I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-04-19 20:43
bassan P17

Du säljer din själ till djävulen sen springer du naken genom en katolsk kyrka och skriker "JAG ÄR 12 ÅR OCH SKITKÅT!".
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2005-04-19 21:24
lätt värt det ju;).

Sett filmen nu förresten. Gillar inte filmer med dialket jag. Den är säkert poppis hos den lite yngre generationen.
b-b-bassan!

2005-04-19 21:48
Jespah

Du fick ju den bästa rollen iaf. Först tuffing sen visa att du också är en kille som kan visa känslor och stöttar sin syster.
Du måste ju vara småflicks favorit just nu ? :P
Några nya roller på g eller?
b-b-bassan!

2005-04-19 23:34
jag läste/hörde från nån kritiker om att filmen var seg och kändes som en lång dålig musikvideo med små fina fragment.
Jag måste nog fullständigt hålla med den personen, för jag vart väldigt glad när filmen äntligen tog slut.
Kanske var klippningen som förstörde allt.
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2005-04-21 19:36
EN grej jag inte fattar, varför när den där "Kricke" ramlar ut ur bussen, varför ska du slå ned han för? Jag är sef jag vet men jag måste få svar på det. I mina sömnlösa nätter dyker frågan ständigt upp.

2005-04-21 21:24
Jespah: är det du som är på fodralet till filmen ?
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-04-27 20:04
kan inte låta bli att störa mig på han som våldtar din syrra i filmen....sliskig ful jävla mes han e.....och det värsta e att jag kan tänka mig att han är sånn i verkligheten också....för så är merdelen av hbg`s bratts wannabes....

du gjorde ett helt ok jobb jespah....

säg va du fick nu daa....över 15`?
House is hiphop on fast forward ..

2005-04-30 00:10
hehe måste erkänna att jag aldrig brytt mig så mycket tidigare om "mobilen pajjar dicken" så som jag gör nu efter sett filmen. Den är som fastklistrad i jackfickan nu ;D!!

Jespah
tyckte du och hon tösen gjorde ett bra jobb, asså bara kuna lipa sådär, helt sinnes.

och när vi ändå är i farten.. känner du Josef Lager, skataren som gör en 360flipp över brunnlocket i filmen?

pajjs

2005-04-30 04:02
Haha, fan vad borta jag är... När jag såg tråden kopplade jag bara till Hip Hip Hora, sen läste jag att folk verkade digga filmen och undrade om alla människor gått och blivit dumma i huvudet. Sen kom jag på vilken film det egentligen pratades om.
Hade inte direkt tänkt se den, då jag var rädd att den skulle vara ytterligare än pinsam svensk "ungdomsfilm", men eftersom folk verkar gilla den får man väl ge den en chans.