I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skaffat xbox 360, vilka spel är ett måste?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-03-21 19:56
Försök spela Mercs 2 i coop med en polare som vill dampa över hela kartan så kommer du inse varför jag hatar dom där jävla kuksugarna
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-03-21 21:19
Oj! här debatteras det för fullt. Tack för tipsen!

Dieallot - Har redan spelat ut Call of Duty 4 till PC, men visst är det ett bra spel.
.

2010-03-21 21:20
Man kan inte spela ut världens bästa multiplayer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-22 07:31
Spelade du aldrig battlefront spelen doggson? De var ju ganska ball pa pc back in the days. Pandemics basta spel tycker jag.

Visst, Mercs2 slickar babianrumpa o LoTR;Conquest ar ett javla skamt, men utover det sa har pandemic gjort smaroliga spel. Inte nagra masterverk direkt men roliga b-spel med skon funfactor. Saboteur verkar vara ett sant lir.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-03-22 12:22
marvingaye: Spelade battlefronts men efter första spelet så blev dom värre och värre. Sen hittade man ju också bättre shooters än Battlefront, men dom dög iaf men så var det med det mesta back in the days då allting var fint och älskvärt.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-03-22 17:59
om ingen har sagt Fable 2 är ett jävligt bra rpg! till xbox

2010-03-22 18:27
Jo Fable 2 var ju jävligt bra... Glömde du att spela 1:an innan?

Dieallot

2010-03-22 20:24
nope lirade 1:an på pc innan , tycker 2: var mycket bättre. vare så att 3an kmr i år?

2010-03-22 20:29
Tvåan är trots ett dugligt spel den största besvikelsen någonsin.
 9-1

2010-03-22 20:29
3an kommer med natal. Skamtar inte ens, Molyneux har pa senare tid sugit av Natal ganska redigt i diverse uttalanden och under konferenser osv.

2010-03-22 20:53
tvåan är trots ett dugligt spel den största besvikelsen någonsin.

vad vare du inte gillade med det?

själv är jag lite skeptisk till natal men får väll se hur de blir....

2010-03-22 21:06
Haha, lite skeptisk?
Folk som köper Natal borde seriöst hängas.
Det gäller Wii också. Jag förstår inte hur man kan vilja stå i sitt vardagsrum och se ut som ett cp-barn, skratta och tycka det man gör är kul på samma gång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-22 21:49
Dieallot

det är ju då man köper wii/ps2medEyetoy .. lol..

eller skaffa sig vänner..............

skulle inte Natal handla mycket om något random barn också? skitläskigt..
Get Random!

2010-03-23 00:30
ska lätt skaffa natal no doubt, sitta och runka framför en kamera pryl och få gamerscore för det? sign me up... Eller inte

Dieallot

2010-03-23 01:17
Ungen heter Milo och är till för mobbade snorungar vars föräldrar tror att detta kommer hjälpa deras sociala förmåga.
I pity the fool!

2010-03-23 03:30
Det är inte illa nog att kidsen lär sig vett och etikett via 4chan, nu ska de få en låtsaskompis som de kan stänga av när de vill också.

Angående saboteur så förstår jag inte riktigt grejen. Allt spelet försöker göra har andra spel gjort bättre. Varför slösa sin tid på det? Jag plockade, mot bättre vetande, upp det vid release och har skrivit flera brev till pandemic där jag har krävt ersättning för förlorad livstid. Att spelet kostade mig två skräpspel a 120kr plus 1kr och att jag sedan fick 280 kr för det i inbyte hjälpte iofs en aning men det är ju ingen bra timlön direkt.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2010-03-23 17:50
marvingaye
3an kommer med natal. Skamtar inte ens, Molyneux har pa senare tid sugit av Natal ganska redigt i diverse uttalanden och under konferenser osv.

Nope. Såg nån lite nyare intervju där de frågade om det och han blev lite tyst och generad. Till slut sa han att det inte skulle komma med riktigt som de hade tänkt sig. Och efter lite fler awkward följdfrågor sa han att de lagt ner planerna på att bygga spelet runt natal.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2010-03-24 13:58
Imorgon släpps Just Cause 2, verkar vara fett!
.

2010-03-24 21:04
psyjunta: Yes enda orsaken till att jag är medlem på det här skitforumet är pga den här delen, enda saken med hela skiten som kan vara intressant.

Och du drar ner nivån så förbannat mycket att man börjar skita i den här forumdelen. Alla trådar handlar om hur jävla ball du är som spelat allt.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2010-03-25 04:44
psyjunta: haha jo jag försöker påpeka hur ball jag, är väl fan inte mitt fucking fel om jag skaffar spelen jag vill ha sen säger vad jag tycker om dom.

Jag håller nivån vid botten så marvin kan styra upp allt, thats how i roll

Dieallot

2010-03-25 11:34
Nope. Såg nån lite nyare intervju där de frågade om det och han blev lite tyst och generad. Till slut sa han att det inte skulle komma med riktigt som de hade tänkt sig. Och efter lite fler awkward följdfrågor sa han att de lagt ner planerna på att bygga spelet runt natal.

Ah, ej forvanad isf. De kom ju ut for ett tag sedan o beratta att Natal tar upp 30% av processorkraften sa man kommer inte direkt kunna langa in Natal funktionalitet i vanliga spel lite hur man vill, typ retroaktivt osv. Natal kommer formoligen bara anvandas med spel amnade for natal fran borjan o helt centrerade runt natal.

Sen minndes jag ju att det ar peter molecule som gor pedofilisimulatorn milo. Sa dar har vi val anledningen till att han deepthroatar natal sa ofta han kan.

2010-03-25 13:19
men hur fan ska man kunna spela ett spel som fable på natal? okej om man har en kontroll som på wii .. men att bara använda händerna måste ju göra det hela efterblivet?
Get Random!

2010-03-26 10:29
KinG-PhiL

Tanken fran borjan var att integrera Natal i fable 3 sa klart. Alltsa, man spelar med 360 kontrollen men gor natal baserade grejor da och da. Las mitt forra inlagg angaende varfor det mojligtvis inte kommer bli sa.