Fjorton Suger.
Hej. Jag var nyss och såg fjorton suger på förhandsvisning. Den var helt okej, klart sevärd. Tänkte tipsa er som inte sett den än om en tävling där ni kan vinna biljetter till filmen samt t-shirts! Om ni är intresserade så är det bara att gå in HIT
den länken fungerar inte för mig
...looking more like 5 cent
Jespah P18 vad har du för roll då? :)
teaminsaneracing.com
den är inspelad i hbg va? va det den som dom körde audition till på dunkers förra våren?
heja hif!
Delar av filmen är inspelad i huset brevid mig .. i Hittarp :)
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
orka se en film om massa fjortisar som super?
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Hhans bra
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Jag har hur många polare som helst med i den. Ska bli rolig att se. Fan, nu i efterhand ångrar man sig att man inte följde med som statist :/
Jespah, är du med i någon av trailarna?
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Jespah P18 Du va ju duktig :) tror jag såg dig på rigoleto också i tisdag.
Några frågor bara! 1. Vem har producerat den? 2. Vem har regisserat den? 3. Vilka spelar i den? 4. Varför och jag menar verkligen varför heter den fjortis suger! 5. Varför görs det sådan här film. 6. Varför är den så dålig? Tack på förhand!
"Mmm...purple"
Jespah P18 Du vet att dumma frågor kräver dumma svar? ;) Jag har inte sett den! Tänkte bara vara jobbig och lite tråkig. Du verkar ju vara en soft snubbe som tog det hela med ro. Kanske slutar det med att jag ser den en dag!
"Mmm...purple"
Jag va på förhandsvisning på park stockholm igår.. helt ok film, kunde vart bättre manus =)
/ Bodhgaya
Gemiggratisbiljettershyrrans
Better active today than radioactive tomorrow
jespah haha e du den där killen me bratfrisyr och hårband som e på reklamerna i tuben??
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Jag kan mycket väl tro att filmen är schyst men titeln är fan rejält ofördelaktig alltså.
jag vill se den. men jag har inga pengar å inga biljetter till förhandsvisningar... dumma plånbok!
Liqorice = Lakris minus u & t
Haha lol en film med massa kids som dricker 3,5or, "fjortisar tar en droppe öl och tror att dom flyger!"
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Haha jag kan itne identifiera den med mg själv iaf, men det kanske du kan?
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Ondal P15 "fjortisar" dricker inte trefemmor. irriterar mej på folk som säger de. män dricker 3,5. AAAAAIIIGHT!!!!!
Jespah P18 Kan du förklara för mig varför alla killarna i filmen typ gick omkring utan tröja hela jävla filmen?? Alla utom du då.... vägrade du eller :P Jag menar när dina "kompisar" satt o spelade tv-spel hade de aldrig tröjor på sig. Och lillesyrrans pojkvän och hans polare satt också jämt utan tröjor och hängde med varandra. Jag... tyckte bara det var... haha roligt. så varmt var det inte i somras... :P annars var det en helt ok film :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken kärring som helst super starköl... krävs en man fatt bli full på folköl...
det var gott snack om malmö, den enda bra malmö spelaren är en död malmö spelare :P varför spelade ni in busscenerna vid pålsjö? det var väl inte så mycket annat som spelades in där?
heja hif!
jag har hört att fjorton suger suger.. höhöhöh.. nej men, det känns lite som vadå en gång till? fucking åmål var bra, sen hip hipp hora fungerade.. nu får det räcka. så jävla kul tema är det inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fasen vad coolt....kanske ska gå och se den ;) Hey jag har också varit med i en film som gjordes 1994 som hette vi väntar på tomten hahaha
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Jespah P18 Ville bara säga att jag antagligen kommer att ladda ner filmen från internet när en dvd-rip har släppts.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Moderator
2004-11-02 16:02
ska bli jävligt roligt att se filmen! Det kan liksom inte bli fel, även om allt skulle vara skitdåligt (vilket inte verkar vara fallet) så får man iallafall lite Helltown sommar :)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jespah P18 langa friplåtar till mej så fixar jag brudar till dej på gotland i sommar..? :D
jespah, din rollfigur var bra och han skejtaren också! den var inte riktigt min sorts film, jag gillar inte ungdommsfilmer, men det var endå skoj.
skill bill vettu
Ruskigt bra film! Jag hade inga speciella förväntningar men blev väldigt possitivt överaskad. Det här är en bra ungdomsfilm tillskillnad med den allt för platta och plumpa "Hipp hipp hora" Likheterna mellan den här och hipp hipp hora är förvisso många men jag tycker regissörerna lyckas lägga fram budskapet på ett mycket mer stilfult och genomtänkt sätt i den här filmen. Skådespelarna gör väldigt bra ifrån sig och känns sällan krystade eller klyschiga. Dessutom tycker jag soundtracket till filmen va helt sjukt bra! Den får en 4,5 av 5 möjliga från mig och jag skulle nog våga påstå astt det är årets bästa svenska film tillsammmans med fröken sverige. Fast nu har jag iofs inte sett "Så som i himmelen" än :P
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
dakaebab: om du tror att budkspet endast innefattar "våldta inte tjejer som druckit folköl" så kanske du ska gå och se typ ...king arthur de är klart alla vet att man inte ska våldta tjejer men de va väl kanske inte det som filmen handlade om eller ens ville få fram ?
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
va o såg filmen igår..diggade snubbens "folkdräkt" :P
Har inte sett den, men ja gillar trailen där bruden snackar med en snubbe (smart förklaring va?) "Hur gammal är du?" "16..eller jag fyller 16 i oktober...nästa år"
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Jesper är du jugge? Du talade med brytning :)
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
Jespah P18 hehe vikken jävla lirare du e asså :D såg filmen för nåra dar sen och den var rätt nice, diggade dej som fan när du gick omkring o var sur hela tiden :P
tycker filmen var överraskande bra!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Word! :)
Såg den igår ! Den var bra faktiskt ! Vek mig av skratt i några scener. Skönaste brtyningen ju !
något jag undrade hela tiden jespah var när ni satt i ditt rum och lirade "pimp fight" såg ut som att ni att med ps2-kontroller, känner dock inte igen spelet..såg ganska dåligt ut =P vad var det för lir egentligen? =P annars var det en helt ok svensk film faktiskt, skönt soundtrack like hell.
haha vikken jävla kass film! kan inte förstår mej på folk som tycker om den.. sämre skådisar får man ju leta efter, o stelare film får man leta efter..
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyckte verkligen inte om den.... Sen närfan dricker skånska fjortisar folköl? vafan, SMUGGEL ska det vara!
Kultursnobb
" men jag tror resten av ovärlden har hajjat att man inte sätter på en tjej när hon deckat" Det kan ju låta självklart att alla vet man inte ska våldta tjejer men ändå så händer det varje jävla dag så tål väl att upprepas?
Vilken jädra skitfilm ärligt talat! Kass som fan. Värdelösa skådespelare..
.: Graffiti can't be stopped :.
Jag såg filmen i förrgår, en av de absolut sämsta filer jag sett. Men Jespah du behöver inte ta åt dig, du och pappan blev lätt godkända. Men varför dödade du inte Patrik för? Det får du faktiskt minus för ;). Just det, en sak jag reagerade på, alla hade väldigt starka dialekter. Utom du, stämmer detta eller fick jag allt om bakfoten? Kanske var för utmattad när jag såg den.
Jespah P18 jag har en lite speciell fråga...i scenen då du går mot polisen för att anmäla han polare som våldtagit syrran, så kan man i en dryg sekund se att det sitter någon konstig filur på garagetaket eller vad man ska säga, är det en blooper eller någon packad statist?
chase the clouds away
Blev faktiskt positivt överraskad av filmen. Även om skådespelarinstatsserna ibland var aningen tama och orealistiska och storyn ganska klyschig så fanns det ändå en viss charm i filmen. En av de bättre ungdomsfilmerna jag sett i Sverige faktiskt. Och Jespah P18 måste bara säga att du var en av dem bättre skådespelarna. Lite träning och du kanske kommer klättra till eliten? ;)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jespah P18 såg filmer på sportlovet på nån konstig biograf. Den va fett mysig. Man vill bara ha sommar. Men jag tänkte på en grej. Varför va ALLA i filmen så jävla snygga? för när jag har vart i skåne så är de flesta rätt fula...?
Du och dina farsor?
jespah, hur mycket fick du för filmen? ;)
Fasen vad sjysst
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
ska se den sen. Hur fasen kommer man med i en sådan film?
b-b-bassan!