Helt allvarligt, PSN borde kosta pengar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ähhh, 400kr varje år är inte så farligt för en xbox spelare?
Va? Vad jag menade var att de borde börja ta betalt för sin service och rensa bort 80% av noobsen. Du ser ju klippet, det är fan pinsamt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska de börja ta betalt för PSN får de fan ta och slänga in cross-game chat, cross-game invites och en överlag bättre infrastruktur som matchar xbox live. Qore borde ingå dessutom.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Dieallot haha menar du att det inte finns "noobs" på xbox live? Herregud. om något så är det lika jävla illa tycker jag :) Känns som att de miljoner 12 åringarna man hör på xbl inte direkt haft några större bekymmer med att få deras mammor att fixa guldmedlemsskap åt dem. Communities skiljer mer från spel till spel än psn/xbl. MW2 är det mest sålda spelet och drar därmed med sig massvis med retards. Medans spel som är mindre populära brukar ibland ha en lite "mognare" community. Men hur kul är det?
Klart det finns noobs på XBL, det var därför jag sa 80% :P Men XBL är inte lika illa som PSN. Jag spelade några matcher hemma hos en polare och jag grät nästan. Körde domination ground war. Jag sprang runt och pillade, medans de andra åtta dumknullade jävlarna står i SAMMA fönster och delar på en sniper. På XBL har man iaf några med sig som backup. Vad jag menar är att man kunde sålla bort lite idioter genom att ta betalt. Har man tur kanske de flesta tänker "Nej du, det är inte värt det. För jag suger"
PLUS: De flesta på XBL skjuter faktiskt tillbaka på en om man ligger framför dem!
Jo de sant, det är mycket bättre teamwork på XBL. Förmodligen för att typ ingen på PSN har mic. PSN har blivit mycket mer likt xbl nu det senaste. Det som sållade bort idioterna förut var just att ps3 var så jävla dyrt. Men nu efter alla pricedrops så är communitien i spel som Mw2 ungefär lika "mogen" som på XBL fast med sämre teamwork. Inte för att jag tar onlinespelande så seriöst, tycker mer det är kul med folk som blir helt till sig och skickar hatemails etc. Fast det händer nog mer i fightingspel än i FPS.
Fast vem kör teamwork? Jag har aldrig under min tid som gamer använt mic i public matches. Kommer aldrig att göra det heller. Jag vill bara inte att teamet ska stå där och se ut som träd. Då kan de lika gärna stänga av, sälja och gå till sängs. Nu har jag glömt bort om jag hade någon point med mitt inlägg, men det tvivlar jag på. Jag tror iaf att PSN skulle må bra av kosta pengar. Allt som kostar pengar är bättre än det som inte kostar pengar, det vet alla ;)
Eh, kan inte direkt hålla med om det sistnämnda. Communities skiljer sig mest från spel till spel. Spel som Blazblue, Demon's Souls etc har riktigt bra psn communities och vettigt folk medans de flesta mainstream shooters oavsett plattform brukar ha massvis med retards just för att så många spelar dem :)
Varför har franska Mw2 coolare font än den engelska versionen? Jag vill ha ball font på mitt mw2 :/ ali0418: Är inte så svårt att få bra aim, gäller ju bara att hitta en sens som funkar för just dig så du kan spela smooth :) Kan ju säga att jag ångrar att jag tog en HDTV över ett Ps3 som födelsedag efter montaget :d Förövrigt måste spelarna på Ps3 vara nice då min 10åriga lillebrorsa nukar nu också, han är inte så speciellt bra heller :d Nu när jag kollat på det igen för tredje gången så märker man att han måste nog pulla host i alla dom där matcherna, alla skott träffar som dom ska göra etc. Händer väldigt sällan för mig trots 3-4 bars grön
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Vilken fil är det som är confiqen? Hittar den inte :(
vad kör alla med för vapen och perks då? köpte det igår men har dålig koll på vad som gäller...
tut!
Undrar samma som Misguided , köpte spelet för 4 dagar sedan och har inte hunnit lira så mycket.
tycker nog Modern warfare 1's single player är fetare än 2ans..
Beroende på hur du spelar Scavenger/bling Stopping power Steady aim/ninja Det där är min vanligaste core setup HC One man army(rank 45)/Scavenger Cold blood Ninja
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Vapen, jag rekomenderar:M4A1 , som start. Snabba skott och grym rekyl.Famas eller M16 , de är som bäst när det gäller distans aiming. Annars suger de vid närkamper.UMP45 med ljuddämpare , ljuddämparen fixar till rekylen. Kanske den dödligaste SMG vapnet i spelet någonsin? Kan döda med 2 skott!RPD , Skadar mycket, har en grym rekyl med grip. Som andra vapen:USP , är ganska standard, bra kontroll och skada. Fixa tactical knife till den.SPAS-12 , 1 vecka nu jag börjat lira med denna. Är riktigt farlig om man har en snabb aim. Själv kör jag: ACR SPAS-12 Semex Sleight of Hands Stopping power, (byter till Hardline när jag spelar hardcore matcher). Ninja Pain killer
USP? varför? kör ju hellre raffica/magnum eller valfri shotgun istället för den :P Varför kör du hardline i HC? är ju galet ovärt utan cold blood eftersom dom flesta byter till UAV i hc ACR måste vara det bästa assault rifle som finns i spelet imo, sen är AUG:en bättre än RPD:n kan iofs vara en smaksak men har båda i varsin klass atm. Alltid gillat AUG:en mer och den borde ju vara ett AR vapen istället för LMG Sen smackar man på Painkiller på varenda setup för att den är retarded.
vad innebär hardcore mode btw? instant kill antar jag !?
tut!
hardcore är: limited uav increased bullet damage friendly fire: ON
har ändrat mig.. 2ans single player var awsome, riktigt feta upplevelser! har precis spelat igenom det nu. lite besiken dock, man ville ju döda Makarov!
Någon som vet hur man printar? Vanliga tangenten funkar ju inte längre i vissa spel. Blir bara svart bild.
We’ve updated the PC version of Modern Warfare 2, including the following fixes: - Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized. - Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry. - Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s. - Improved player collision removing cases of getting into geometry and ‘elevators’. - Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency. (PC-ONLY) - Fixes to prevent various texture hacks (PC-ONLY) - Fix to prevent various XP hacks, including the prevention of obtaining negative XP. These fixes, excluding the ones I’ve labeled as (PC-ONLY), are currently in test for the Xbox 360 and PS3 versions as well. Before you ask why there is a delay from PC to consoles, it’s because we can update IW-NET directly and therefore the fastest. The console versions require additional testing through their respective manufacturers. hahaha nu kommer dom flesta knivbögarna försvinna :)
så sjuk tråkigt med alla haxxors...förhoppningsvis så försvinner väl en del med denna "patch". körde några rundor igår med en kille som sprang omkring med endless noobtoobing sen nukea han sönder allt å alla...3 matcher i rad....jättesvårt...jag fattar fan inte grejen!?!? vad fan får man ut av det?
tut!
USP? varför? kör ju hellre raffica/magnum eller valfri shotgun istället för den :P Brukar köra med raffica ibland men det stör mig att man inte kan ha tactical knife på den, är ganska beroende av den. Jag testade Magnum ett tag, den är grym i vissa lägen, men det går absolut inte skjuta snabbt med de pga rekylen, och oftast jag använder pistol är vid panik lägen.
USP däremot är stabil! Skjuter rakt hela tiden, precis som ACR.
Varför kör du hardline i HC? är ju galet ovärt utan cold blood eftersom dom flesta byter till UAV i hc Är ganska rörlig när det gäller HC. Dock brukar jag mest köra Hardcore SD, därför är hardline bättre, för att få upp UAV snabbre än motståndarlaget.
Ah i SD så har du ju en poäng ang hardline :) Kört lite med hardline men är beroende av CB i HC så mest kört den i core och då dör ju inget ><