faktiskt!)
vi mötte:
Steve Urkel Eddie Winslow ...och waldo geraldo faldo.
Eddie Winslow är ändå gangster, det är det ingen som kan säga nåt om. Så ni behöver ju inte skämmas för att ni fick på flabben liksom. Kan också tänka mig att Waldo är en sjuk jävel när det väl gäller. Urkel är ju alltid galen. Bilden på dig ville sig inte riktigt.
Alltså. Fyfan. Det är ju humor bara att titta på de små liven. Helt underbart.
Svär jag måste gå och lägga mig, blir ju helt cp av att inte sova, det märker ni säkert! God natt...
Hela den
här familjen är också ganska rolig. Speciellt Joey. Och pappan. Och den andra brorsan som är fett seriös hela tiden bara för att han knarkat och grejor.
Smeden: oooohhhh... Carlton, tanka bilen. Jag ska hem till... vad står det... familjen Russo först. 2 be continued
Moderator
2006-02-10 10:56
smeden Han den knarkande storebrorsan var ju med i senaste avsnittet av Prison Break. Det var han som visaded att det var en telefonkiosk någon hade ringt ifrån.
KaptenKrok Haha, så han gör fortfarande karriär alltså? Har tyvärr inte sett Prison Break. tjohop Vad menar du? Aggro Ja, du får fan ta hand om dem. Mullet-Pappan, Den överkåta bodern i läderjacka, Blossom som bara är allmänt störd och hennes dampiga kompis Six. Hur fan kan man heta Six egentligen? ett roligt avsnitt osm jag kommer ihåg är nä Six ska sova över hos Blossom och de har rullat upp en holk för första gången. Tyvärrkommer jag inte ihåg om de vågar röka den eller om de får så dåligt samvete att de skvallrar på sig själva. Men kul var det i alla fall, det kommer jag väl ihåg.